Beoordelingen Ambiance Zonwering Heko-Becewe

C.W. uit: Amsterdam

12-03-2019
7,6

Positieve ervaring:
Keurig op tijd. Aardige mensen.

Tips en verbeterpunten:
Mijn uiteindelijke mening is nog niet te geven.
De montage van 2 zonneschermen moest onder zeer slechte weersomstandigheden plaatsvinden, rukwinden en 4e etage. Hierdoor is het uiteindelijke resultaat niet te beoordelen aangezien de weersomstandigheden dit nog steeds niet toelaten. Beoordeling (strakte van de dookdelen) kon niet door de monteurs en mij plaatsvinden.

Fred/Bep uit: Zandvoort

23-01-2019

Ik heb beoordeeld als: particulier

Ervaring met product: terrasoverkappingen, binnenzonwering

Positieve ervaring:
Na een jaar kregen wij, door onze schuld, een probleem met de draadloze besturing van de binnen-zonwering.Na contact, kwam er de volgende dag een monteur en heeft het probleem verholpen. Daarna kregen wij een e-mail, met de mededeling dat we niets hoefden te betalen, We waren oprecht verbaasd, dat Ambiance zich zo positief opstelde. Geweldig, deze opstelling kom je niet of nauwelijks nog tegen medio 2019.

G. uit: Badhoeveodpr

23-08-2018

Positieve ervaring:
Zo in 1e opzicht ziet het er goed uit. Was 'verrast' door horizontale plastik randen op het doek ipv stiksels. Als dit het ook 30 jaar uithoudt vind ik het goed.

Tips en verbeterpunten:
De details van de markiezen als hierboven e.a. had ik ik de winkel alvast willen horen, bij de bestelling.

Tillie uit: Amsterdam

26-06-2018

Positieve ervaring:
De open en plezierige communicatie. De deskundige adviezen en het vakmanschap.

geen

Niek uit: Amsterdam

01-06-2018

Positieve ervaring:
Heko is een familie onderneming en vanaf het eerste kontakt had ik een goed gevoel met het juiste bedrijf op gebied van vakmanschap en benadering te werken. Ik ben tot nog toe niet teleurgesteld maar de komende jaren moet de duurzaamheid van de aankoop bewezen worden.

Esther uit: Amsterdam

28-05-2018

Positieve ervaring:
Naar tevredenheid hebben wij duette shades. Echter beginnen de koorden na zo'n 7 jaar wel te slijten. Becewe Nova nam de kosten van de laatste set voor haar rekening. Een vriendelijk gebaar dat door ons zeer werd gewaardeerd!

Stevigere koorden!

Gijs uit: Amsterdam

25-05-2018

Ik heb beoordeeld als: particulier

Ervaring met product: buitenzonwering, overige

Positieve ervaring:
Wij waren blij verrast toen wij de mededeling ontvingen dat er een korting van €400 werd gegeven, omdat de kosten van de hoogwerker, benodigd voor het plaatsen van de screens, gedeeld konden worden met de buren waar op dezelfde dag ook screens werden geplaatst.

Tips en verbeterpunten:
Wij zijn nog steeds in afwachting van een offerte voor het plaatsen van twee horren bij onze slaapkamers en een offerte voor het eventueel plaatsen van een sensor voor automatische inschakeling van de screens bij zonnig weer.

Peter uit: Zwanenburg

Gerda uit: Haarlem

11-05-2018

Ervaring met product: overige

Positieve ervaring:
Goede service en de gordijnen hangen prachtig.