Beoordelingen ALKU ontdekkingscentrum Middelburg

• Vakmanschap 8,8
  • Kwaliteit ALKU producten 8,9

A. P. uit: Vlissingen

02-06-2017

Na wat omzwervingen en producten gezien te hebben kwamen de producten, dienstverlening, vakmanschap en offerte er zeer positief uit.
Eerlijk en- vakkundig werd alles uitgelegd . Ook bij de montage ging het zoals afgesproken en de monteurs werkten erg netjes en nauwgezet.
Al met al ben ik zeer tevreden over het geleverde werk en het kozijn met tuindeuren zien er geweldig uit. Zeker een bedrijf die ik bij ieder kan aanbevelen

Hans uit: Den Bosch

23-05-2017

Ik ben: Eerste keer klant

Attente en vakkundige opvang bij eerste bezoek. Tijdige offerte conform afspraken. Zeer kundige mensen voor opmeting en latere montage.
Verbeterpunt: terugkoppeling monteurs naar verkooporganisatie en verkooporganisatie naar administratie i.v.m. verrekening afgesproken stelpost.

uit: middeburg

23-05-2017

J.A.M. uit: Oost-Souburg

21-05-2017
6,3

Ik ben: Eerste keer klant

Offerte op 11.11.2016 ontvangen.Jammer dat het e.e.a.( de fouten U bekend inlezen tekening Het spiegelen) verkeerd is gelopen waardoor de uiteindelijk de laatste betaling pas op 11.05.2017 is gedaan. Dus een half jaar wat wel lang en niet verwacht omdat de toezeggingen andres waren.Het zou tusssendoor verholpen worden.Is het waar dat er nog een onderhoudsmiddel geleverd wordt als opdracht uitgevoerd is ??? Kwaliteits product ,afwachten. Tijd zal het leren.

Ria uit: Domburg

20-05-2017

Ik ben: Eerste keer klant

Heel goed geholpen. Er werd over alles meegedacht en advies gegeven.
Kunststof kozijnen en dubbel glas bevallen prima.
Een paar dingen zoals o.a. verkeerd glas en nog een paar kleine dingen die niet goed waren, maar die probleempjes zijn intussen verholpen.

J uit: krabbendijke

19-05-2017

Ik ben: Eerste keer klant

goed meedenkend bedrijf wat zeer klantgericht werkt
in een woord samengevat;.... top!!!

I uit: Meliskerke

27-03-2017

Ik ben: Terugkerende klant

raamkozijn in gevelpunt schuur paste perfect staat keurig

C.A uit: Zoutelande

16-03-2017

Ik ben: Terugkerende klant

Dick uit: Vlissingen

15-03-2017

kees uit: Nieuw en Sint Joosland

17-02-2017

Ik ben: Eerste keer klant

Nette behandeling , vakkundig personeel ,werken volgens afspraken.