Beoordelingen Ambiance Zonwering Bestosol

• Prijs/kwaliteit 7,7

Dennis uit: Tilburg

11-09-2017

Ik heb beoordeeld als: particulier

Ervaring met product: binnenzonwering, rolluiken

Positieve ervaring:
Na, vanwege de prijs, even vreemd te zijn gegaan naar een andere firma toch maar weer terug bij Bestosol. Ze zijn wel iets duurder dan de rest, maar de kwaliteit is vele malen beter.
Als je iets goeds wilt met goed materiaal en vakmanschap dan ga ik voor kwaliteit en wat minder voor de prijs!!!

Telefonische bereikbaarheid kan beter

Paul uit: Tilburg

19-06-2017

Geachte heer Hermis,

Vandaag maakte ik mijn Markiezen schoon, die we meer dan 15 geleden gekocht hebben bij u. Het bovenste liggende hout van de bescherm/lijst schilder ik zo om de 5 jaar, maar tot mijn verbazing zijn de zijkanten nog steeds goed in de lak.

Het is toch een ongelooflijk goede lak geweest, waarmee dit hout is behandeld!

Complimenten na 15 jaar!

Henk uit: Oisterwijk

18-06-2017
8,2

Ik heb beoordeeld als: bedrijf

Ervaring met product: overige

Claudia uit: Tilburg

12-06-2017

Ervaring met product: binnenzonwering

Positieve ervaring:
het duur de even maar het is super gegaan

sneller leveren indienmogelijk

Mart uit: Tilburg

05-06-2017
7,6

Positieve ervaring:
Goed geholpen, enige twijfel is er wel t.a.v. het wel/geen noodzaak chemische ankers.

Hennie uit: Tilburg

Frank uit: Tilburg

12-06-2016
4,8

Positieve ervaring:
De geleverde screens zijn op zichzelf van goede kwaliteit. Het verkoopgesprek verliep ook correct. Ook het inmeten is correct verlopen.

Tips en verbeterpunten:
COMMUNICEER!!!!! afgesproken was een levertijd van 4 a 5 weken. Voorwaarde van mij was: plaatsing uiterlijk 27 mei i.v.m. vakantieplanning, dat was ZES weken na bestelling. Aan het begin van die week heb IK gebeld wanneer wij ingepland waren, maar het zou pas do. 2 juni kunnen. Dit alles ZONDER overleg. Vakantie een week uitgesteld. Screens geplaatst op 2 juni met grote haast dus een beetje scheef. Bedankt bestosol! volgende keer toch maar naar een ander.

I. uit: Tilburg

25-05-2015
5,3

Ervaring met product: binnenzonwering

Positieve ervaring:
Goede ontvangst en goed/eerlijk advies in de showroom. Wij zochten een automatisch met tijdklok te besturen luxaflex met zowel op-en neer, als kantelfunctie. Het werd een luxaflex met somfy besturing.

Uiteindelijk wel zeer tevreden met het product zoals het nu al een tijdje functioneert (2 maanden).

Tips en verbeterpunten:
- Bij het inmeten op locatie bleek de prijs van de offerte ineens 35% hoger omdat men vergeten was een onderdeel te calculeren
- Zonder overleg komen de monteurs een uur te vroeg, helemaal niet of een uur te laat
- Er wordt niet terug gebeld ondanks toezegging als je belt om een nieuwe afspraak te maken, nadat men niet is komen opdagen om het probleem op de te lossen dat bij de 1e afspraak ontstond.
- Bij eerste afspraak waren niet alle onderdelen aanwezig, luxaflex was gemonteerd, stond omlaag en ging niet meer omhoog. We hebben een week in het donker gezeten omdat de monteur bij de 2e afspraak niet kwam opdagen en een 3e afspraak na aandringen pas een week later kon
- Monteurs kenden het product niet goed, was aan het eind van de aflevering niet goed ingeregeld en ingesteld qua tijdsturing en kantelmogelijkheden
- Er werd beloofd na te vragen hoe het beter ingesteld kon worden, nooit meer wat van gehoord
- Er wordt geen duidelijke handleiding meegeleverd, heb de juiste instellingen uiteindelijk na vele uren proberen zelf voor elkaar gekregen met behulp van internet en een achter gelaten kleine folder die voor monteurs en niet voor klanten was bedoeld.

Bas uit: Tilburg

16-09-2013