Beoordelingen Ambiance Zonwering Resec

• Prijs/kwaliteit 8,0

H.H.M uit: Giesbeek

05-02-2018

Positieve ervaring:
snelle reactie , goede uitleg /advies , montage op tijd en netjes.

Rob uit: Hummelo

17-01-2018
9,8

Ervaring met product: terrasoverkappingen

Positieve ervaring:
Prettige werkmensen, stelden zich netjes voor. Week keurig uitgevoerd, geen rommel. Prettig met elkaar omgaand. Vriendelijk naar de klant. Vragen werden duideojk beantwoord.
Verkoopadviseur aan huis gaf vertrouwen. Ook in de showroom behulpzaam en vriendelijk.
Wij zullen dir bedrijf zeker aanbevelen. Eerdere positieve ervaringen in de buurt heeft ons naar dit adres geleid en werkzaamheden bij zorghuis hydendael.

Tips en verbeterpunten:
Verkoper kan melden dat na afloop werk afgerekend dient te worden.

Wouter uit: Ulft

28-12-2017
4,8

Ervaring met product: overige

Positieve ervaring:
garagedeuren besteld en gemonteerd: levering ging sneller dan bij bestelling aangegeven. prima contact in showroom en bij inmeten van de deur.

Tips en verbeterpunten:
montage is belabberd. Het lijkt wel of er niet veel ervaring mee is bij de monteurs. scheef afgehangen, slot niet soepel werkend daardoor, verticaal kierend. Bij herstel scharnieren beschadigd, monteurs zeggen niets en gaan gewoon weer. Na herstel lakschade ging kort daarna een andere deur scheef hangen, weer hersteld met weer lakschade aan scharnier (weer niks gemeld door monteurs). nu wil deur nog niet goed in het slot vallen. geen nazorg na de diverse problemen is ook jammer. Geen vertrouwen meer.

F.A.M. uit: Doetinchem

W. uit: Doetinchem

07-12-2017
6,9

Ik heb beoordeeld als: particulier

Ervaring met product: buitenzonwering, rolluiken

Positieve ervaring:
De monteurs voor de reparatie, doen hun werk snel en goed.

Tips en verbeterpunten:
Jammer dat er bij het plaatsen van het zonnescherm
Niet verteld is, dat het doek (electrisch opwindbaar gemaakt)na enige tijd uitrekt en nagesteld moet worden.
Wij hebben nu een vieze groene rand onderaan het doek,
omdat de de kap niet helemaal gesloten was.
De monteurs die het rolluik moesten repareren, hebben het goed bijgeteld omdat wij het aan hun gevraagd hebben.Maar de groene rand (alg) zit er nog.
Als dit bij de verkoop was verteld, hadden wij eerder contact met resec opgenomen om het na te stellen.

Stef uit: Ulft

07-12-2017
9,5

Henk uit: Doetinchem

04-12-2017
6,9

Contacten goed.

Tips en verbeterpunten:
Buismotor rolluik vervangen, motor heeft aangegoten kabel,erg veilig.Met verbazing gezien dat kabel niet werd doorgetrokken naar binnen maar werdt afgeknipt.Daarna met verbindings busjes aan elkaar gezet, deze zijn NIET geschikt voor deze voltage van 230 volt, had dan een soldeerverbinding moeten worden geïsoleerd dmv. krimpkous, heb 45 jaar gewerkt in de autotechniek met dezelfde verbindingsbusjes maar dit is laagspanning (12 V0LT) Uiteraard werkt dit sneller maar is bij lange na niet de juiste, zeker niet wanneer dit buiten (vocht) zit.Wat betreft dit punt denk ik dat een betere opleiding noodzakelijk is. M I valt deze aansluiting onder de catogerie beunhaas. Wanneer ik deze aansluiting zou laten controleren zal deze volledig door de mand vallen.Heb alles netjes betaald maar ben niet blij met het geleverde. Grt Henk Mateman.Zie een reactie gaarne tegemoet.

Ben uit: Zevenaar

30-11-2017

Ervaring met product: overige

Positieve ervaring:
Als ik jullie overal een 10 voor geef zegt dat toch genoeg.
Wendy vriendelijk en goede en gedegen uitleg. Arthur klantvriendelijk en de deur goed opgemeten. Jan de monteur vriendelijk, gezellig en terzake kundig.

Ik zou het niet weten.

Sabine uit: Didam

28-11-2017

Positieve ervaring:
Eerst was het niet na behoren gemonteerd. Wij hebben toen contact opgenomen en monteur Benjo is wezen kijken en heeft dit later ook hersteld! Complimenten over zijn communicatie. Hij bekeek het echt vanuit een oogpunt hoe hij het zelf thuis ook zou willen en heeft het super netjes hersteld! Hier zijn we dan ook erg blij mee!