Beoordelingen Alruco Serrebouw

• Nazorg en garantie 8,9

Rob uit: Oostelbeers

21-11-2018

Positieve ervaring:
Mooie kwaliteit woonserre in de kleur antraciet, zijn er super blij mee!

Ellen uit: Eindhoven

06-11-2018

Positieve ervaring:
wederom een mooie serre geplaatst. helaas zijn de standaard deurgrepen aangepast. Dit zie ik al een vermindering. De rest van de serre is top.

Mark uit: Stramproy

05-11-2018
8,5

Ervaring met: Tuinkamer

Positieve ervaring:
De kwaliteit van de werkzaamheden zijn prima. De afbouwfase was strak gepland en deze is ook nagekomen. Waar er dingen anders verliepen werden deze snel en vakkundig opgelost, naar volle tevredenheid. Het grote voordeel in mijn ogen is dat Alruco alle noodzakelijke werkzaamheden aanbiedt en aan elkaar laat aansluiten, van fundering tot dakafwerking, waardoor de klant zelf er geen omkijken naar heeft. In 8 - 10 weken is de volledige aanbouw gerealiseerd. De mensen van / via Alruco zijn vriendelijk, leveren prima werk en ruimen alles ook weer netjes op.

Familie uit: Leunen

04-11-2018
9,9

Positieve ervaring:
Wij zochten een betrouwbare partner, die met ons meedacht in de realisatie van onze serre. Wij wilden graag een deel zelf uitvoeren, en Alruco heeft zich hiervoor zeer flexibel en mee denkend in opgesteld. Het resultaat is een fantastische serre, die in de puntjes netjes is afgewerkt.

Toine en Marian uit: Nijmegen

01-11-2018

Ervaring met: Woonserre, Uitbouw

Positieve ervaring:
Vakmanschap en erg correcte werkhouding. Uitermate betrouwbaar en er wordt een prima product geleverd.

Jeff uit: Veldhoven

01-11-2018

Positieve ervaring:
Goed geholpen bij aankoop. Ons goed na laten denken hoe we het echt zouden willen zonder dat we spijt gaan krijgen. Werkmannen netjes en vriendelijk en legde dingen uit als we vragen hadden.

Wilma uit: Venray

29-09-2018

Positieve ervaring:
In alles blijkt dat de heren liefde voor de zaak en hun product hebben. We kregen goed en duidelijk advies en ook onze aannemer werd van goed advies voorzien. De kraanmachinisten en constructie bouwers waren vriendelijke correcte heren! Petje af!

Nic uit: Den Bosch

02-09-2018

Positieve ervaring:
Uiterst professioneel wijze om te komen tot aanschaf een aanleg van serre van goede kwaliteit. Van advies tot oplevering en nazorg.

Jan en Cisca uit: Breugel

29-08-2018

Positieve ervaring:
Heldere communicatie, vriendelijke en vakbekwame medewerkers, correcte nakoming van afspraken en ....kwaliteit!

A uit: Tilburg

21-07-2018
9,9

Positieve ervaring:
Ze doen wat ze beloven en ze doen het uitstekend.
Denken goed mee en adviseren juist. Super kwaliteit en daarmee ook uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.