Beoordelingen Ambiance Zonwering Broere

L uit: Woerden

09-10-2018
6,6

Positieve ervaring:
De mannen van de eerste montage waren erg goed en prettig. Ze hebben echt hun best gedaan om te kijken of ze toch de zonwering veilig konden plaatsen.

Tips en verbeterpunten:
Door een meetfout bleek de zonwering niet te passen. Nieuwe zonwering zou met spoed worden geleverd. Na 5 weken stilte heb ik zelf maar gebeld. Als ik dat niet had gedaan had het nog weken langer geduurd vrees ik. Geen excuses gehoord of gezien. Het was druk.........
Communicatie kan dus beter. Neem klanten serieus.
En waarom kan ik in deze enquĂȘte alleen een positieve ervaring kwijt? Van de negatieve kun je leren en de dienstverlening verbeteren.

07-10-2018

Ervaring met product: overige

24-09-2018

Positieve ervaring:
Gebeld over het repareren van een elektrisch zonnescherm, omdat een grote bevestigingsbout los zat. Heb tel. vernomen dat het heel druk was met reparaties. Dit kon wel 3 weken duren. Fijn dat dit wel is verteld. Reparatie is nu gebeurd, en zit nu zelf weer rustig in de kamer, met niet het gevoel dat het scherm v.d. gevel kan komen bij storm in deze tijd. Voor de nieuwe bewoners wilde ik alles in orde hebben. Dank voor de toch nog snelle service!!

Adri uit: Woerden

04-09-2018
8,5

D.J. uit: Harmelen

10-07-2018
6,6

Positieve ervaring:
Meedenkende montageploeg en nakomen afspraken met betrekking tot montage

Tips en verbeterpunten:
Duidelijker vast leggen welk doek geleverd wordt. Nu een wel = niet = spel over wat besteld is. Wij hebben andere foto van doek dan leverancier. Tegen een netto meerprijs kunnen we nu alsnog doek krijgen. Over korting op huidige doek wordt niet gesproken. Raambekleding (gordijnen / silhoutten) zullen we dan ook elders gaan aanschaffen.

Frank uit: Woerden

23-06-2018
8,2

Positieve ervaring:
Vakmanschap monteurs en adviseur.
Bleven niet doormartelen toen metselwerk niet geschikt was. Waren na aanpassing metselwerk snel terug om zaak alsnog in orde te maken.

Houden zo!!!

A

21-06-2018
1,3

Ik heb beoordeeld als: particulier

Ervaring met product: buitenzonwering, horren

Positieve ervaring:
Alles wat men fout kon doen deed men ook fout, daarbij ontkennen, de schuld buiten henzelf neerleggen en glashard liegen over hun incorrect handelen. Voor reparatie halen zij hun neus op en meermaals raden ze je aan om een nieuw product aan te schaffen terwijl de huidige zonwering slechts 5 jaar oud is en het hor slechts 3 jaar.

Wees service gerichter

Nel uit: Driebergen

7,6

Positieve ervaring:
Wij wachten nog op de rekening.

Tips en verbeterpunten:
Geen idee wat de garantie termijn is.

Henk uit: Woerden

Ervaring met product: rolluiken

Positieve ervaring:
Super bedrijf, professioneel en eerlijk advies.
Alles tot in de puntjes geregeld.

Karin uit: Woerden

9,9