Beoordelingen Alfa ramen en deuren

• Kennis & vakmanschap 9,3
  • Montage 9,1
  • Montage personeel 9,2
  • Tel. bereikbaarheid 8,9

Stefan uit: Alphen aan den rijn

17-02-2018

Hoe kent u het bedrijf? Via de showroom

Showroom: Alphen aan den Rijn

Top advies en duidelijk. zeer klantvriendelijk en een goede prijs. Zeker aan te bevelen.

Fred uit: Ridderkerk

15-02-2018

Hoe kent u het bedrijf? Via familie/kennis/collega

Showroom: Ridderkerk

Prima vaklui. Werken netjes en zorgvuldig. Klus is volgens plan verlopen en de afwerking is volledig. Doen als gevraagd ook iets extra's. Werknemers zijn beleeft en prettig in de omgang. Het resultaat mag er zijn. Kan ze aanbevelen.

hans uit: Barendrecht

15-02-2018

Showroom: Ridderkerk

Van een tochtige kapel nu weer een goede isolatie, bijna onderhoudsvrije kunststof dakkapel .die er weer voor lange tijd tegenkan.
monteurs verdienen compliment over de wijze van werken(vloer afgeplakt, s,avonds stoep keurig geveegd enz.)De monteurs lagen de lat voor zichzelf, om kwaliteit te leveren hoog.
een zeer tevreden klant

Evelien uit: Puttershoek

08-02-2018
9,9

Hoe kent u het bedrijf? Via de showroom, Via de webstite/internet/google

Showroom: Ridderkerk

Heel fijn bedrijf. Goede uitleg van Pieter in de showroom. Mooie kwaliteit ramen. Het huis is er echt van opgeknapt.
Ook alle lof voor de monteurs Maarten en Jefta. Zij hebben hard gewerkt. Aan het eind van de dag werd alles weer glad getrokken. Het was gezellig ze in huis te hebben. Gewoon genoeg koffie blijven schenken, dan komt alles goed! ;-)

Frits uit: Alphen aan den Rijn

23-01-2018

Hoe kent u het bedrijf? Anders

Showroom: Alphen aan den Rijn

Afgelopen jaar heeft Alfa ramen en deuren kunststof kozijnen op de eerste verdieping geplaatst. Na een duidelijke offerte en een heldere uitleg, is de montage zorgvuldig uitgevoerd. Het eindresultaat is prachtig. Ik heb de samenwerking met Alfa ramen en deuren als zeer prettig ervaren. Een uitermate fijne ervaring.

JNP uit: Meerkerk

24-12-2017

W uit: Sliedrecht

14-12-2017
8,5

Hoe kent u het bedrijf? Via familie/kennis/collega

Showroom: Ridderkerk

Prima service en mooi eindresultaat.

Brenda uit: Heinenoord

05-12-2017

Showroom: Ridderkerk

Wij zijn super tevreden over Alfaramen uit Ridderkerk, Pieter Slingerland weet ook precies waarover hij praat, en denk ook mee qua ideeen. De uitvoering waren door Martin en Simon uitgevoerd, wat een vaklui! Maar vooral ook super gezellig, altijd in voor een grapje.... wat was het stil toen de klus geklaard was ;-)

Wij bevelen zeer zeker Alfaramen aan, wij zijn meer dan tevreden!!!!

Pieter, Martin en Simon (en Maarten ;-)) hartstikke bedankt voor het prachtige werk wat jullie bj ons verricht hebben!!!!

Groetjes, Ed & Brenda

Rob uit: Alphen aan den rijn

04-12-2017

Hoe kent u het bedrijf? Via de showroom

Showroom: Alphen aan den Rijn

Na veel offertes te hebben aangevraagd en ontvangen zijn we geƫindigd bij Alfa ramen en deuren in Alphen aan den rijn.Alexander heeft ons van af het begin super goed geholpen en advies gegeven.De kozijnen werden geplaatst door een super professioneel team en ze werkten heel erg netjes en snel.Wij kunnen Alfa ramen en deuren zeker aanbevelen voor iedereen die nieuwe deuren en/of kozijnen zoekt.100procent perfectie en kwaliteit.

Henk uit: Pijnacker

04-12-2017
9,6

Showroom: Zoetermeer

Goed geholpen en voorgelicht in Zoetermeer.
Door 2 geweldige monteurs die goed op elkaar waren ingespeeld perfect en naadloos gemonteeerd.
Contact via de mail vond ik stroef verlopen , via de telefoon altijd gelijk iemand aan de lijn die vriendelijk was en de tijd nam om je vragen te beantoorden.
Top !!