Beoordelingen Ambiance Zonwering Tetteroo

• Prijs/kwaliteit 8,2

Ton uit: Zoetermeer

15-08-2018

Positieve ervaring:
In de Showroom prettig geholpen , duidelijk uitleg over de producten . Ook de afspraak voor het monteren liep goed , mooi op tijd en aardige en nette jongens die wisten waar ze mee bezig waren. keurig gewerkt.
Al met al , een tevreden klant.

Geen .

11-08-2018
9,8

Ervaring met product: buitenzonwering, binnenzonwering

Beste Suzanne Smit,

Langs deze weg onze Hartelijke dank voor de geleverde goederen, montage en service.
In deze tijd, alles via internet bestellen is de service van uw firma perfect te noemen.
Wij zijn dan ook zeer tevreden over de geleverde en gemonteerde zonwering, zowel binnen als buiten.
Bij een ieder aan te bevelen!

Wij maken heden de laatste rekening aan u over en bedanken nogmaals voor uw service.

Een vriendelijke groet van

Dick en Nel Sanou
Handelrode 15
2717 EL Zoetermeer.

Tips en verbeterpunten:
GEEN Zie onze beoordeling.

Fons uit: Leidschendam

30-05-2018
9,5

prima eindoordeel.
Met dit bedrijf kan je rustig in zee gaan
Hebben een tevreden gevoel met het geleverde.

Loek uit: Alphen aan den Rijn

25-05-2018

Ervaring met product: horren

Positieve ervaring:
Goed advies, 2x inmeten (voor de zekerheid). Ondanks wat later in de middag dan gepland door eerdere tegenslagen die dag, werd de montage van de dubbele plissé-hordeuren opgewekt, snel en vakkundig uitgevoerd, met oog voor detail. Bedankt Remco en Coen !!
(Nazorg en garantie nog niet van toepassing)

Tips en verbeterpunten:
Het zou fijn als de klant even wordt gebeld, als het onverwacht wat later blijkt te worden. Planning was tussen 14 en 16 uur. Werd 17.30 uur.

Patrick uit: Warmond

11-05-2018

Positieve ervaring:
Goede ervaring met Ambiance Tettero. Vandaag een nieuw zonnescherm laten plaatsen. Echt vakmensen. Netjes gemonteerd en alles keuring uitgelegd.

Cees uit: Zoetermeer

02-05-2018

Ik heb beoordeeld als: particulier

Ervaring met product: buitenzonwering, besturingen

Positieve ervaring:
Wat heb ik aan bovenstaande kwalificaties nog toe te voegen.
Prachtige producten geleverd en vakkundig gemonteerd gekregen. Een bedrijf met mensen die weten waar zij het over hebben en goed doen wat ze moeten doen. Ook nog even de nieuwe buitenlamp meegemonteerd tijdens het aansluiten van de bedrading voor de elektrische bediening van de schermen. Heel attent!

Tips en verbeterpunten:
De bedrading op de gevel kan m.i. nog mooier worden gemonteerd als er grijze kniestukjes (haakse bochtjes) beschikbaar zouden zijn, op plaatsen waar met de grijze kunststof pijp hoeken gemaakt worden. Daar kijk je nu - in de afgezaagde pijpeinden - tegen de (inliggende) witte snoeren aan.

Léon uit: Berkel en Rodenrijs

30-04-2018

Ervaring met product: binnenzonwering

Positieve ervaring:
Wat direct opviel was de professionaliteit alsmede het meedenken. Omdat wij bij onze verhuizing wat laat erachter kwamen dat we nog wat zonwering miste bood Bobby op een zaterdag aan om einde middag direct langs te komen voor het opmeten van de verschillende ramen. Ook na het bestellen werden wij pro actief op de hoogte gehouden van de status van onze bestelling. De afspraken als het ging om een snelle levering is Bobby volledig nagekomen. Wij komen absoluut terug!

M J uit: Zoetermeer

27-02-2018

Ervaring met product: buitenzonwering, binnenzonwering

Positieve ervaring:
Zeer deskundige adviezen bij het inmeten en toen er een 'probleem' was, werd dit keurig opgelost. Afspraken werden altijd op tijd en correct nagekomen.

Tips en verbeterpunten:
controleren of leveranciers wel alles meesturen, ging bij ons 2x mis (te korte snoeren Luxaflex en Connexcoon Roma).

John uit: Zoetermeer

21-02-2018
8,1

Ik heb beoordeeld als: particulier

Ervaring met product: balkon- en serrebeglazing

Positieve ervaring:
Er is door de monteurs op en zeer nette wijze gewerkt. Voorkomend en beleefd hebben zij een kwalitatief goed product neergezet waar je als bedrijf trots op kunt zijn.