Beoordelingen ALKU ontdekkingscentrum Tilburg

• Kwaliteit Alkuplus producten 8,8

Ans uit: Spijkenisse

24-03-2017

Ik ben: Eerste keer klant

Na een drukke week echt alles geweldig geworden ! Dhr. Verwers heeft ons geweldig bijgestaan heeft van A tot Z mijn verwachtingen overtroffen geen snelle verkoper maar een gericht advies en vakkennis is overduidelijk aanwezig.
Vero kozijnen en Alku Bedankt.

Fam. N en J kraag

Hein uit: Tilburg

23-03-2017
5,9

Ervaringen zijn wisselend:
Van een duurdere leverancier als Alku verwacht je dat alles klopt. De kozijnen en deur zien er goed uit en de montage verliep goed en soepel door monteurs die weten wat ze doen. Of het zo mooi blijft, is afwachten.
De offerte en facturen zijn een ramp! De prijsopbouw is totaal ondoorzichtig en niet uitgesplitst. Waren de horrren en montage echt gratis zoals beloofd? Ik wil Alku best geloven maar waarom laat je dit niet zien?
En door onwil en/of gebrek aan kennis krijg je een absurd lage prijsopgave van HR++ glas. Zonder onderbouwing. Hierdoor loop je subsidie mis. Een reden hiervoor wil Alku niet geven. Deze bijzonder klantonvriendelijke houding kan anno 2017 echt niet meer! En gaat Alku goodwill, klanten en omzet kosten.

William uit: Tilburg

15-03-2017
7,4

Ton uit: Tilburg

21-02-2017

Zéér positief. Zowel het offertetraject als de uitvoering.
Hard werkende medewerkers.
Enig kritiekpunt bij de uitvoering is het tijdig opruimen van bouwvuil. Adviseer om gebruik te maken van "verhuisdekens". Deze kunnen makkelijk worden opgepakt en uitgeklopt waardoor het vuil niet overal wordt meegenomen in de kamers.

liesbeth uit: tilburg

16-02-2017

Ik ben: Eerste keer klant

iedereen even vriendelijk en keurig. problemen worden meteen opgelost. ik ga ervanuit dat een onderhoudscontract niet nodig is voor deuren. heb begrepen dat als er iets is, ik meteen naar jullie kan bellen en dat er heel lang garantie op zit.

Ton uit: Tilburg

15-02-2017

Ik ben: Eerste keer klant

Afgelopen week zijn de kozijnen en puien vervangen.
Alles conform afspraak !!
Verkoop als montage verdienen een pluim.
Enkele restpuntjes binnen enkele dagen naar volle tevredenheid afgewerkt.
Wat wil je nog meer !!!!

cees uit: Tilburg

06-02-2017

Ik ben: Terugkerende klant

ik had wel verwacht dat er een setje voor onderhoud erbij geleverd zou worden.

Elwin uit: dongen

30-01-2017

Ik ben: Eerste keer klant

De splendid pliss, die wij erbij besteld hebben vind ik gezien de prijs, extreem duur, ik zou een volgende keer een ander product nemen, ik vind de prijs kwaliteit ronduit slecht.
Ik verwacht voor de prijs perfectie en die is er absoluut niet.
Verder goede service, super monteurs die echt meedenken met plaatsen van de kozijnen.

Lou uit: Westkapelle

26-01-2017

Ik ben: Eerste keer klant

Het formulier heb ik ingevuld op basis van beoordeling van de medewerkers van Alku Middelburg.
Behoudens dan het bezoek en inmeting van de heer Michael Donders.
Ik ben ontzettend tevreden over de manier waar alles is gegaan. Van de eerste contacten tot en met het plaatsen van de kunststofkozijnen.
Een dikke pluim gaat uit naar Michael Donders voor zijn bezoek en het inmeten van de kozijnen. Verder de 2 medewerkers van Alku Middelburg(Erik en Mervin) die fantastisch werk hebben geleverd!!
Eén ruit moet nog worden vervangen maar die was al gescheurd voordat deze werd geplaatst maar dat speelt niet mee in m'n beoordeling! Gewoon een dikke tien!!

hennie uit: tilburg

22-01-2017