Beoordelingen Ambiance Dekazon

uit: Apeldoorn

09-03-2019

Ervaring met product: binnenzonwering

Positieve ervaring:
Erg te spreken over de deskundige uitleg, levertijd en montage..geen bla bla...gewoon zoals het moet!

Joke en Baris

31-01-2019

Ervaring met product: binnenzonwering

Positieve ervaring:
Je krijgt bij Ambiance Dekazon Apeldoorn een uitstekend advies en service. Er wordt alle tijd voor de klant genomen. Ook de montage van onze houten jaloezie├źn en rolgordijnen was keurig, netjes en snel. Echt voortreffelijk.

Tips en verbeterpunten:
Geen verbeterpunten te vinden. Er valt niets negatiefs op te merken.

Mireille uit: Zutphen

30-01-2019
8,5

G. en W. uit: Apeldoorn

11-07-2018

Ik heb beoordeeld als: particulier

Ervaring met product: buitenzonwering, binnenzonwering

Positieve ervaring:
We werden in de showroom goed en hartelijk ontvangen, ze nemen echt tijd voor je. We zijn goed geadviseerd over raambekleding, screen en horren. Voor en nadelen, opties, alles werd besproken zodat we een goede keus konden maken. Dit was een verademing nadat we in twee andere winkels kortaf en onvakkundig te woord waren gestaan. De prijs bij Dekazon was vergelijkbaar met andere offertes, net iets scherper, zodat ook de prijs/kwaliteit uitstekend is. Ook het maken van afspraken, de montage, de afwerking, zeer goed. Wij zijn zeer tevreden en gaan de volgende raambekleding ook hier bestellen.

Jaap uit: Apeldoorn

06-06-2018

Ervaring met product: buitenzonwering

Positieve ervaring:
Na een goed advies voor een moeilijk dak hebben we een zonwering op de serre laten plaatsen. Het is een hele mooie oplossing geworden. Top geregeld­čĹŹ­čĆ╝

Tips en verbeterpunten:
Houdt de klanten op de hoogtr

Frits uit: Apeldoorn

05-01-2018
9,8

Ik heb beoordeeld als: particulier

Ervaring met product: binnenzonwering, overige

Positieve ervaring:
Prachtige oplossing gevonden voor onze niet standaard vraag voor binnen zonwering. Ben zeer tevreden met het eindresultaat. Maken het meer dan waar.

Dineke uit: Apeldoorn

29-11-2017

Positieve ervaring:
Dekazon heeft een prima product geleverd. Ook na jaren geen problemen met het product. Goede service.

Tips en verbeterpunten:
Spreek van tevoren goed af wat de gespecificeerde kosten zijn, dat geeft duidelijkheid.

john uit: epe

01-04-2017

Positieve ervaring:
Ambiance dekazon heb gebeld nadat een ander bedrijf geen oplossingen had, en problemen niet opgelost konden worden. ik stond versteld van de goede snelle service en ze zijn zeer klantvriendelijk .ze lopen ver vooruit met de kennis van zaken .als u problemen heeft bel ambiance dekazon .zij lossen de problemen op als sneeuw voor de zon. Nogmaals bedankt allemaal. Met vriendelijke groet john.

Geen

Fam: uit: Apeldoorn

10-11-2016

Ervaring met product: buitenzonwering, overige

Positieve ervaring:
Zeer positieve ervaring. Met het aanschaffen van een Onderzonwering voor een terrasoverkapping en het plaatsen hier van.
Zeer nette en professionele monteurs en leverde goed werk af. (Raad iedereen ambiance zonwering aan.)

Tips en verbeterpunten:
Iets meer transparantie in de kosten.

Madelon uit: Apeldoorn

27-10-2016
4,2

Ervaring met product: buitenzonwering, overige

Positieve ervaring:
Met de afdeling zonwering goede ervaringen uit het verleden. Echter voor kozijnen is het een ander verhaal. Gebrekkige communicatie, afspraken niet nakomen en uiteindelijk niets meer van ze gehoord. Heel jammer, want de producten zijn uitstekend.

Tips en verbeterpunten:
Beloof niets wat je niet kunt waarmaken en zeg het gewoon eerlijk als je iets niet kan of wil leveren.