Beoordelingen Ambiance Zonwering Rotterdam

Harry uit: Rotterdam

23-03-2017
9,6

Ik heb beoordeeld als: particulier

Ervaring met product: buitenzonwering, besturingen

Positieve ervaring:
Na 14 jaar in een nieuwe woning opnieuw zonnewering door Ambiance laten monteren. Goed advies gekregen. Prima monteurs; kundig en vriendelijk. Kortom; ben wederom zeer tevreden.

Peter uit: Rotterdam

06-11-2015

Ik heb beoordeeld als: particulier

Ervaring met product: buitenzonwering, binnenzonwering

Positieve ervaring:
Een zonnescherm besteld. En later bij het inmeten ook gelijk rolgordijnen voor de kinderkamer bijbesteld. Nette jongens. Duidelijk en geen bla bla.
Wij willen voor ons huis ook horren en gaan deze ook bij hun bestellen. Dank je wel Remco voor je advies, we zijn erg tevreden.

07-10-2015

Ik heb beoordeeld als: particulier

Ervaring met product: buitenzonwering, balkon- en serrebeglazing, horren

Positieve ervaring:
Vanaf het begin dat wij de winkel binnen kwamen tot op de dag van montage, zeer vriendelijk geholpen. Zowel verkoop, planning als monteren was alles goed geregeld.

Tips en verbeterpunten:
Levertijd zou sneller kunnen, alleen dat ligt aan de fabrikanten omdat alles op maat gemaakt wordt.

uit: Rotterdam

05-10-2015
2,8

Ervaring met product: buitenzonwering

NVT

Tips en verbeterpunten:
Traag en afwachtende communicatie. Ons zonnescherm is kapot en hangt al 1,5 week naar beneden. Afdeling planning onbereikbaar en monteurs te druk om de komende week te helpen. Nieuwprijs of vervanging schreeuwend duur. Voel me absoluut niet geholpen door dit bedrijf. Absoluut geen wow gevoel bij dit bedrijf...

Pieter uit: Cappelle a/d IJssel

24-02-2015
9,7

Ik heb beoordeeld als: particulier

Ervaring met product: buitenzonwering, binnenzonwering, rolluiken, horren, besturingen

Positieve ervaring:
Zeer goed geholpen in de winkel door een meneer met duidelijk veel ervaring, hij informeerde ons over alles waar wij vragen over hadden.
Eerlijk en duidelijke communicatie over de mogelijkheden.
Kortom super!!!