Beoordelingen Ambiance Zonwering Strikkers

• Prijs/kwaliteit 8,6

B.J.C. uit: Amstelveen

14-09-2017

Positieve ervaring:
T.g.v. een probleem met de montage van de zonwering. Is dit op meer dan uitstekende wijze opgelost.

Judith uit: Haarlem

17-06-2017

Ervaring met product: horren

Positieve ervaring:
Goed advies, super snelle levering, goede service, top kwaliteit! Uitermate tevreden klant ben ik!

Saskia uit: Amstelveen

11-05-2017
9,8

Positieve ervaring:
De monteurs zijn zojuist geweest en hebben het zonnescherm super snel en professioneel gemonteerd. We zijn erg blij verrast door de zorg die beide heren hebben om dingen voorzichtig opzij en ook weer netjes terug te zetten, dat zie je tegenwoordig niet vaak meer. Hartelijk dank voor de goede service, wij gaan genieten van een schaduwrijke zomer op het zuiden :).

Tips en verbeterpunten:
Er zat een discrepantie tussen de voorgestelde prijs in de showroom en de prijs bij opmeten. Dat zou zorgvuldiger kunnen.

Judith uit: Amsterdam

25-03-2017

Ik heb beoordeeld als: particulier

Ervaring met product: terrasoverkappingen, horren, besturingen

Het was gewoon perfect!!

geen

Gert-Jan uit: Amsterdam

02-02-2017
9,5

Positieve ervaring:
Nadat een screen door een windhoos (onze schuld, we hadden hem halverwege laten zakken, waardoor de windhoos vat op de screen kreeg en hij losscheurde), hebben wij gebeld. Snel was een afspraak gemaakt en kwamen de mensen langs om de schade te beoordelen. Een nieuw doek werd besteld en we werden gebeld toen hij binnen was en er werd weer een afspraak gemaakt. Toen belde ze weer, het bleek dat het doek niet juist was aangeleverd (rits ontbrak) dus werd een nieuwe besteld. Toen die binnen was een afspraak gemaakt. Omdat de monteurs elders eerder klaar waren, werd vriendelijk gevraagd of ze ietsje eerder konden komen! Tuurlijk, en het was zo gefikst. Het lager werd even gesmeerd, waardoor de screen geluidsloos naar beneden kwam. En de beide monteurs waren zeer voorkomen, contactvol en toen het pinapparaat het niet deed, kon ik gewoon het geld overmaken. Uiteraard geef je zulke monteurs een lekker bakkie koffie om warm te worden!

Tips en verbeterpunten:
Het pinapparaat doet het volgens de monteurs vaak niet. Dat kost dus veel tijd en geld. Bij veel bezoekjes per dag met pinbetalingen kost dat wellicht een uur. Zonde van het geld en de productiviteit.

C en B uit: Amsterdam

11-08-2016

Positieve ervaring:
Strikkers beveel ik van harte aan. We zijn voor een zonnescherm een paar keer langs geweest voordat we konden beslissen en werden steeds erg netjes en geduldig geholpen. De nazorg was ook uitstekend. Wat een goede service!

geen

Marjolein uit: Lelystad

07-06-2016

Ik heb beoordeeld als: particulier

Ervaring met product: terrasoverkappingen, binnenzonwering

Positieve ervaring:
Prima advies en meedenken. Keurige communicatie. Nette levering en goede nazorg!
Wij zijn blij met onze shutters en terrasoverkapping.

Erik uit: Amstelveen

12-05-2016

Positieve ervaring:
Door een ongelukkige manoeuvre met een deur raakte ons scherm beschadigd. Hoewel dit niet onder de garantie valt, gaat fa. Strikkers dit toch zonder kosten voor ons repareren.

Eveline M. uit: Amsterdam

23-03-2016

Ervaring met product: binnenzonwering

Sigu uit: Amstelveen

21-03-2016

Ik heb beoordeeld als: bedrijf

Top kwaliteit ,snel , echt tevreden dus ,

Tips en verbeterpunten:
Met de klant me denken over wat voor tekst dat bedrukt moet worden het beste komt over een, met de organisatie