Beoordelingen Stichting Horeca Onderwijs

• Wat vond u van de deskundigheid van de docent? 8,7
  • Was de docent gemotiveerd? 8,9
  • Wat vond u van de persoonlijke aandacht van de docent? 8,5
  • Wat vindt u van de dienstverlening van de backoffice? 7,8
  • Wat vindt u van de informatie voorziening in het algemeen van SHO tot nu toe? 7,6
  • In welke mate bent u tevreden over het contact met de organisatie? 7,8

meijerhof uit: groningen

07-02-2017
8,2

Guldemond uit: Zoetermeer

11-01-2017
7,6

terugkomen Ja

Was een prima spoedcursus dag. De docente was erg enthousiast en was rustig en beantwoorde alle vragen.

Reinders uit: Rijswijk

04-01-2017
7,5

terugkomen Ja

Prima alleen alweer een tijd geleden .
Helaas gaan we verbeteren

welboren uit: heemskerk

23-12-2016

terugkomen Ja

mijn ervaring was dat ik er op mijn leeftijd wel heel veel voor heb moeten doen. Ik ben 62 jaar maar hoe langer ik er mee bezeig was werd mijn intressen er door geboeid. en nu ben ik ook nog geslaagd ben super trots op mezelf. Daarbij de lokatie akersloot was geweldig met alles wat om de curcus heen hing waardoor een mens er veel vertrouwen in had zeker tijdens het examen

van Kranenburg uit: Nijmegen

14-12-2016

Niks op aan te merken!

Nekkers uit: Amsterdam

05-12-2016
4,2

terugkomen Nee

Cursus viel erg tegen er word bij een spoedcursus van een dag er van uit gegaan dat de cursist het boek al geleerd heeft.

De stof die behandeld wordt is niet voldoende om goed het examen in te gaan.

Dit lijkt me niet de juiste gang van zaken de reden van een cursus is omdat ik geen tijd of zin heb gehad om het boek te leren.

Dit was de mening van vele cursisten er zijn ook meerdere mensen van mijn groep die een klacht verzonden via de website maar nog geen reactie ontvangen hebben.

Naar overmaat van ramp is tot op heden mijn certificaat nog steeds niet ontvangen.

Ik ben van mening dat de kosten veel te hoog zijn voor de kwaliteit van de cursus en kan niemand aanraden om deze cursus te volgen.

Willemse uit: Soesterberg

28-11-2016
7,7

terugkomen Ja

Het lesmateriaal en wat we de hele dag als oefen toetsen kregen was met de officiële toets in zon andere context gegeven , dat je echt voor een verrassing staat,
Je leert de hele dag op een manier dat je de vragen goed weet te beantwoorden en met de toets weet je het niet meer hierdoor .
Best jammer pas dan de toets aan op de gegeven les manier van de hele dag.

Dorst uit: Stavenisse

27-11-2016

terugkomen Ja

De Les dag en de locatie waren prima. De docent was heel kundig.
Het examen was wel moeilijk maar gelukkig geslaagd.
Ik vind het wel jammer dat je je examen niet terug krijgt om te kijken wat je fout hebt gedaan.

vanHaaften uit: Stavenisse

15-11-2016
7,3

terugkomen Ja

Goed voorbereid hele dag goed gevoel gehad. De 2 proefexamens heel goed gemaakt. En dan krijg je een heel moeilijk examen. Vond met name de vraagstelling heel moeilijk. Thuis ook examenbundels bij jullie gekocht, maar is niet te vergelijken dus wat dat betreft vind ik dat zonde van mijn geld.

Van der wal uit: Drachten

11-11-2016