Beoordelingen ALKU ontdekkingscentrum Tilburg

L. uit: Tilburg

13-02-2018
8,1

Goed produkt.
Afhankelijk van degene die het aanbrengt dat wel. De een is meer nauwkeurig dan de ander en lijkt meer deskundig. Dat levert een beter resultaat op.

Eric

7,9

Ik ben: Eerste keer klant

Montage was goed georganiseerd door de nodige hulp te sturen voor de montage. Jammer van onnodige schade door deuren hard dicht te laten klappen. Alles stond tegen elkaar open en het was redelijk slecht weer. Bij het uitzagen van de oude kozijnen kan je proberen de schade aan de vensterbak te beperken. Daar is nu de schrobzaag ingelopen waardoor je onnodig veel moet afwerken. Er is een verkeerde waterslag geplaatst wat wel is opgelost maar geen ideale situatie is doordat die nu dicht tegen het kozijn aan zit waardoor het water omhoog kan kruipen. Wacht nog op de afhandeling van de schade.

De uitvoering week af zoals het eerder was besproken met de pjl. Technisch begrijpelijk maar ik zou vooraf duidelijk aangeven dat een klein deel improviseren is op basis wat je aantreft na demontage.

R. uit: Tilburg

7,6

Met de open dagen bij u geweest. Een offerte laten maken. Er was mij niet verteld dat het in 3 termijnen betaald moest worden. Stond natuurlijk wel beschreven, maar heb ik natuurlijk niet gelezen!
Alles mooi en netjes afgewerkt.
Nog het een en ander op de bon geschreven omtrent de maten voor een nieuw voordeurslot, maar daar helaas niets meer van gehoord.
Daar wacht ik nog op!!.

Harry uit: Tilburg

Ik ben: Eerste keer klant

netjes geholpen, prima monteurs,prima prijs/kwaliteits verhouding, toppie ,kan niet anders zeggen

dave uit: tilburg

Freek uit: Rijen

05-12-2017
9,9

Ik ben: Eerste keer klant

Goede zaak. Goede mensen. Helaas was er bij mij iets fout gegaan met de bestelling waardoor de kozijnen niet passend waren. Dit is binnen een week uitstekend opgelost. Deze zaak verdiend het om aanbevolen te worden.

Ria uit: Tilburg

29-11-2017