Beoordelingen Allround Installatietechniek

Sander uit: Maassluis

13-11-2018
8,2

Ervaring met: Onderhoud CV ketel

De monteur was ruim op tijd en vriendelijk, de vragen werden naar tevredenheid beantwoordt en het probleem dat ik had is snel verholpen.

Peter uit: Delft

9,6

Ervaring met: Storing CV ketel

Snelle service, de monteur was er de volgende ochtend al en we zijn niet eens abonnee. Daar kunnen een hoop andere bedrijven een voorbeeld aannemen daar komen ze niet of pas over 2 maanden.
Dit bedrijf is zeker aan te raden.

Fam. uit: zoetermeer

Prima ervaring.

Henk uit: Rotterdam

Ervaring met: Onderhoud CV ketel

Prima, netjes op tijd en echt iemand die zijn vak verstaat.
(mag ook wel hij doet het al meer dan 30 jaar)

Samantha uit: Naaldwijk

Ervaring met: Onderhoud CV ketel

De monteur zou tussen 10 en 12 uur komen en stond om 10 uur op de stoep. Een vriendelijke, vakkundige man. Hierna meteen een onderhoudscontract afgesloten.

Anna uit: Rotterdam

9,8

Ervaring met: Onderhoud CV ketel

Klantvriendelijk en deskundig, aanrader!

Sjaak uit: vlaardingen

Ervaring met: Onderhoud CV ketel

Zeer tevreden met de uitgevoerde werkzaamheden.
Ook bedankt voor het advies. zeker een aanrader.

Eric uit: Rotterdam

2,8

Ervaring met: Storing CV ketel

Onderhoud's beurt was prima, maar de storing was echt verschrikkelijk. hij heeft bewezen dat hij geen algemene kennis heeft van cv ketels wat ik schrikbarend vind voor iemand die de cv onderhoud komt doen.

dat hij geen inzicht en basis kennis heeft bleek uit zijn onkunde omtrent de storing. hij probeerde me wijs te maken dat het probleem in mijn leidingen zat wat absoluut belachelijk is gezien de feiten van mijn probleem. het kon eigenlijk maar 1 ding zijn, door logisch na te denken en een basis kennis van cv's te hebben zou je dat al kunnen weten dus hij had dat moeten weten. omdat ik mijn oren niet kon geloven heb ik heb zelf maar gemaakt. een tekening van mijn ketel bekeken voor 16 euro een nieuw onderdeel besteld en binnen 20 minuten in mijn ketel gezet.

Verder kreeg ik sterk het idee dat hij het niet in een keer wilde oplossen hij wilde perse een 2e afspraak er van maken en later toen ik belde voor de 2e afspraak kreeg ik sterk het idee dat hij me eigenlijk niet wilde helpen

Normaal schrijf ik liever geen reviews, maar nu moest ik een review schrijven omdat ik vind dat dit echt niet kan!

verder zal het een prima gast zijn maar dit is mijn ervaring iig.

Jose uit: Schiedam

Prima.

Alfredo uit: Den Haag

Ervaring met: CV plus ventilatiesysteem

Zeer goede ervaring met dit bedrijf en aardige monteur.
CV ketel is schoon en goed afgesteld. Gelijk de ventilatiebox laten schoonmaken.