Beoordelingen ALKU ontdekkingscentrum Middelburg

• Kwaliteit ALKU producten 8,9

S. uit: Middelburg

05-08-2017

Ik ben: Terugkerende klant

Omdat we tevreden waren met de eerste kozijnen zijn we dit jaar terugkomen om de overige raamkozijnen te laten vervangen. We werden het wens over de offerte. Over de wijze waarop Eeik en Marvin de montage gedaan hebben, niets dan lof.

jeanine uit: vlissingen

20-07-2017

Ik ben: Eerste keer klant

Vakkundig gezet en ook uitleg ervan

M.J. uit: Vlissingen

19-07-2017

Wim uit: Terneuzen

19-07-2017
8,5

Ik ben: Eerste keer klant

Klantvriendelijk, betrouwbaar, degelijk en duurzaam product, professioneel

H. uit: 's-Heerenhoek

12-07-2017
7,3

Ik ben: Eerste keer klant

Na eerste aanvraag werd de offerte onvolledig opgemaakt. Dat is daarna volledig hersteld. Medewerker was niet geheel op de hoogte van de mogelijkheden tot afwerken, zodat de totale offerteprijs naar beneden kon worden bijgesteld. Bij montage van de dakkapellen zijn door de monteurs ter plaatse beslissingen genomen die in twijfel kunnen worden getrokken. Daarbij is één van de dakkapellen is niet waterpas gemonteerd

A. P. uit: Vlissingen

02-06-2017

Na wat omzwervingen en producten gezien te hebben kwamen de producten, dienstverlening, vakmanschap en offerte er zeer positief uit.
Eerlijk en- vakkundig werd alles uitgelegd . Ook bij de montage ging het zoals afgesproken en de monteurs werkten erg netjes en nauwgezet.
Al met al ben ik zeer tevreden over het geleverde werk en het kozijn met tuindeuren zien er geweldig uit. Zeker een bedrijf die ik bij ieder kan aanbevelen

Hans uit: Den Bosch

23-05-2017

Ik ben: Eerste keer klant

Attente en vakkundige opvang bij eerste bezoek. Tijdige offerte conform afspraken. Zeer kundige mensen voor opmeting en latere montage.
Verbeterpunt: terugkoppeling monteurs naar verkooporganisatie en verkooporganisatie naar administratie i.v.m. verrekening afgesproken stelpost.

uit: middeburg

23-05-2017

J.A.M. uit: Oost-Souburg

21-05-2017
6,3

Ik ben: Eerste keer klant

Offerte op 11.11.2016 ontvangen.Jammer dat het e.e.a.( de fouten U bekend inlezen tekening Het spiegelen) verkeerd is gelopen waardoor de uiteindelijk de laatste betaling pas op 11.05.2017 is gedaan. Dus een half jaar wat wel lang en niet verwacht omdat de toezeggingen andres waren.Het zou tusssendoor verholpen worden.Is het waar dat er nog een onderhoudsmiddel geleverd wordt als opdracht uitgevoerd is ??? Kwaliteits product ,afwachten. Tijd zal het leren.

Ria uit: Domburg

20-05-2017

Ik ben: Eerste keer klant

Heel goed geholpen. Er werd over alles meegedacht en advies gegeven.
Kunststof kozijnen en dubbel glas bevallen prima.
Een paar dingen zoals o.a. verkeerd glas en nog een paar kleine dingen die niet goed waren, maar die probleempjes zijn intussen verholpen.