Beoordelingen ALKU ontdekkingscentrum Tilburg

Nina uit: Tilburg

23-06-2017
6,6

Ik ben: Eerste keer klant

Op het begin was het contact met Alku heel vlot. Echter toen wij eenmaal de offerte hadden getekend, toen was het erg lastig om contact te zoeken. Er werd niet teruggebeld en nauwelijks gereageerd op de mail. Uiteindelijk is alles wel goed gekomen met de montage. Ze hadden de schuifpui niet netjes afgewerkt, maar zijn daarvoor nog terug gekomen wat erg prettig is.

Jan uit: TILBURG

15-06-2017

Volkert uit: Tilburg

13-06-2017

Ik ben: Eerste keer klant

In de showroom vriendelijk en correct geholpen. De kozijnen zijn volgens afspraak geleverd en netjes geplaatst.

Sven uit: Tilburg

11-06-2017

Ik ben: Eerste keer klant

uitleg was helder en duidelijk. Vakmensen hebben de kozijnen gemonteerd. Alle medewerkers denken mee inzake vragen, opmerkingen en zaken waar je tegenaan loopt om ze op te lossen.

Bert uit: Riel

09-06-2017
7,6

Ik ben: Terugkerende klant

Iets teveel ruimte onder het kozijn. Ongeveer 1 cm moest opgevuld worden. Afwerking lijsten zonder kit! Moet het nu door een schilder laten afkitten!! Verkeerde vensterbankplaat geleverd en geplaatst. Wel hersteld, maar nu moeten de glasgordijnen ingekort worden. Wie betaalt dat????

Debbie uit: Tilburg

09-06-2017
9,5

stefan uit: alphen

06-06-2017

Ik ben: Eerste keer klant

zeer goed (ik ga binnenkort bellen er zijn een paar ramen die moeilijk dicht gaan ik hoop dat er dan iemand kan komen om ze opnieuw af te stellen)

Met vriendelijke groet,

stefan van opstal

Peter uit: Goirle

03-06-2017

Vincent uit: Tilburg

02-06-2017
7,9

Ik ben: Eerste keer klant

Prima ervaring. Deskundige club, nette plaatsing, heldere afwerking.