Beoordelingen ALKU ontdekkingscentrum Tilburg

Femke uit: Tilburg

18-04-2017
9,6

Ik ben: Eerste keer klant

in showroom prima geholpen, de 2 monteurs werkten echt heel netjes en de service achteraf was ook prima

29-03-2017

Madeleine uit: Tilburg

28-03-2017

Ik ben: Terugkerende klant

Ans uit: Spijkenisse

24-03-2017

Ik ben: Eerste keer klant

Na een drukke week echt alles geweldig geworden ! Dhr. Verwers heeft ons geweldig bijgestaan heeft van A tot Z mijn verwachtingen overtroffen geen snelle verkoper maar een gericht advies en vakkennis is overduidelijk aanwezig.
Vero kozijnen en Alku Bedankt.

Fam. N en J kraag

Hein uit: Tilburg

23-03-2017
5,9

Ervaringen zijn wisselend:
Van een duurdere leverancier als Alku verwacht je dat alles klopt. De kozijnen en deur zien er goed uit en de montage verliep goed en soepel door monteurs die weten wat ze doen. Of het zo mooi blijft, is afwachten.
De offerte en facturen zijn een ramp! De prijsopbouw is totaal ondoorzichtig en niet uitgesplitst. Waren de horrren en montage echt gratis zoals beloofd? Ik wil Alku best geloven maar waarom laat je dit niet zien?
En door onwil en/of gebrek aan kennis krijg je een absurd lage prijsopgave van HR++ glas. Zonder onderbouwing. Hierdoor loop je subsidie mis. Een reden hiervoor wil Alku niet geven. Deze bijzonder klantonvriendelijke houding kan anno 2017 echt niet meer! En gaat Alku goodwill, klanten en omzet kosten.

William uit: Tilburg

15-03-2017
7,4

Ton uit: Tilburg

21-02-2017

Zéér positief. Zowel het offertetraject als de uitvoering.
Hard werkende medewerkers.
Enig kritiekpunt bij de uitvoering is het tijdig opruimen van bouwvuil. Adviseer om gebruik te maken van "verhuisdekens". Deze kunnen makkelijk worden opgepakt en uitgeklopt waardoor het vuil niet overal wordt meegenomen in de kamers.

liesbeth uit: tilburg

16-02-2017

Ik ben: Eerste keer klant

iedereen even vriendelijk en keurig. problemen worden meteen opgelost. ik ga ervanuit dat een onderhoudscontract niet nodig is voor deuren. heb begrepen dat als er iets is, ik meteen naar jullie kan bellen en dat er heel lang garantie op zit.

Ton uit: Tilburg

15-02-2017

Ik ben: Eerste keer klant

Afgelopen week zijn de kozijnen en puien vervangen.
Alles conform afspraak !!
Verkoop als montage verdienen een pluim.
Enkele restpuntjes binnen enkele dagen naar volle tevredenheid afgewerkt.
Wat wil je nog meer !!!!

cees uit: Tilburg

06-02-2017

Ik ben: Terugkerende klant

ik had wel verwacht dat er een setje voor onderhoud erbij geleverd zou worden.