Beoordelingen ALKU ontdekkingscentrum Middelburg

• Kwaliteit ALKU producten 9,0

p.j. uit: Westkapelle

14-10-2017

Ik ben: Terugkerende klant

professioneel bedrijf goede kwaliteit en goede montage

Peter uit: Terneuzen

24-09-2017

Ik ben: Terugkerende klant

Zeer tevreden over product en montage

mario uit: middelburg

19-09-2017

Ik ben: Eerste keer klant

Jammer dat er om niet en stukje nazorg wordt gevraagd. Er moet bij mij nl nog iets extea"s gebeuren. (Afwerking binnen) op verzoek van mijzelf overigens. Alleen die afspraken gaan niet zoals zij zeggen. Wacht nu al 2 weken op een reactie wanneer ze dit komen doen. Heb zerk ok al een keert gebeld. Ze zorgen 1 week geleden contact met mij opnemen. Hoor maar niets. Vind ik wel wettig slecht terwijl ze hebben gezegd dat wanneer eet iets is ik direct kon bellen. Dat kan dus inderdaad, maar er gebeurd vervolgens niets. Erg jammer naast ik toch wel een fiks bedrag uitgegeven heb bij hun bedrijf.

S. uit: Middelburg

05-08-2017

Ik ben: Terugkerende klant

Omdat we tevreden waren met de eerste kozijnen zijn we dit jaar terugkomen om de overige raamkozijnen te laten vervangen. We werden het wens over de offerte. Over de wijze waarop Eeik en Marvin de montage gedaan hebben, niets dan lof.

jeanine uit: vlissingen

20-07-2017

Ik ben: Eerste keer klant

Vakkundig gezet en ook uitleg ervan

M.J. uit: Vlissingen

19-07-2017

Wim uit: Terneuzen

19-07-2017
8,5

Ik ben: Eerste keer klant

Klantvriendelijk, betrouwbaar, degelijk en duurzaam product, professioneel

H. uit: 's-Heerenhoek

12-07-2017
7,3

Ik ben: Eerste keer klant

Na eerste aanvraag werd de offerte onvolledig opgemaakt. Dat is daarna volledig hersteld. Medewerker was niet geheel op de hoogte van de mogelijkheden tot afwerken, zodat de totale offerteprijs naar beneden kon worden bijgesteld. Bij montage van de dakkapellen zijn door de monteurs ter plaatse beslissingen genomen die in twijfel kunnen worden getrokken. Daarbij is één van de dakkapellen is niet waterpas gemonteerd

A. P. uit: Vlissingen

02-06-2017

Na wat omzwervingen en producten gezien te hebben kwamen de producten, dienstverlening, vakmanschap en offerte er zeer positief uit.
Eerlijk en- vakkundig werd alles uitgelegd . Ook bij de montage ging het zoals afgesproken en de monteurs werkten erg netjes en nauwgezet.
Al met al ben ik zeer tevreden over het geleverde werk en het kozijn met tuindeuren zien er geweldig uit. Zeker een bedrijf die ik bij ieder kan aanbevelen

Hans uit: Den Bosch

23-05-2017

Ik ben: Eerste keer klant

Attente en vakkundige opvang bij eerste bezoek. Tijdige offerte conform afspraken. Zeer kundige mensen voor opmeting en latere montage.
Verbeterpunt: terugkoppeling monteurs naar verkooporganisatie en verkooporganisatie naar administratie i.v.m. verrekening afgesproken stelpost.