Beoordelingen Alu-reH B.v.

• Levertijd 9,2
  • Klantvriendelijkheid 9,4

Joke uit: Vlissingen

Uw ervaring:
Glasschuifwand laten monteren onder mijn terrasoverkapping. Perfect geregeld door de monteurs.
Ben zeer tevreden en heel blij met het resultaat.

Hartelijk bedankt. Zoals ze bij jullie roepen adiewa.

Jo uit: Maaseik

9,8

Uw ervaring:
Afgelopen week de terrasoverkapping met glas schuifwanden geplaatst door de monteurs van Alu-reh. Jongen Top werk geleverd. waren enkele kleine moeilijkheden op locatie maar ter plekke meteen opgelost. Echt vakkundig personeel een compliment waard. Hartelijk bedankt voor de mooie tuinkamer.

renate uit: barendrecht

9,8

Uw ervaring:
Terrasoverkapping laten plaatsen met zonwering eronder.
Alles geregeld in een dag. Schuifbare zonwering onder de terrasoverkapping is een heel mooi en perfect product. is echt een aanrader. Monteurs van Alu-reh bedankt voor de mooie terrasoverkapping perfect werk geleverd. echt een aanrader.

Miranda uit: Maastricht

22-03-2017
8,5

Uw ervaring:
We zijn zeer tevreden over de montage van de terrasoverkapping. De monteurs van Alu-reH hebben deze zeer vakkundig geplaatst.

They uit: Brunssum

22-03-2017
8,5

Uw ervaring:
klantvriendelijk en professioneel, komt afspraken na en levert goed werk af.

Manuela uit: Eygelshoven

17-12-2016

Uw ervaring:
Helemaal Top. Wil me nogmaals bedanken voor de plaatsing van de prachtige overkapping. Ik ben zeer tevreden over jullie vakwerk, prijs/kwaliteitsverhouding, klantvriendelijkheid en vooral de levertijd binnen 2 weken!! Kortom een dikke 10. Ik heb menige andere verkopers geraadpleegd en mijn keuze viel op Alu-reH. Hier heb ik geen moment spijt van gehad, want alles wat Joel toezegt, is hij ook nagekomen.
Ik zal Aluh-reH ook zeker bij vrienden en bekenden aanbevelen.
Kortom een echte aanrader..

Bedankt,

Manuela Gravius

Petra uit: Heerlen

21-06-2016
9,7

Uw ervaring:
Vandaag de terrasoverkapping geplaatst met glas, door de monteurs van Alu-reh. Geworden zoals ik me had voorgesteld. Ik kan iedereen Alu-reh aanbevelen. De monteurs zijn zeer vakkundig en werken heel netjes.
In het totaal een aanrader.

uit: Maastricht

01-04-2016
9,5

Uw ervaring:
De medewerkers van Alu-reh zijn vriendelijk en weten ook waar ze over praten.
Het belangrijkste ze denken ook met de klant me, Monteurs werken zeer correct en zijn ook meedenkend. Mijn glasschuifwand is heel mooi geworden net zo als wij in gedachte hadden. Alu-reh hartelijk bedankt,

Karin uit: Almere

19-02-2016
9,5

Uw ervaring:
Glasschuifwand besteld via de internet pagina. Na dat wij de offerte hadden ontvangen hebben wij gemaild naar alu-reh, en werden de zelfde dag terug gebeld voor alles te bespreken. een super service en begeleiding.
Montage van de glasschuifwand is heel eenvoudig en goed beschreven in de handleiding.

Renate uit: Nieuwenhagen

18-02-2016

Uw ervaring:
Terrasoverkapping laten plaatsen, monteurs zijn vriendelijk en zeer vakkundig, en denken met de klant mee.
Alu-reh beveel ik zeker aan.