Beoordelingen Alruco Serrebouw

• Nazorg en garantie 8,9

Wilma uit: Venray

29-09-2018

Positieve ervaring:
In alles blijkt dat de heren liefde voor de zaak en hun product hebben. We kregen goed en duidelijk advies en ook onze aannemer werd van goed advies voorzien. De kraanmachinisten en constructie bouwers waren vriendelijke correcte heren! Petje af!

Nic uit: Den Bosch

02-09-2018

Positieve ervaring:
Uiterst professioneel wijze om te komen tot aanschaf een aanleg van serre van goede kwaliteit. Van advies tot oplevering en nazorg.

Jan en Cisca uit: Breugel

29-08-2018

Positieve ervaring:
Heldere communicatie, vriendelijke en vakbekwame medewerkers, correcte nakoming van afspraken en ....kwaliteit!

A uit: Tilburg

21-07-2018
9,9

Positieve ervaring:
Ze doen wat ze beloven en ze doen het uitstekend.
Denken goed mee en adviseren juist. Super kwaliteit en daarmee ook uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.

Eddy uit: Boxtel

19-07-2018

Ervaring met: Tuinkamer, Uitbouw

Positieve ervaring:
Is ons zeer goed bevallen. Nuchter bedrijf, geen poeha, straks georganiseerd, duidelijke checklisten informatie vooraf. Werken met werknemers die vaak 15-20 jaar in dienst zijn cq met inleen van derden (vloerenlegger, dakbedekker) die vaak 15-20 jaar verbonden zijn aan Alruco. Ieder expert op hun gebied. Je merkt dat ze echt gespecialiseerd zijn in serres, tuinkamers aan details en produktafwerking. In geval van vragen of onduidelijkheden werd er snel geschakeld. Gevoel dat we vooraf hadden hebben ze waargemaakt. Prijs - kwaliteit is in orde (ze zijn niet de goedkoopste maar gaan voor kwaliteit, voldoen aan normen van bouwbesluiten etc.). En belangrijk punt is afspraak = afspraak en geen loze beloften. Mochten we ooit verhuizen en gaan aanbouwen dan staan ze zeker bovenaan het lijstje.

Familie uit: Schijndel

28-06-2018

Ervaring met: Uitbouw , Kozijnen

Positieve ervaring:
Enorm nette showroom waar je echt inspiratie op kunt doen. Deskundige adviseurs die duidelijk het vak kennen. En hoewel echt niet de goedkoopste, zeker de beste die wij hebben gezien en gesproken.
Nog nooit een aannemer over de vloer gehad die zó keurig en netjes werkte. Iedere dag was de bouwplaats opgeruimd, geveegd en was al het afval afgevoerd.
Vriendelijke en nette mensen waar je met vertrouwen de huissleutel bij achter liet. Ze gingen ook echt zuinig met je huis en interieur om.
Wij mochten gebruik maken van de tuin van de buurman om spullen aan- en af te voeren en ook hier zijn ze keurig mee omgegaan door steeds net dat beetje extra te doen in zijn tuin.
Heldere communicatie, afspraak is afspraak. Als ze zouden komen dan waren ze er ook. Gehele planning is op de dag nauwkeurig gerealiseerd.
Helaas waren twee ruiten bij aankomst beschadigd t.g.v. een noodstop onderweg. Van één ruit kon je de beschadiging niet zien, die zat achter het rubber, maar er werd open over gecommuniceerd. Twee weken later waren ze reeds vervangen door nieuwe ruiten.
Tenslotte een oplevering waarbij de puntjes op de i werden gezet en geen enkel restpunt om nog op te pakken. Hulde!

Karin uit: Breda

08-06-2018

Positieve ervaring:
Vriendelijk en deskundig personeel, goede kwaliteit van de werkzaamheden/serre, goede service.

uit: Eindhoven

03-06-2018

Rinie uit: Hedel

23-05-2018

Positieve ervaring:
Keurig bedrijf, die de gemaakte afspraken goed zijn nagekomen, alles iedere dag na de werkzaamheden keurig opgeruimd achter gelaten, gezellige vakkundige personeelsleden, kortom TOP.

uit: Baarle Nassau

12-05-2018

Ervaring met: Uitbouw

Positieve ervaring:
Alles verder prima, goed contact, ook telefonisch