Beoordelingen Alruco Serrebouw

16-04-2019

Sander uit: Breda

27-02-2019

Positieve ervaring:
Erg prettig bedrijf om zaken mee te doen. Met name de levering/installatie blonk uit in kwaliteit van het product, vakmanschap van de installateurs en de zorg voor een goede oplevering.

Ed uit: Breda

25-02-2019

Ervaring met: Uitbouw

Harold uit: Veldhoven

28-01-2019

Ervaring met: Uitbouw

Positieve ervaring:
Altijd tijdig op de hoogte gehouden al was het jammer dat de planning pas kort van te voren vrij gegeven werd. Maar prima service verleend.

mpw uit: Boskant

26-01-2019

uitstekend personeel , vlotte werkers

Kim uit: Oosterhout

22-01-2019

Positieve ervaring:
Voor alles kon ik hier terecht. Mails en telefoons werden doorgaans snel beantwoord. Veranderingen werden snel opgepikt en aangepast. Heel fijn.
De werknemers werken echt goed, netjes, secuur en zijn hartstikke aardig.
Het enige minpuntje vond ik dat bepaalde opdrachten wel erg prijzig waren waardoor ik toch bepaalde opdrachten door een ander bedrijf heb laten uitvoeren.

Fam uit: Steensel

12-12-2018

Positieve ervaring:
Wordt netjes gewerkt. Afspraken worden goed nagekomen. Gebruikte materialen zijn goed.

Rob uit: Oostelbeers

21-11-2018

Positieve ervaring:
Mooie kwaliteit woonserre in de kleur antraciet, zijn er super blij mee!

Ellen uit: Eindhoven

06-11-2018

Positieve ervaring:
wederom een mooie serre geplaatst. helaas zijn de standaard deurgrepen aangepast. Dit zie ik al een vermindering. De rest van de serre is top.

Mark uit: Stramproy

05-11-2018
8,5

Ervaring met: Tuinkamer

Positieve ervaring:
De kwaliteit van de werkzaamheden zijn prima. De afbouwfase was strak gepland en deze is ook nagekomen. Waar er dingen anders verliepen werden deze snel en vakkundig opgelost, naar volle tevredenheid. Het grote voordeel in mijn ogen is dat Alruco alle noodzakelijke werkzaamheden aanbiedt en aan elkaar laat aansluiten, van fundering tot dakafwerking, waardoor de klant zelf er geen omkijken naar heeft. In 8 - 10 weken is de volledige aanbouw gerealiseerd. De mensen van / via Alruco zijn vriendelijk, leveren prima werk en ruimen alles ook weer netjes op.