Beoordelingen Stichting Horeca Onderwijs

• Wat vond u van de deskundigheid van de docent? 8,7
  • Was de docent gemotiveerd? 8,9
  • Wat vond u van de persoonlijke aandacht van de docent? 8,5
  • Wat vindt u van de dienstverlening van de backoffice? 7,8
  • Wat vindt u van de informatie voorziening in het algemeen van SHO tot nu toe? 7,6
  • In welke mate bent u tevreden over het contact met de organisatie? 7,8

Salkanovic uit: Breda

31-10-2016

Goede ervaring, goede cursus,
alleen de zaal was heel slecht voorzien van licht waardoor je je examen niet goed kon maken.

koffie stond er in de ochtend al en was niet ververst.
Lunch was goed
docent was goed

je kan altijd mailen voor duidelijkere uitleg

wiebenga uit: zoetermeer

Faas uit: Westervoort

05-10-2016
5,1

terugkomen Ja

De proef examens waren goed maar veel vragen van het echte examen hebben we tijdens de cursus niet behandeld.
v.b. Hoeveel gram alcohol zit er in een standaard glas..Op welke pagina kan ik dat terug vinden? Daarnaast krijg ik van jullie geen bericht voor een herexamen. Dat vindt ik slordig en onprofessioneel. Verder wil ik alsnog met spoed een herexamen doen. Daarnaast ben ik wel benieuwd hoeveel procent die dag geslaagd is. Ik hoop snel van jullie te horen. Met vriendelijke groet Laurens Faas

Remmers uit: Puttershoek

27-09-2016
9,6

terugkomen Ja

Zeer ervaren docent, gaaf heel goed les. Top
Zou het iedereen aanraden die deze cursus nodig heeft om dat bij jullie te doen.

Plevier uit: Lelystad

27-09-2016

terugkomen Ja

De cursusdag verliep prima, we hebben alleen naar mijn mening en die van mede cursisten vrij veel en lange pauzes gehad waarin we wellicht iets meer theorie nog hadden kunnen doornemen. De vragen van de proefexamens waren met een andere inhoud dan Die van het eigenlijke examen. Ook vind ik het jammer dat ik niet kan nakijken wat ik verkeerd heb gedaan!

Suzana uit: Vlaardingen

24-09-2016

Suzana uit: Vlaardingen

24-09-2016

van den Berg Sturing uit: Purmerend

20-09-2016

terugkomen Ja

Een zeer gemotiveerde en enthousiast, Erg duidelijk en leerzaam, alleen jammer dat in de middag, de persoonlijke vragen en ervaringen veel ruimte kregen. dan zak je in, waarom ze hasj niet verbieden, dat is niet aan de orde, ik heb paar maal gedacht, ik zeg er iets van. Ik wilde graag in de leerstof blijven voor het examen.
Ben geslaagd maar dat is zeker ook aan de docent te danken. Had niet al te veel tijd om te leren thuis.