Beoordelingen Ambiance Zonwering Tetteroo

Fam. Ham uit: Maasland

13-11-2016

Ervaring met product: binnenzonwering

Positieve ervaring:
De firma Tetteroo nam direct de order met aanbetaling over van failliete collega. Een hele warme douche voor deze mensen. Alles geweldig verzorgt en wij genieten nu van onze plisségordijnen.

Jessica uit: Hem

16-09-2016
9,5

Positieve ervaring:
Wij zijn zeer tevreden over de deskundige adviezen, snelle opgave van prijs, goede kwaliteit van het geleverde product, vlotte medewerking bij het wijzigen van een kleurnummer etc. De monteurs die het scherm kwamen bevestigen hebben keurig gewerkt en alles netjes achtergelaten. Ze kwamen zelfs met een betere oplossing dan we zelf hadden bedacht om stroom bij het scherm te krijgen. Super tevreden! Fam. van Zanten -Griekspoor

Niels uit: Delft

7,9

Harry uit: Amsterdam

10-07-2016

Ik heb beoordeeld als: particulier

Ervaring met product: buitenzonwering, terrasverwarming

Positieve ervaring:
Netjes geholpen in de winkel, goed en eerlijk advies.
Alle afspraken zijn nagekomen. En 2 prima installateurs die optimistisch en goed gehumeurd aan de slag gingen en keurig werk hebben afgeleverd, complimenten!

Tips en verbeterpunten:
De factuur graag wat gedetailleerder opsplitsen, stond nu maar een bedrag, hoewel verschillende onderdelen.

Jan uit: Zoetermeer

07-07-2016
2,0

Tips en verbeterpunten:
Een hele harde tik bij uitdraaien armen zonwering! Twee monteurs over de vloer gehad die omdat tijdens hun aanwezigheid geen tik te horen was verder niets hebben onderzocht en alleen een beetje met een spuitbus wat hebben ingespoten. Nog geen 10 minuten geweest. (Factuur van 37,50 euro) Later zelf geconstateerd dat een (hoogte) stelmoer los zat!!! Deze met een sleutel vastgedraaid en de tik was weg en is weggebleven. Met de baas van het bedrijf contact gehad maar er werd niet naar mij geluisterd. Geen tik of geluid, geen controle van wat dat ook. Een raar en voor mijn gevoel een uiterst ondeskundig verhaal. U bent als het om nazorg gaat dus gewaarschuwd.

leon uit: voorburg

31-03-2016
9,6

Positieve ervaring:
we werden vriendelijk en deskundig geholpen. We kregen de tijd om een keuze te maken. Montage meer dan goed te noemen heel erg netjes te werk absolute aanrader.

Jos uit: ZOETERMEER

17-02-2016
9,7

Ervaring met product: rolluiken

Positieve ervaring:
Ik had graag alleen maar tienen gegeven, maar dat is ongeloofwaardig. Vandaar dat ik het slecht te verwijderen restant aluminiumsplinters in de tuin maar als minpunt heb opgevoerd (ik moet toch wát?). Verder klopte de voorinformatie, de levertijd (sneller dan beloofd) en de montage (op de aluminiumsplinters na!). De prijs is robuust, maar dat zijn de rolluiken ook, dus de prijs-kwaliteitsverhouding deugt.

Tips en verbeterpunten:
Verhinderen dat er restanten aluminium (van het bijzagen) in de tuin terechtkomen. Of ze verwijderen.
PS: het noteren van klantervaring geschiedt op basis van vrijwilligheid, dus het staat raar dat vragen met een sterretje 'verplicht' zijn.