Beoordelingen Alruco Serrebouw

• Nazorg en garantie 8,9

marco en ineke uit: Waalwijk

10-07-2017

Positieve ervaring:
mensen met kennis en vakmanschap hebben de serre geplaatst. Wij zijn zeer tevreden.

Anneke en Thijs uit: Berlicum

29-06-2017

Positieve ervaring:
Wij zijn bijzonder te spreken over Alruco. Er wordt net en vakkundig werk geleverd. Belangrijk: er werd met ons meegedacht bij het ontwerpen van deze toch wel aparte woonserre. Wij kunnen dit familiebedrijf dan ook bij iedereen aanbevelen.
Tot slot willen wij het Alrucoteam en de onderaannemers bedanken voor het mooie werk.

Derk uit: Breugel

27-06-2017
9,9

Positieve ervaring:
Showroom erg belangrijk. Goed advies. Uitstekende vakmensen.

Cornelis

20-06-2017

Positieve ervaring:
Alruco heeft vanaf het begin met ons mee gedacht en dat heeft geresulteerd in een schitterende aanbouw die in alle opzichten voldoet aan onze verwachtingen.

Gérard uit: Drunen

18-06-2017

Positieve ervaring:
Op alle fronten dikke 10. Zelfs voor ingewikkelde situaties zijn oplossingen en alles met super goede kwaliteit, kennis, vakmanschap, afspraken nakomen, service, opleverservice, noviteit, enz. en prachtige voorbeeld serres op de zaak te zien!

Coen uit: Eindhoven

19-05-2017
9,9

Positieve ervaring:
Geweldig bedrijf prima service en kwaliteit

J.A.F. uit: Hapert

03-05-2017
7,4

Ervaring met: Tuinkamer

Positieve ervaring:
Leuk Team met de nodige vakkennis.

Cecile uit: Geldrop

03-05-2017

Positieve ervaring:
Mijn serre is erg mooi geworden en voldoet geheel aan de verwachtingen. De afspraken waren duidelijk en werden goed nagekomen

Leo uit: Helmond

11-04-2017

Positieve ervaring:
Zeer betrouwbare en vakbekwame uitvoering. Omdat ik zelf ook e.e.a. wilde doen was (door mij) afstemming wat complexer maar dat werd flexibel en goed opgepakt.

Wilco

15-03-2017

Positieve ervaring:
Helemaal tevreden met onze prachtige serre. Alle afspraken helemaal nagekomen, en de serre gezet door echte vakmensen. Ook de planning was heet duidelijk, en de diverse vakmensen sloten perfect op elkaar aan.