Beoordelingen Ambiance Zonwering Bestosol

Frank uit: Tilburg

12-06-2016
4,8

Positieve ervaring:
De geleverde screens zijn op zichzelf van goede kwaliteit. Het verkoopgesprek verliep ook correct. Ook het inmeten is correct verlopen.

Tips en verbeterpunten:
COMMUNICEER!!!!! afgesproken was een levertijd van 4 a 5 weken. Voorwaarde van mij was: plaatsing uiterlijk 27 mei i.v.m. vakantieplanning, dat was ZES weken na bestelling. Aan het begin van die week heb IK gebeld wanneer wij ingepland waren, maar het zou pas do. 2 juni kunnen. Dit alles ZONDER overleg. Vakantie een week uitgesteld. Screens geplaatst op 2 juni met grote haast dus een beetje scheef. Bedankt bestosol! volgende keer toch maar naar een ander.

I. uit: Tilburg

25-05-2015
5,3

Ervaring met product: binnenzonwering

Positieve ervaring:
Goede ontvangst en goed/eerlijk advies in de showroom. Wij zochten een automatisch met tijdklok te besturen luxaflex met zowel op-en neer, als kantelfunctie. Het werd een luxaflex met somfy besturing.

Uiteindelijk wel zeer tevreden met het product zoals het nu al een tijdje functioneert (2 maanden).

Tips en verbeterpunten:
- Bij het inmeten op locatie bleek de prijs van de offerte ineens 35% hoger omdat men vergeten was een onderdeel te calculeren
- Zonder overleg komen de monteurs een uur te vroeg, helemaal niet of een uur te laat
- Er wordt niet terug gebeld ondanks toezegging als je belt om een nieuwe afspraak te maken, nadat men niet is komen opdagen om het probleem op de te lossen dat bij de 1e afspraak ontstond.
- Bij eerste afspraak waren niet alle onderdelen aanwezig, luxaflex was gemonteerd, stond omlaag en ging niet meer omhoog. We hebben een week in het donker gezeten omdat de monteur bij de 2e afspraak niet kwam opdagen en een 3e afspraak na aandringen pas een week later kon
- Monteurs kenden het product niet goed, was aan het eind van de aflevering niet goed ingeregeld en ingesteld qua tijdsturing en kantelmogelijkheden
- Er werd beloofd na te vragen hoe het beter ingesteld kon worden, nooit meer wat van gehoord
- Er wordt geen duidelijke handleiding meegeleverd, heb de juiste instellingen uiteindelijk na vele uren proberen zelf voor elkaar gekregen met behulp van internet en een achter gelaten kleine folder die voor monteurs en niet voor klanten was bedoeld.

Bas uit: Tilburg

16-09-2013
7,2

Ervaring met product: horren

Youssef uit: Tilburg

16-08-2013
6,6

Positieve ervaring:
De zonnescherm is naar tevredenheid gemonteerd.

Tips en verbeterpunten:
Na montage zijn een aantal plakstrippen losgekomen van het scherm. Mijn vrouw heeft daarover gebeld om dat te laten herstellen. We hebben daarna niets meer vernomen. Wel krijg ik deze week een factuur gedateerd op 8/8, terwijl ik het volledige bedrag op 1/8/2013 al betaald heb via internetbankieren. Dan vind ik het slordig om een factuur te krijgen waar niet verwerkt is dat het al betaald is.

Marieke uit: Tilburg

10-06-2013
8,1

Ervaring met product: horren

Positieve ervaring:
Het was een erg lastige klus, een ingetegelde rolhordeur verwijderen en een nieuwe monteren met zo min mogelijk resterende schade. Zeer vakkundig gedaan.

Rogier uit: Berkel-Enschot

7,8

Frans uit: Tilburg

26-04-2013

Positieve ervaring:
Plaatsing kwam vakkundig over.
Er wordt geen rommel achtregelaten