Beoordelingen Alfa ramen en deuren

02-09-2017
8,1

Maarten uit: Ridderkerk

31-08-2017

Hoe kent u het bedrijf? Via de showroom

Gezien de vorige ervaringen weer voor Alfa gekozen en ik heb daar totaal geen spijt van.

Chris uit: Alphen aan den Rijn

25-08-2017
9,6

Showroom: Alphen aan den Rijn

Één woord: Geweldig!

inzet, communicatie, coördinatie, levering en personeel zijn uitmuntend en naar volledige tevredenheid verlopen.
Bereikbaar zelfs wanneer ze op vakantie zijn, dus wat willen we nog meer....

We hebben een raam erbij in een "blinde muur" alsof deze er al vanaf 't begin inzit. Netjes geplaatst en mooi afgewerkt. Vakmanschap!

Met dank aan Alexander en de jongens die bij ons aan het werk zijn geweest!

J. uit: Rhoon

21-07-2017

Showroom: Ridderkerk

Wij zijn zeer tevreden over onze nieuwe voordeur van Alfa Ramen en Deuren.
De voordeur is erg mooi en de kwaliteit is zeer goed.
Wat het vermelden zeker waard is, is dat de manier van werken, zeer goed en netjes is!!
Wij zouden Alfa Ramen en Deuren daarom zeker aanbevelen!!!

Fam. W.F. uit: Alblasserdam

19-07-2017

Showroom: Ridderkerk

Kwalitatief goede hor uitstekend gemonteerd door een vriendelijke, toegankelijke monteur. Wij kunnen dit bedrijf van harte aanbevelen!

Harry uit: Ridderkerk

12-07-2017

Showroom: Ridderkerk

Goed bedrijf, werkt erg netjes, Goede vakmanschap.
Goed personeel. Ik heb totaal geen klachten.
Alles is netjes en secuur afgewerkt. Aanraden voor anderen. Ga zo door.

Hung uit: Barendrecht

05-07-2017
5,0

Hoe kent u het bedrijf? Via de showroom, Via familie/kennis/collega

Showroom: Ridderkerk

In de offerte en bij alle communicaties tijdens de offerte werd door ALFA alleen over Gayko kozijnen/pui vermeld en beloofd. Bij de montage werden we verrast met de VEKA kozijnen. Alleen een Gayko stikker is erop geplakt maar alle profielen zijn van VEKA.

ALFA had ons tijdens de offerte zelf overtuigd geen Veka kozijnen te kopen omdat deze minder kwaliteit heeft en kies alleen voor de betere kwaliteiten van Gayko. Toch hadden zij ons achteraf, zonder vooraf informeren en enige communicatie, een pui met Veka kozijnprofielen geleverd. Zeer teleurstellend.

Nicole uit: Spijkenisse

26-06-2017

Showroom: Ridderkerk

Zeer tevreden over het advies en het uiteindelijke resultaat. Zelfs al een kennis verwezen naar Alfa.

Patrick uit: Alphen aan den Rijn

14-06-2017
9,8

Hoe kent u het bedrijf? Via de showroom, Via advertenties

Showroom: Alphen aan den Rijn

Bij Alfa ramen en deuren wordt er goed naar de wensen van de klant geluisterd. Hierdoor wordt er binnen het breedst mogelijke kader van het assortiment gezocht naar een passende oplossing met een zeer goede prijs kwaliteitsverhouding. Mede door de vakkundige begeleiding vanaf het eerste bezoek in de showroom tot en met de laatste stap in de montage zijn wij zeer tevreden over het geleverde product. De vaklieden werken tijdens de montage zeer netjes en waar nodig word er nog tot in het kleinste detail met de wensen van de klant rekening gehouden, bijv. Plaatsen van schakelaars het wegwerken van draden etc.. Kortom wij zijn zeer tevreden met het geleverde product, de wijze waarop de montage heeft plaatsgevonden en de afwerking!
Alfa Ramen en Deuren, bedankt!!!

Henk uit: Rotterdam

11-06-2017

Hoe kent u het bedrijf? Via de showroom, Via de webstite/internet/google, Anders

Showroom: Nieuwekerk a/d Ijssel

Al twee keer eerder ramen door Alfa laten vervangen. Was zeer vakkundig gedaan. Nu de schuifpui laten vervangen. Ook weer prima in orde. Ze denken mee met de klant en leveren kwaliteit voor een eerlijke prijs.