Beoordelingen Allekabels.nl

Ik ben tevreden.

Lex uit: Rotterdam

14-02-2019
7,3

Kleine proefbestelling gedaan. Jackpluggenwaren ok, speakonplug leverde grote problemen op. Na inpluggen in monitorversterker er niet meer uit te krijgen. Versterker opengemaakt en met veel moeite de speakonplug los gekregen.Bij controle bleken de aansluitstrips in de plug vervormd en bovendien fout geplaatst. Pin 1+ en 2- bleken geplaatst, terwijl de correcte aansluiting voor een 2-pins speakonplug 1+ en 1- had moeten zijn.De negatieve aansluiting dus maar omgesoldeerd. Ik zou jullie voorraad male speakonpluggen dus controleren en contact opnemen met jullie leverancier.

M.E. uit: Onstwedde

11-02-2019
6,5

De vragen zijn niet allemaal te beantwoorden, aangezien het bestelde nog niet is ontvangen.
Doordat het meer dan een week besteld en betaald is begint een ongerust gevoel te ontstaan.

Randy uit: Turnhiout - Belgie

11-02-2019

Alles verliep ok.
De leverinsperiode was voor Belgie wel niet hellemaal correct + de bestelling werd met de Belgische post geleverd en die is héél onbetrouwbaar; had ik dit op voorhand kunnen weten had ik misschien wel niet bestelt.

07-02-2019

Alles werd snel en correct volgens afspraak geleverd.
Niets negatiefs aan op te merken.

Vinko uit: Amsterdam

07-02-2019
7,8

Compleet voldaan aan mijn verwachtingen.

M uit: Almere

06-02-2019

Goed gesorteerd, schappelijke prijzen en service. Een "preferred supplier" bij uitstek!

M uit: Heemskerk

05-02-2019
6,0

De juiste kabels voor elke toepassing, voor beeld en geluid, computers en netwerk, licht en elektriciteit en nog veel meer. Ook voor toebehoren voor al deze kabels, zoals stekkers, pluggen, versterkers en switches, bent u bij Allekabels aan het juiste webadres. Topservice

02-02-2019

Snelle levering van prima kabels

Klant uit: Utrecht

02-02-2019