Beoordelingen Alfa ramen en deuren

• Tel. bereikbaarheid 8,7

Fam. uit: Alblasserdam

09-02-2017

Showroom: Ridderkerk

We zijn zeer tevreden over Alfa en kunnen Alfa absoluut aanbevelen bij anderen.
Een hoogstaand product voor een eerlijke prijs, deskundig advies, meedenken met de klant en prettig (montage)personeel in de omgang.
Enige verbeterpunten zijn de snelheid van reageren via de e-mail / telefoon en de verkoop in de showroom van Nieuwerkerk a/d/ IJssel. De betreffende persoon was geen echte 'verkoper pur sang'. En dat is voor een eerste kennismaking denk ik wel nodig.

Jan uit: Oud-Beijerland

08-02-2017

Hoe kent u het bedrijf? Via de webstite/internet/google

Showroom: Ridderkerk

De renovatie van mijn dakkapel is op een deskundige wijze, zorgvuldig uitgevoerd met een "schone" oplevering.
Mijn complimenten en dank voor Pieter en Peter.

Chris uit: Ridderkerk

27-01-2017

Showroom: Ridderkerk

Zeer tevreden met de kwaliteit van de deur.
Dit had ik veel eerder moeten doen.
Ook zeer tevreden met de montage alles tot in de puntjes verzorgd 👍👍👍

Henk uit: Alphen aan den Rijn

29-12-2016

Hoe kent u het bedrijf? Via de showroom, Via de webstite/internet/google, Via advertenties

Showroom: Alphen aan den Rijn

Zeer kundig personeel en betrouwbare uitvoering, prijs/kwaliteit verhouding zeer goed

Carmen uit: Alphen aan den Rijn

08-12-2016

Hoe kent u het bedrijf? Via advertenties

Showroom: Alphen aan den Rijn

Alexander en zijn collega's hebben een prachtig goed geïsoleerde dakkapel geplaatst. Zoals bij een oud huis hoort kwamen we onvoorziene omstandigheden tegen. Die hebben ze samen met ons bekeken en we zijn tot een prachtig eindresultaat gekomen. Meer dan tevreden over service en bereikbaarheid. Ik zou ze graag aanbevelen en bij een volgende klus zijn ze weer welkom.

Marlies uit: Dordrecht

06-12-2016

Hoe kent u het bedrijf? Via de webstite/internet/google

Showroom: Ridderkerk

Betrouwbaar, eerlijk advies en geen poespas. Geleverde producten, incl Montage zelf, zijn van erg goede kwaliteit tegen de juiste prijs

ko uit: numansdorp

26-10-2016

Alles perfectt

Jan uit: Zoetermeer

06-10-2016

Hoe kent u het bedrijf? Via de showroom

Showroom: Zoetermeer

Alle kozijnen inclusief de dakkapel laten voorzien door kunststof. Groot project maar prima uitgevoerd. Paar kleine zaken die echter direct en efficient werden opgelost. Kan Alfa ramen en deuren van harte aanbevelen!

Joop uit: Hendrik ido ambacht

26-09-2016

Hoe kent u het bedrijf? Via de showroom

Showroom: Ridderkerk

10 jaar geleden kozijnen shuifpui en voordeur door Pieter en zijn mannen laten plaatsen. Toendertijd al geniaal qua advies en service. Nu 10 jaar later vragen nog steeds mensen waar heb je dat mooie spul vandaan. Laatst door eigen schuld een storing. Werd echt super opgelost. Wat een wereldservice. Na 10 jaar nog steeds superblij met onze kozijnen,deuren en schuifpui. Gebruik de service van dit bedrijf in mijn andere aankopen als voorbeeld hoe ik het wil. Reeds enkele andere grote aankopen gedaan, maar deze service enkwaliteit is nog niet geevenaard. Pieter en medewerkers wees hier trots op.
Bedankt Joop

lex uit: Strijen

20-09-2016

Hoe kent u het bedrijf? Via de showroom, Via de webstite/internet/google

Showroom: Ridderkerk

Onze ervaring tot nu toe is super, zit er nu ruim een jaar in. We hebben een prachtige voordeur met kozijn gekregen, waar we al heel wat complimenten over gehad hebben. Vriendelijke mensen en prachtige materiaal