Beoordelingen Alruco Serrebouw

• Nazorg en garantie 8,9

Jackson uit: Eindhoven

20-11-2017

Positieve ervaring:
Alruco is reliable , dependable and professional company . The product quality and value better than what We expected.

Familie uit: Slijk-Ewijk

04-11-2017

Ervaring met: Uitbouw

Positieve ervaring:
Zeer nette mensen en weten wat ze doen.

Rudy uit: Veldhoven

26-10-2017
9,9

Ervaring met: Tuinkamer

Positieve ervaring:
Het voelde vanaf het begin meteen goed aan en dat is tijdens de bouw niet minder geworden. De tuinkamer is nu af en we zijn bijzonder tevreden over het eindresultaat.

Fred uit: Best

25-10-2017
8,1

Positieve ervaring:
Prima vaklui en prettig in de omgang. Het eindresultaat is uitstekend.

Pieter uit: Overloon

17-10-2017

Positieve ervaring:
Ik wil Alruco hartelijk danken voor de nette verzorging en plaatsing van de serre. Hier is werkelijk niets op aan te merken alleen alle goeds. Ik kan iedereen aanbevelen om met dit bedrijf in zee te gaan.

Fam. uit: Eindhoven

04-10-2017

Ervaring met: Tuinkamer

Positieve ervaring:
Wik zijn heel blij en erg tevreden over onze geweldig mooie tuinkamer. Alles is door Alruco tot in de puntjes geregeld en verzorgd. Snelle en prima communicatie. Zeer vakkundig team dat door een goede organisatie en samenwerking een prachtig eindresultaat oplevert.
Fijne samenwerking met de mensen van het bouwteam en geen enkele wanklank. Top! Ga zo door! Heel erg bedankt!

Marcel en Inge uit: Alphen (nbr)

02-08-2017

Positieve ervaring:
Goede service, goede kwaliteit, werken netjes, ruimen alles na afloop van een werkdag netjes op, houden zich aan werkschema zoals doorgegeven aan ons. Ook goede begeleiding in het hele proces

Quintin uit: Utrecht

01-08-2017
7,6

Ervaring met: Uitbouw

Positieve ervaring:
Zeer prettige vaklui die aanwezig waren. Goede en heldere communicatie hierover

marco en ineke uit: Waalwijk

10-07-2017

Positieve ervaring:
mensen met kennis en vakmanschap hebben de serre geplaatst. Wij zijn zeer tevreden.

Anneke en Thijs uit: Berlicum

29-06-2017

Positieve ervaring:
Wij zijn bijzonder te spreken over Alruco. Er wordt net en vakkundig werk geleverd. Belangrijk: er werd met ons meegedacht bij het ontwerpen van deze toch wel aparte woonserre. Wij kunnen dit familiebedrijf dan ook bij iedereen aanbevelen.
Tot slot willen wij het Alrucoteam en de onderaannemers bedanken voor het mooie werk.