Beoordelingen Alpha Six IT

• Persoonlijk advies 9,4
  • Deskundigheid 9,4

Jan uit: Zuidoostbeemster.

21-04-2017

netjes en beleefd. Goed tevreden.

Greet uit: Z.O.Beemster

04-02-2017

keurig en snel geholpen

Marcel uit: Hem

06-12-2016
6,8

Beste Willem, je ben het best geholpen met een eerlijke en oprechte evaluatie. Mijn ouders hebben mij gevraagd onze ervaring te evalueren.
De laptop die je aanbood is op het internet, precies de zelfde, 50 euro goedkoper. Vind ik niet handig. Ik begrijp dat je er iets aan moet verdienen maar dat moet je anders declareren. In je offerte is het belangrijk dat je een inschatting maakt van bijkomende kosten, zoals voorrijkosten, installatie en uitleg. Mensen willen bij de uiteindelijke rekening een niet veel anders bedrag zien dan op de offerte. Hoop dat je iets met mijn commentaar kan. Succes verder met je bedrijf!

Anne uit: Grootschermer

02-12-2016

Uitstekend geholpen!

Albert uit: Volendam

23-11-2016

Goede ervaring. Goede oplossingen voor een alleszins redelijke prijs.

Alexander uit: Haarlemmerliede

12-11-2016

Allereerst ben ik snel geholpen. Prettige en duidelijke communicatie. Afspraken worden nagekomen en alles is keurig opgelost. Absoluut aanrader. Ik zal ook eenieder aanbevelen bij probleem contact op te nemen met Alpha Six. Ik kom dan ook zeker terug!

Annemiek uit: Grootebroek

09-11-2016
8,5

Willem.. je geeft iemand niet zomaar een negen of een tien. Maar eigenlijk heb ik gewoon niets aan te merken op je gehele handelen...

Groeten!

Reinier uit: Purmerend

08-11-2016

Willem van Diepen van Alpha Six It heeft overal een oplossing voor, denkt mee met de klant en probeert tevens de kosten laag te houden voor de klant. Absoluut een aanrader.

Theo uit: Heerhugowaard

25-10-2016

Na jarenlang problemen te hebben gehad met ontvangst van televisiezenders en diverse bezoeken van monteurs van Ziggo, zijn de problemen na het bezoek van Willem van Diepen eindelijk opgelost, in een korte tijd. Klasse

Martin uit: Monnickendam

12-09-2016

Verhouding prijs/kwaliteit prima.
Neemt zelf initiatief om tot een oplossing te komen.
Komt met extra informatie die helpt om keuzes te maken.
Toegankelijk, deskundig, veel kennis.
Prettig in de omgang, hij geeft je het gevoel betrokken te zijn.
Een dikke 10.