Beoordelingen ALKU ontdekkingscentrum Tilburg

27-05-2017

A. uit: Tilburg

23-05-2017

Ik ben: Eerste keer klant

Prima aflevering en montage. Keurige monteurs en alles volgens afspraak!

23-05-2017
8,5

Linda uit: Tilburg

15-05-2017

Sven uit: Tilburg

12-05-2017
9,8

Ik ben: Eerste keer klant

Ontvangst in showroom prima duidelijke uitleg van begin tot eind. Medewerkers hebben verstand van zaken weten waar ze over praten. De monteurs zijn vakmensen werken netjes en secuur en vertellen wat ze die dag gaan doen.
In drie dagen van hout naar kunststof

Bart uit: Wintelre

12-05-2017
8,1

Reinier uit: Tilburg

8,1

Ik ben: Eerste keer klant

Heel goed. Binnen een dag of 4 zijn bijna alle kozijnen vernieuwd, zowel boven al beneden en een deur geplaatst. Waar problemen zijn ontstaan (bijvoorbeeld tegels in de badkamer, is dit samen met de monteur deskundig opgelost. Met de deur was er ook een probleem met de draairichting en kleur, maar dit is op een nette en snelle wijze opgelost.

Egbert en Emy uit: Tilburg

7,5

Ik ben: Eerste keer klant

offerte bestaat uit één totaal prijs, had graag willen weten wat je per onderdeel gekost zou hebben. Dan heb je zelf ook meer overzicht en inzicht in de kosten.

inmeten van hordeuren is helaas niet helemaal goed gegaan. Maar wel naar teveredenheid opgelost.

Plus punt: ALKU denkt tijdens de montage mee. Een dorpel bij de voorraam is extra geleverd in de service.

Goede communicatie met de verkoper!

Christiaan uit: Tilburg

Prima bedrijf.

Laurens uit: Tilburg

24-04-2017

Ik ben: Eerste keer klant

Nette monteurs en, vóór montage, goede info gekregen van dhr. Arnoud Verschuren. Met één kanttekening; ik ben helaas niet gewezen op de mogelijkheid van ventilatieroosters (en zelf heb ik hier niet bij stilgestaan). Na een telefoontje zou ik vrijblijvend prijsopgaaf krijgen, daar een ventilatierooster IN het glas tot de mogelijkheden behoort, zoals mij werd medegedeeld. Graag zie ik die prijsopgaaf tegemoet; mogelijk is e.e.a. aan de aandacht ontsnapt. Bij voorbaat mijn dank !