Beoordelingen Allround verstoppingen

• Garantie 7,9

Sema

07-03-2016
4,0

Geen voorrijkosten inderdaad maar wel minimal 3 keer duurder dan andere bedrijven. We kregen bovendien te maken met meerkosten en de prijzen die voor de opdrachtverstekking genoemd werden, bleken ook nog exclusief BTW waardoor het geheel wel erg duur uitviel.

Peter uit: Amsterdam

08-02-2016
4,7

Vraag van te voren wat de kosten zullen zijn. Die zijn namelijk torenhoog! zeker het dubele van andere loodgieters.

Emily uit: Amsterdam

07-01-2016

Super service! Zeer vriendelijke en vakbekwame monteurs. Verstopping in mijn badkamer was snel en netjes opgelost.

Simone uit: Amsterdam

06-08-2015

Monteur was er binnen een half uur. Verstopping snel verholpen.

gerrit uit: haarlem

28-07-2015

Ben super tevreden verstopping is verholpen we kunnen alles weer gebruiken
Echt een aanrader.

Groetje gerrit

Gerben uit: Zaandam

23-07-2015

Erg goed bedrijf erg professioneel weten wat ze doen kortom een aanrader kan niets anders zeggen

Willem uit: Utrech

23-07-2015
9,8

Ben zeer goed geholpen tot volgende keer.
Groetjes willem

Cendy uit: Purmerend

8,1

Geachte,

Het bedrijf heeft super veel mogelijkheden en is niet alleen in naam allround!

Kwa werkzaamheden en de veelzijdigheid van specialisatie op vakgebied en de adviezen die worden gegeven, zeer tevreden...

debby uit: hilversum

9,6

Keurig geholpen. Netjes de schoenen uit gedaan en de boel netjes achter gelaten. Het probleem was de eerste keer niet opgelost. De tweede keer wel en dat was zonder extra kosten.

Gr debby

gerrit uit: Utrecht

9,6

Ik heb gebeld omdat ik last had van een rioollucht. Er is toen direct een afspraak ingepland voor dezelfde middag. Ze waren keurig op tijd en hebben de verstopping verholpen. Daarnaast hebben ze me verteld hoe ik verstoppingen in vervolg kan voorkomen. Dat vond ik wel heel netjes.