Beoordelingen ALKU ontdekkingscentrum Middelburg

7,8

Ad uit: Middelburg

04-12-2017

Ik ben: Eerste keer klant

Goede voorlichting. Flexibel. Goede, nette monteurs. Goede service.

willem uit: borssele

01-12-2017

wim uit: Middelburg

29-11-2017
9,6

Ik ben: Eerste keer klant

De monteurs zijn vakmensen , ze weten waar ze het over hebben en denken mee en het werk was prima afgeleverd!!
Ook in de showroom was het netjes en we werden goed en duidelijk geholpen echt klantvriendelijk en zijn daarom zeer tevreden!!!

Anny uit: Vlissingen

24-11-2017

Ik ben: Eerste keer klant

Keurig werk geleverd,we zijn heel erg tevreden ,

AC uit: Oost-Souburg

16-11-2017
7,6

Ik ben: Eerste keer klant

Ik ben tevreden over de manier van behandelen in de zaak en over de kozijnen zelf. Het valt me erg tegen dat er bij het monteren niet gewezen wordt op een kras of het verdenken van een lek in het raam. Er waren verschillende dingen die naderhand allemaal verholpen zijn, maar waar je eerst naar moet vragen.
Bv een kras in de vensterbank, die waar genomen wordt aan het eind van de dag. Je confronteert de monteur ermee en die zegt: Ja dat heb ik ook gezien.
Het had netter geweest als dat eerst vertelt wordt en gelijk gezegd wordt dat het verholpen gaat worden.

p.j. uit: Westkapelle

14-10-2017

Ik ben: Terugkerende klant

professioneel bedrijf goede kwaliteit en goede montage

Peter uit: Terneuzen

24-09-2017

Ik ben: Terugkerende klant

Zeer tevreden over product en montage

mario uit: middelburg

19-09-2017

Ik ben: Eerste keer klant

Jammer dat er om niet en stukje nazorg wordt gevraagd. Er moet bij mij nl nog iets extea"s gebeuren. (Afwerking binnen) op verzoek van mijzelf overigens. Alleen die afspraken gaan niet zoals zij zeggen. Wacht nu al 2 weken op een reactie wanneer ze dit komen doen. Heb zerk ok al een keert gebeld. Ze zorgen 1 week geleden contact met mij opnemen. Hoor maar niets. Vind ik wel wettig slecht terwijl ze hebben gezegd dat wanneer eet iets is ik direct kon bellen. Dat kan dus inderdaad, maar er gebeurd vervolgens niets. Erg jammer naast ik toch wel een fiks bedrag uitgegeven heb bij hun bedrijf.