Beoordelingen all-in 1 schilders

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding 9,3

Marion uit: Den Helder

18-09-2018

Algehele mening:
Johan heeft een top bedrijf.
Ik had geen ervaring met een bedrijf dat ik niet kende. Mijn plafond van het nieuwe appartement werd afgeleverd met een gipsplafond waar alle naden zichtbaar bleven. Ik wilde dat niet en de naden moesten gestuukt en daarna gespoten worden. Een offerte aangevraagd en daar kreeg ik snel antwoord op. De prijs was goed.
Het contact met Johan was gelijk goed.
Er was een probleem met de stukadoors die niet de juiste spullen bij zich hadden en die vertrokken weer. Een belletje naar Johan en hij heeft het prima voor mij opgelost. Er kwamen aan het eind van de middag andere stukadoors die het plafond perfect hebben gestuukt. Na een paar dagen drogen, en toen kwam Johan in actie. Heel professioneel, alles werd afgeplakt en ik heb nu schitterende plafonds. Op 1 kamertje waren een paar plekjes niet zo goed gestuukt en Johan is na mijn belletje dezelfde dag weer naar Den Helder gekomen om te op te lossen.
Ik raad iedereen dit bedrijf aan. Het is echt een perfect bedrijf.

Marc uit: Volendam

07-04-2018

Algehele mening:
eerlijke mensen, weten waar ze over praten en leuk in omgang, vakmannen.

Ageeth uit: Volendam

toppers

Ria uit: Amsterdam

14-05-2015

Algehele mening:
Goede ervaring perfect werk afgeleverd afspraken na gekomen betrouwbaar zeer zeker aan te bevelen

Peter uit: Amsterdam

8,2

kim uit: Alkmaar

28-03-2015

Algehele mening:
een prima bedrijf, beveel ik van harte aan.

Gerry uit: volendam

25-03-2015

Algehele mening:
All in one schilders werken heel netjes, zijn klantvriendelijk, betrouwbaar en hebben een hele vriendelijke prijs en zijn bovendien heel gezellig.