Beoordelingen Ambiance Zonwering Tetteroo

Loek uit: Zoetermeer

09-06-2017
8,5

Positieve ervaring:
Nazorg en garantie kan ik niet beoordelen.
Nazorg niet gehad, garantie nog niet van toepassing.

Vincent uit: Zoetermeer

27-03-2017
9,5

Ervaring met product: rolluiken

Positieve ervaring:
Prima voorlichting. Leveren kwaliteitsproducten. Snelle levering en zeer nauwkeurige en nette montage. Roma Rolluikken laten plaatsen. Zeer mooie en goede kwaliteit. Eindresultaat is prachtig!

geen

Fam. Ham uit: Maasland

13-11-2016

Ervaring met product: binnenzonwering

Positieve ervaring:
De firma Tetteroo nam direct de order met aanbetaling over van failliete collega. Een hele warme douche voor deze mensen. Alles geweldig verzorgt en wij genieten nu van onze plisségordijnen.

Jessica uit: Hem

16-09-2016
9,5

Positieve ervaring:
Wij zijn zeer tevreden over de deskundige adviezen, snelle opgave van prijs, goede kwaliteit van het geleverde product, vlotte medewerking bij het wijzigen van een kleurnummer etc. De monteurs die het scherm kwamen bevestigen hebben keurig gewerkt en alles netjes achtergelaten. Ze kwamen zelfs met een betere oplossing dan we zelf hadden bedacht om stroom bij het scherm te krijgen. Super tevreden! Fam. van Zanten -Griekspoor

Niels uit: Delft

7,9

Harry uit: Amsterdam

10-07-2016

Ik heb beoordeeld als: particulier

Ervaring met product: buitenzonwering, terrasverwarming

Positieve ervaring:
Netjes geholpen in de winkel, goed en eerlijk advies.
Alle afspraken zijn nagekomen. En 2 prima installateurs die optimistisch en goed gehumeurd aan de slag gingen en keurig werk hebben afgeleverd, complimenten!

Tips en verbeterpunten:
De factuur graag wat gedetailleerder opsplitsen, stond nu maar een bedrag, hoewel verschillende onderdelen.

Jan uit: Zoetermeer

07-07-2016
2,0

Tips en verbeterpunten:
Een hele harde tik bij uitdraaien armen zonwering! Twee monteurs over de vloer gehad die omdat tijdens hun aanwezigheid geen tik te horen was verder niets hebben onderzocht en alleen een beetje met een spuitbus wat hebben ingespoten. Nog geen 10 minuten geweest. (Factuur van 37,50 euro) Later zelf geconstateerd dat een (hoogte) stelmoer los zat!!! Deze met een sleutel vastgedraaid en de tik was weg en is weggebleven. Met de baas van het bedrijf contact gehad maar er werd niet naar mij geluisterd. Geen tik of geluid, geen controle van wat dat ook. Een raar en voor mijn gevoel een uiterst ondeskundig verhaal. U bent als het om nazorg gaat dus gewaarschuwd.