Beoordelingen Alma Parket

• Kwaliteit 9,7

Karin uit: Hooge Zwaluwe

23-03-2018

Ervaring met: Houten vloeren

Super bedrijf! Geweldige parketteurs met hart voor hun werk en klanten en ook Dennis straalt uit dat voor jou alleen het beste goed genoeg is.

Toon uit: Breda

30-01-2018

Ervaring met: Houten vloeren

Na jaren verbouwen aan ons huis uit 1929 lag de Panga Panga (lijkt op Wengé) mosaic parketvloer er bepaald niet meer florisant bij. Van de vorige bewoner hadden we vernomen dat de vloer zo'n 40 jaar geleden was gelegd door Alma parket. We namen daarom contact op met de vraag om de vloer te komen opschuren. Dennis kwam vervolgens bij ons kijken en adviseerde ons tot onze verbazing om de vloer niet te schuren maar zelf bij te werken door met staalwol, olie en was in de vloer te wrijven. Het resultaat, na wat uren op de knieën, is dat de vloer er nu weer prachtig bij ligt. We zijn Alma zeer dankbaar voor het advies, niet gewoon op ons verzoek de vloer gaan schuren, maar een advies geven dat tot het beste resultaat leidt. Dat kom je niet zo vaak tegen.

Steffie uit: Breda

26-01-2018

Ervaring met: Bamboe vloeren

We hadden al een prima ervaring met Alma bij het leggen van een eiken vloer binnenshuis. Voor ons balkon adviseerde Dennis Kroon Bamboe. Het ziet er prachtig uit, en het is perfect gelegd door zijn collega. Terwijl dit niet gemakkelijk was: het is een balkon dat scheef afloopt, met ingewikkelde hoeken. We zijn er erg blij mee.

Dylan uit: Breda

25-01-2018

Ervaring met: Houten vloeren

Alma parket heeft onze eikenhouten vloer volledig geschuurd en bewerkt. Resultaat is een prachtige lichte kleur, precies wat we graag wilden.

Ook na oplevering waren ze goed bereikbaar voor wat extra onderhoudtips en na waterschade door een lekkende verwarmingsbuis hebben ze dit keurig hersteld

Jolanda uit: Sint Maartensdijk

22-11-2017

Ervaring met: Houten vloeren

Uitstekende service en vakkundig advies.
Ik ben zeer tevreden met mijn prachtige houten vloer!

Henk uit: Breda

15-06-2017

Ervaring met: Houten vloeren

Na een ernstige lekkage zijn wij vanaf het eerste contact prima geholpen en begeleid.
Dennis en zijn werknemers zijn betrokken en vakkundig.
Dit is de 2e parketvloer die door Alma Parket weer professioneel is gelegd. Eveneens is de nazorg uitstekend.

Frans uit: Breda

18-10-2016

Ervaring met: Houten vloeren

Ons parket is 16 jaar geleden ook gelegd door Alma. Nu laten schuren . Het ziet er schitterend uit , weer als nieuw. Ook goed advies gekregen. Het beste was nog dat we op zaterdagavond ! hulp kregen bij het terugzetten van zware kasten . Klasse!