Beoordelingen Ambiance Zonwering Resec

Monique uit: Terborg

07-12-2018
6,1

Positieve ervaring:
Ik heb het product nog maar kort, dus daar kan ik weinig over zeggen.

Tips en verbeterpunten:
Betere/mooiere afwerking (gaten in geleiders, waarvan ik duidelijk had aangegeven dat ik dat niet wilde. Geleverde dopjes (ook niet echt mooi, maar goed) passen niet. Moeten met lijm vast gehouden worden. Binnen 2 weken was er al 1 af en ook de andere dopjes zitten niet goed vast. De dopjes passen gewoon niet. Dit moet je m.i. niet willen als je zegt een kwaliteitsproduct te leveren. Zeggen dat je op zoek gaat naar passende dopjes als klant aangeeft dat de geleverde dopjes niet de oplossing zijn, geeft weinig vertrouwen.
Duidelijker communiceren. Weinig open staan voor alternatief dat klant ter sprake brengt (in mijn geval: ROMA screen. Die had ik gezien met een supermooie afwerking). Wat nu geleverd is is een stuk minder. Ik ben er maar eerlijk in. Dat is jammer voor mij als klant maar ook voor jullie.
Bel klant terug als die dat vraagt (en niet pas als de rekening niet op tijd betaald wordt). En ga niet zonder de klant te informeren iets aanpassen. ALs de klant niets hoort, denkt de klant dat Resec de klant laat zitten.
Levertijd verkorten en sneller na op/inmeten factuur voor aanbetaling sturen. Daar ging weer een extra tijd van bijna 2 weken inzetten, waardoor de levertijd heel onnodig 2 weken langer wordt.
Al met al ben ik eerlijk gezegd niet tevreden. De screen is vast goed, maar ik vind het qua afwerking gewoon echt niet mooi/ok. Ik heb het beter en mooier gezien. Ik heb ook niet het gevoel gekregen dat jullie hiervoor open staan. Jammer, want nu zit ik met dure screens die op zich mooi zijn, maar waarvan de afwerking teleurstellend is. Ik hoop dat jullie daar nog aan willen werken: een mooie duurzame oplossing

p uit: ulft

07-12-2018
5,9

Ervaring met product: buitenzonwering, rolluiken

Positieve ervaring:
goed product. Problemen worden wel opgelost, maar eerst een discussie

Tips en verbeterpunten:
Betere communicatie en bij verkoop meer duidelijkheid, zodat zich geen problemen , verrassingen voordoen bij levering.
Eerst informeren of er nog afspraken over klacht openstaan voordat een dreigende betalingsherinnering wordt gestuurd.

Ron uit: Varsseveld

04-12-2018
4,4

Ervaring met product: overige

G. uit: Arnhem

20-11-2018

Ervaring met product: rolluiken

Positieve ervaring:
Proffesioneel en klantgericht bedrijf.

Geen idee

Johanna uit: Tolkamer

12-11-2018
n.v.t.

Positieve ervaring:
Sorry, maar het zonnescherm werkt nog steeds niet goed😩😩😩

Tips en verbeterpunten:
Ik heb al kontakt gezocht en wacht nu op een oplossing!

Frits uit: Terborg

12-11-2018
6,4

Ervaring met product: buitenzonwering, rolluiken

Positieve ervaring:
De contacten met uw bedrijf zijn goed en uiteindelijk zijn de problemen na verschillende bezoeken van uw service monteurs opgelost.

Tips en verbeterpunten:
De montage van het scherm heeft meer aandacht nodig.
Ik wacht nog op de levering van de 4 stuks schroefjes om het doek en de folan te fixeren.

Johan uit: Bedum

11-11-2018
9,8

Ervaring met product: terrasoverkappingen

Positieve ervaring:
Resec heeft een (gebruikte) Cubola zonwering gemonteerd en geplaatst op ons terras in Bedum. Deze was gekocht van een particulier die geregeld had dat de de koopsom inclusief montage en plaatsing was.

Keurig geplaatst door twee harde werkers, het duo Gert en Benjo, alle complimenten voor het geleverde werk. Zowel de kwaliteit als de netheid van werken.

Herman uit: Dieren

9,5

Positieve ervaring:
Ondanks denkfout en gebrek aan een handzender die achterna gebracht is (tot nu te overzien) alles prima opgelost.

Tips en verbeterpunten:
Controleer of het benodigde materiaal op tijd en compleet aanwezig is

Henk uit: s,Heerenberg

John uit: hengelo

8,2

Ervaring met product: overige

Tips en verbeterpunten:
Monteur kan niet gelijk een oordeel vellen, zonder dat hij van de juiste gang van zaken op de hoogte is.