Beoordelingen Alfa ramen en deuren

• Tel. bereikbaarheid 8,9

A.G. uit: Ridderkerk

08-06-2018

Showroom: Ridderkerk

Vakbekwame mensen welke netjes werken.
Heel tevreden.

Pascal

24-04-2018
9,5

Hoe kent u het bedrijf? Via de showroom

Showroom: Zoetermeer

Duidelijke offerte en de kozijnen door vakmensen erin gezet.

Kees en Willemien uit: Alphen aan den Rijn

20-03-2018

Showroom: Alphen aan den Rijn

Al bij het oriƫnterend gesprek bij Alfa Ramen hadden wij een erg goed gevoel. Er werd tijdens dit gesprek waarin wij onze wensen en vragen rustig konden stellen duidelijk dat het om zeer goed materiaal gaat dat wordt aangeboden. Wij besloten dan ook dat Alfa Ramen de ramen en deuren mochten plaatsen. Er was tussen het eerste bezoek en de plaatsing ook altijd ruimte voor vragen en advies. Onze ramen en deuren zijn inmiddels geplaatst en wij zijn zeer tevreden over het resultaat en het vakmanschap van dit geweldige team!

Sylvia uit: Spijkenisse

20-02-2018

Fantastisch mooi gedaan!

Stefan uit: Alphen aan den rijn

17-02-2018

Hoe kent u het bedrijf? Via de showroom

Showroom: Alphen aan den Rijn

Top advies en duidelijk. zeer klantvriendelijk en een goede prijs. Zeker aan te bevelen.

Fred uit: Ridderkerk

15-02-2018

Showroom: Ridderkerk

Prima vaklui. Werken netjes en zorgvuldig. Klus is volgens plan verlopen en de afwerking is volledig. Doen als gevraagd ook iets extra's. Werknemers zijn beleeft en prettig in de omgang. Het resultaat mag er zijn. Kan ze aanbevelen.

hans uit: Barendrecht

15-02-2018

Showroom: Ridderkerk

Van een tochtige kapel nu weer een goede isolatie, bijna onderhoudsvrije kunststof dakkapel .die er weer voor lange tijd tegenkan.
monteurs verdienen compliment over de wijze van werken(vloer afgeplakt, s,avonds stoep keurig geveegd enz.)De monteurs lagen de lat voor zichzelf, om kwaliteit te leveren hoog.
een zeer tevreden klant

Evelien uit: Puttershoek

08-02-2018
9,9

Hoe kent u het bedrijf? Via de showroom, Via de webstite/internet/google

Showroom: Ridderkerk

Heel fijn bedrijf. Goede uitleg van Pieter in de showroom. Mooie kwaliteit ramen. Het huis is er echt van opgeknapt.
Ook alle lof voor de monteurs Maarten en Jefta. Zij hebben hard gewerkt. Aan het eind van de dag werd alles weer glad getrokken. Het was gezellig ze in huis te hebben. Gewoon genoeg koffie blijven schenken, dan komt alles goed! ;-)

Frits uit: Alphen aan den Rijn

23-01-2018

Hoe kent u het bedrijf? Anders

Showroom: Alphen aan den Rijn

Afgelopen jaar heeft Alfa ramen en deuren kunststof kozijnen op de eerste verdieping geplaatst. Na een duidelijke offerte en een heldere uitleg, is de montage zorgvuldig uitgevoerd. Het eindresultaat is prachtig. Ik heb de samenwerking met Alfa ramen en deuren als zeer prettig ervaren. Een uitermate fijne ervaring.

JNP uit: Meerkerk

24-12-2017