Beoordelingen ALKU ontdekkingscentrum Middelburg

loek uit: middelburg

29-03-2019
6,0

Ik ben: Terugkerende klant

heb een klacht ingediend i.v.m. de afwerking.

is in tweede instantie met goedkeuring van verkoper door een derde persoon opgelost.

Rudi uit: Sas van Gent

25-01-2019

Ik ben: Eerste keer klant

Prima product, montage uitstekend, vriendelijke bejegening, administratie matig.

J uit: Middelburh

23-01-2019
9,8

We zijn zeer tevreden. Zijn goed en klantvriendelijk geholpen

Erwin uit: Nieuwdorp

20-01-2019
4,5

Ik ben: Terugkerende klant

Wat is er niet mis gegaan... bij het opmaken van de offerte wordt er niet de moeite genomen om ter plaatse te komen kijken, terwijl ons huis absoluut geen standaard huis is.. Met als gevolg dat tijdens en na het inmeten nog veel dingen zijn aangepast. Hierdoor gingen er verschillende versies van onze offerte in jullie systeem bestaan. Hierdoor zijn de verkeede kozijnen besteld en geleverd, en konden alleen de voor en zijkozijnen geplaatst worden. Er zouden nieuwe kozijnen besteld moeten worden. Dit was op 20 september. Wij hebben toen uitdrukkelijk aangegeven dat we de nieuwe kozijnen voor 1 november geleverd wilden hebben, omdat het na deze datum voor ons zo goed als onmogelijk is om een vrije dag op te nemen, wegens veranderingen in het werk. Er is ons toen beloofd hier alles voor te doen. Hierna volgen weken van complete stilte, geen enkele communicatie van jullie kant, of dit haalbaar is. Terwijl dit toch meteen duidelijk moet zijn .... Wij gaan uit van geen nieuws, goed nieuws. Half oktober willen wij toch wel eens iets weten, horen. En wij nemen zelf contact op met jullie. Tot onze grote teleurstelling blijkt nu dat 1 november niet haalbaar is. Pas op 16 november worden de kozijnen achter geplaatst. Gelukkig kon dit op een vrijdag, de vrije dag van mijn vrouw.
Er was die dag één kapotte glaslat, die zouden ze zo snel mogelijk komen vervangen en dan zouden ze gelijk op ons verzoek het cilinderslot van onze voordeur aanpassen.
Na een aantal weken komt een werknemer langs met de nieuwe cilinder en de glaslat. Beide niet goed: glaslat te klein en de cilnder verkeerd om. Uiteindelijk arriveren op 21 december de goede glaslat en cilinder. Vrijwel gelijk na het vertrek van jullie werknemer komt via de e-mail, een niet te ontcijferen, factuur binnen. Dit kunnen jullie dus wel vlot en snel. Na een protestbrief over deze onbegrijpelijke factuur ontvangen we begin januari een duidelijkere factuur.
Wij zijn zeer ontevreden over de gehele gang van zaken en voornamelijk over de slechte communicatie en vakbekwaamheid van jullie kantoormedewerker. De vakmensen die bij ons terplekke de kozijnen hebben gezet, daar zijn we wel tevreden over. Aardige mannen, die hard en netjes gewerkt hebben.

John uit: 's Gravenpolder

10-12-2018
9,6

Ik ben: Eerste keer klant

Prima service, alles naar wens gegaan, zowel voorbereidingen als montage.

Ko uit: Serooskerke

07-12-2018
7,6

Ik ben: Eerste keer klant

We zijn gewoon zeer tevreden over de manier waarop alles is afgehandeld.
Nogmaals hartelijk dank. We krijgen complimenten van veel mensen.

Johan uit: Bergen op Zoom

07-12-2018
9,6

Eindelijk een bedrijf dat zijn beloftes nakomt.

Ad uit: Arnemuiden

06-12-2018