Beoordelingen Ambiance Zonwering Tetteroo

Fons uit: Leidschendam

30-05-2018
9,5

prima eindoordeel.
Met dit bedrijf kan je rustig in zee gaan
Hebben een tevreden gevoel met het geleverde.

Loek uit: Alphen aan den Rijn

25-05-2018

Ervaring met product: horren

Positieve ervaring:
Goed advies, 2x inmeten (voor de zekerheid). Ondanks wat later in de middag dan gepland door eerdere tegenslagen die dag, werd de montage van de dubbele plissé-hordeuren opgewekt, snel en vakkundig uitgevoerd, met oog voor detail. Bedankt Remco en Coen !!
(Nazorg en garantie nog niet van toepassing)

Tips en verbeterpunten:
Het zou fijn als de klant even wordt gebeld, als het onverwacht wat later blijkt te worden. Planning was tussen 14 en 16 uur. Werd 17.30 uur.

Patrick uit: Warmond

11-05-2018

Positieve ervaring:
Goede ervaring met Ambiance Tettero. Vandaag een nieuw zonnescherm laten plaatsen. Echt vakmensen. Netjes gemonteerd en alles keuring uitgelegd.

Cees uit: Zoetermeer

02-05-2018

Ik heb beoordeeld als: particulier

Ervaring met product: buitenzonwering, besturingen

Positieve ervaring:
Wat heb ik aan bovenstaande kwalificaties nog toe te voegen.
Prachtige producten geleverd en vakkundig gemonteerd gekregen. Een bedrijf met mensen die weten waar zij het over hebben en goed doen wat ze moeten doen. Ook nog even de nieuwe buitenlamp meegemonteerd tijdens het aansluiten van de bedrading voor de elektrische bediening van de schermen. Heel attent!

Tips en verbeterpunten:
De bedrading op de gevel kan m.i. nog mooier worden gemonteerd als er grijze kniestukjes (haakse bochtjes) beschikbaar zouden zijn, op plaatsen waar met de grijze kunststof pijp hoeken gemaakt worden. Daar kijk je nu - in de afgezaagde pijpeinden - tegen de (inliggende) witte snoeren aan.

Léon uit: Berkel en Rodenrijs

30-04-2018

Ervaring met product: binnenzonwering

Positieve ervaring:
Wat direct opviel was de professionaliteit alsmede het meedenken. Omdat wij bij onze verhuizing wat laat erachter kwamen dat we nog wat zonwering miste bood Bobby op een zaterdag aan om einde middag direct langs te komen voor het opmeten van de verschillende ramen. Ook na het bestellen werden wij pro actief op de hoogte gehouden van de status van onze bestelling. De afspraken als het ging om een snelle levering is Bobby volledig nagekomen. Wij komen absoluut terug!

M J uit: Zoetermeer

27-02-2018

Ik heb beoordeeld als: particulier

Ervaring met product: buitenzonwering, binnenzonwering

Positieve ervaring:
Zeer deskundige adviezen bij het inmeten en toen er een 'probleem' was, werd dit keurig opgelost. Afspraken werden altijd op tijd en correct nagekomen.

Tips en verbeterpunten:
controleren of leveranciers wel alles meesturen, ging bij ons 2x mis (te korte snoeren Luxaflex en Connexcoon Roma).

John uit: Zoetermeer

21-02-2018
8,1

Ik heb beoordeeld als: particulier

Ervaring met product: balkon- en serrebeglazing

Positieve ervaring:
Er is door de monteurs op en zeer nette wijze gewerkt. Voorkomend en beleefd hebben zij een kwalitatief goed product neergezet waar je als bedrijf trots op kunt zijn.

Patricia uit: Nieuw Vennep

12-02-2018

Ik heb beoordeeld als: particulier

Ervaring met product: buitenzonwering, rolluiken

Positieve ervaring:
Zeer goed advies gekregen voor keuze zonwering aan buitenzijde woning en een rolsysteem voor onze garagedeur. Levering en montage volgens schema en zeer vakkundig! Uitstekende service.

Nico uit: Zoetermeer

28-10-2017
9,7

Positieve ervaring:
Goed geholpen in de winkel. Zeer deskundig duidelijk advies. Fijne monteurs die het werk zorgvuldig uitvoerden tot de kleinste details!

Eric uit: Zoetermeer

27-09-2017
7,6

Positieve ervaring:
Vakmannnen kwamen de zonwering monteren

Tips en verbeterpunten:
Van te voren beter voorlichten hoe de aansluiting gaat plaatsvinden