Beoordelingen Alfa ramen en deuren

14-06-2017
9,8

Hoe kent u het bedrijf? Via de showroom, Via advertenties

Showroom: Alphen aan den Rijn

Bij Alfa ramen en deuren wordt er goed naar de wensen van de klant geluisterd. Hierdoor wordt er binnen het breedst mogelijke kader van het assortiment gezocht naar een passende oplossing met een zeer goede prijs kwaliteitsverhouding. Mede door de vakkundige begeleiding vanaf het eerste bezoek in de showroom tot en met de laatste stap in de montage zijn wij zeer tevreden over het geleverde product. De vaklieden werken tijdens de montage zeer netjes en waar nodig word er nog tot in het kleinste detail met de wensen van de klant rekening gehouden, bijv. Plaatsen van schakelaars het wegwerken van draden etc.. Kortom wij zijn zeer tevreden met het geleverde product, de wijze waarop de montage heeft plaatsgevonden en de afwerking!
Alfa Ramen en Deuren, bedankt!!!

Henk uit: Rotterdam

11-06-2017

Hoe kent u het bedrijf? Via de showroom, Via de webstite/internet/google, Anders

Showroom: Nieuwekerk a/d Ijssel

Al twee keer eerder ramen door Alfa laten vervangen. Was zeer vakkundig gedaan. Nu de schuifpui laten vervangen. Ook weer prima in orde. Ze denken mee met de klant en leveren kwaliteit voor een eerlijke prijs.

uit: Bodegraven

01-06-2017
9,9

Showroom: Alphen aan den Rijn

Heel fijn zaken gedaan met ALFA kozijnen. Eerste bezoek showroom, contacten met Alexander, monteurs Martin en Simon met hun goeie hulpje, afsluitend bezoek Alexander niets dan lof. Alles is super netjes afgewerkt en wij zijn zeer tevreden met het eindresultaat.

Willem uit: Capelle aan den IJssel

17-05-2017

Hoe kent u het bedrijf? Via de showroom

Showroom: Nieuwekerk a/d Ijssel

Bij mij zijn onlangs op de tweede verdieping van mijn huis nieuwe kozijnen en dubbelglas geplaatst. Ook is er een isolerende deur naar het balkon aangebracht. Ik vind Alfa ramen en deuren een erg goed bedrijf waarmee het prettig zaken doen is. Men houdt zich goed aan afspraken en de monteurs zijn erg vakbekwaam en prettig in de omgang. Dankzij mijn contactpersoon Alexander van Herk heb ik nog een subsidie van de rijksoverheid gekregen omdat ik ook een tweede project (isolering kruipruimte) heb laten uitvoeren door Nederland isoleert. Alexander wees mij erop dat ik dan de subsidie kon krijgen vanwege die twee projecten. Toch mooi meegenomen! Circa een jaar geleden hebben zij ook aan de voorzijde van mijn huis nieuwe kozijnen en ramen en een isolerende zijdeur van de garage geplaatst. Ik ben helemaal dik tevreden.

Frans uit: Barendrecht

04-04-2017

Hoe kent u het bedrijf? Via de showroom

Showroom: Ridderkerk

9 jaar geleden hadden wij al een zeer positieve ervaring met ALFA en nu opnieuw. Kwaliteit, vakmanschap en klantgerichtheid staan centraal bij dit familiebedrijf. Andere bedrijven kunnen hier een voorbeeld aannemen. Top!

Rachel uit: Numansdorp

27-03-2017

Fam. uit: Alblasserdam

09-02-2017

Hoe kent u het bedrijf? Via familie/kennis/collega

Showroom: Ridderkerk

We zijn zeer tevreden over Alfa en kunnen Alfa absoluut aanbevelen bij anderen.
Een hoogstaand product voor een eerlijke prijs, deskundig advies, meedenken met de klant en prettig (montage)personeel in de omgang.
Enige verbeterpunten zijn de snelheid van reageren via de e-mail / telefoon en de verkoop in de showroom van Nieuwerkerk a/d/ IJssel. De betreffende persoon was geen echte 'verkoper pur sang'. En dat is voor een eerste kennismaking denk ik wel nodig.

Jan uit: Oud-Beijerland

08-02-2017

Showroom: Ridderkerk

De renovatie van mijn dakkapel is op een deskundige wijze, zorgvuldig uitgevoerd met een "schone" oplevering.
Mijn complimenten en dank voor Pieter en Peter.

Chris uit: Ridderkerk

27-01-2017

Hoe kent u het bedrijf? Via familie/kennis/collega

Showroom: Ridderkerk

Zeer tevreden met de kwaliteit van de deur.
Dit had ik veel eerder moeten doen.
Ook zeer tevreden met de montage alles tot in de puntjes verzorgd 👍👍👍

Henk uit: Alphen aan den Rijn

29-12-2016

Hoe kent u het bedrijf? Via de showroom, Via de webstite/internet/google, Via advertenties

Showroom: Alphen aan den Rijn

Zeer kundig personeel en betrouwbare uitvoering, prijs/kwaliteit verhouding zeer goed