Beoordelingen Ambiance Zonwering Rotterdam

• Prijs/kwaliteit 7,3

Janny uit: Bergschenhoek

06-12-2018

Ik heb beoordeeld als: particulier

Ervaring met product: terrasoverkappingen, buitenzonwering, binnenzonwering, rolluiken, horren, overige

Positieve ervaring:
Dank je wel Ronald voor je fijne hulp. We zijn erg blij met onze zonwering. We hadden eigelijk geen idee of we zonwering konden plaatsen aan onze gevel. Maar jullie hebben een geweldige oplossing bedacht en we hebben veel plezier gehad met het mooie weer.

n.v.t.

Michael uit: Capelle aan den IJssel

21-11-2018

Ik heb beoordeeld als: particulier

Ervaring met product: buitenzonwering, horren

Positieve ervaring:
Mijn beoordeling zegt genoeg! Naast mijn voorkeur/idee├źn heb ik adviezen gekregen voor een betere en optimaal gebruik van me zonwering. En het binnen het budget gebleven. Top bedrijf!!

Steven uit: Rotterdam

27-10-2018

Ik heb beoordeeld als: particulier

Ervaring met product: buitenzonwering, besturingen, overige

Positieve ervaring:
Erg fijn geholpen. Professionele service, weten waar ze het over hebben en erg goede prijs kwaliteitverhouding.

Geen.

Lisette uit: Rotterdam

15-10-2018

Ervaring met product: rolluiken

Positieve ervaring:
Buiten gewoon tevreden over het meten en monteren van onze rolluiken.
En je kon merken dat Aad veel ervaring heeft met deze producten.
Bedankt voor de goede zorgen.

R.W uit: Rotterdam

29-06-2018
2,0

Ervaring met product: buitenzonwering

Heb ik helaas niet

Tips en verbeterpunten:
Klanten welke een afspraak willen maken voor onderhoud niet beloven dat ze door de planning worden teruggebeld en het vervolgens 4 dagen lang niet doen. Als je hier vervolgens wat van vind dan reageerd Aad kortaf en verbaasd. Met een excuus we hebben het druk kan ik weinig... voor mij meteen einde relatie Ambiance

Henk uit: Rotterdam

29-11-2017
1,0

Ervaring met product: rolluiken

Positieve ervaring:
Vaak lopen bellen en hoop gedoe maar krijg maar geen hulp mijn rolluik gaan niet meer naar beneden, telefonisch niet zo goed te bereiken

Harry uit: Rotterdam

23-03-2017
9,6

Ik heb beoordeeld als: particulier

Ervaring met product: buitenzonwering, besturingen

Positieve ervaring:
Na 14 jaar in een nieuwe woning opnieuw zonnewering door Ambiance laten monteren. Goed advies gekregen. Prima monteurs; kundig en vriendelijk. Kortom; ben wederom zeer tevreden.

Peter uit: Rotterdam

06-11-2015

Ik heb beoordeeld als: particulier

Ervaring met product: buitenzonwering, binnenzonwering

Positieve ervaring:
Een zonnescherm besteld. En later bij het inmeten ook gelijk rolgordijnen voor de kinderkamer bijbesteld. Nette jongens. Duidelijk en geen bla bla.
Wij willen voor ons huis ook horren en gaan deze ook bij hun bestellen. Dank je wel Remco voor je advies, we zijn erg tevreden.

07-10-2015

Ik heb beoordeeld als: particulier

Ervaring met product: buitenzonwering, balkon- en serrebeglazing, horren

Positieve ervaring:
Vanaf het begin dat wij de winkel binnen kwamen tot op de dag van montage, zeer vriendelijk geholpen. Zowel verkoop, planning als monteren was alles goed geregeld.

Tips en verbeterpunten:
Levertijd zou sneller kunnen, alleen dat ligt aan de fabrikanten omdat alles op maat gemaakt wordt.

uit: Rotterdam

05-10-2015
2,8

Ervaring met product: buitenzonwering

NVT

Tips en verbeterpunten:
Traag en afwachtende communicatie. Ons zonnescherm is kapot en hangt al 1,5 week naar beneden. Afdeling planning onbereikbaar en monteurs te druk om de komende week te helpen. Nieuwprijs of vervanging schreeuwend duur. Voel me absoluut niet geholpen door dit bedrijf. Absoluut geen wow gevoel bij dit bedrijf...