Beoordelingen Aluku Zuidland BV

• Nazorg en garantie 9,1

René uit: Zuidland

11-12-2018

Ervaring met: Kozijnen

De prijs/kwaliteitverhouding is in orde. Aluku is een betrouwbare leverancier.

P uit: Hellevoetsluis

01-12-2018

Ervaring met: Kozijnen

Ook voor de derde klus die ik aan mijn huis wilde doen was er maar één adres die in mij opkwam.
Mocht er een vierde klus gedaan moeten worden dan weet ik het wel !

J. uit: Hellevoetsluis

27-11-2018

Ervaring met: Kozijnen

Zeer goede informatie gegeven bij het ontwerp, waarbij goede adviesen werden gegeven.
Vooral met betrekking tot de verhoudingen van de ramen en schuifpui,de kleur stelling tov van de woning.

Hoogwaardige materialen zijn gebruikt, die met een goede afwerking zijn gemonteerd.
De prijs kwaliteitverhouding is zeer goed.

hans uit: hellevoetsluis

09-11-2018

Ervaring met: Kozijnen

Komen op tijd, werken netjes, vriendelijk in het contact en leveren goed werk af

A.J. uit: Spijkenisse

21-10-2018
7,7

Ervaring met: Overige

Ron uit: Hellevoetsluis

08-10-2018
9,6

Ervaring met: Kozijnen

Het werkelijke cijfer zou eigenlijk 9,8 moeten zijn puur omdat we niet direct prijs/kwaliteit hebben vergeleken maar direct voor betrouwbaarheid, kennis en vakmanschap zijn gegaan wat zeker een 10 is! Na het goede advies stond er een geweldig team klaar om bij ons zowel voor- als achter onze woning geheel te voorzien van kunststof delen. Er werd zelfs ongevraagd geholpen bij het herplaatsen van onze oude voordeur in de schuur! De klus zit er nu net een week op en kan daarom nog geen cijfer geven voor nazorg, want dat is niet aan de orde en verwacht ook dat dit niet noodzakelijk zal zijn! Alles ziet er prachtig mooi uit, boven verwachting!

Jane uit: Zwartewaal

04-09-2018

Ervaring met: Schuifpuien

Wij zijn in de winkel geweest met onze wens en ideeën en bij ons thuis is gekeken wat de mogelijkheden zijn en zijn wij geadviseerd. Er was een langere wachttijd maar blij verrast was er toch eerder een plekje om de pui te plaatsen. De monteurs zijn zeer vriendelijk en gaan uiterst netjes te werk ook vanuit het bedrijf zijn wij steeds netjes geïnformeerd hoelaat en wanneer er iemand kwam om de schuifpui te plaatsen. Komen netjes hun afspraken na en zouden wij zeker aan andere mensen adviseren.

Erik uit: Oudenhoorn

28-05-2018

Ervaring met: Schuifpuien

Prima informatie in de showroom, vakkundige plaatsing van de schuifpui. Kortom op alle fronten een prima ervaring.

Daphne uit: Hellevoetsluis

11-04-2018
9,9

Wat een top bedrijf!

G uit: Spijkenisse

20-03-2018
8,1

Ervaring met: Kozijnen

Vaklui en een gezellig werkploeg.