Beoordelingen Albatros Banden

• Deskundigheid 9,4
  • Aanbod 9,3

Frank uit: Medemblik

17-02-2017

Binnen 24 uur ben ik zeer goed geholpen met een set nieuwe banden, als ze op voorraad waren kon ik dezelfde dag nog langskomen. Besteld en volgende dag gelijk kunnen monteren.
Goed advies gekregen over verschillende type banden. Al met al een zeer tevreden klant.

petra uit: ijmuiden

22-11-2016

Super garage. Vriendelijk personeel en fijne snelle service.

uit: Velserbroek

04-11-2016

Ik kom al vele jaren regelmatig met auto's bij Albatros voor banden en onderhoud. Vorig jaar hulpvering onder een camper laten zetten en nu ook nieuwe banden voor mijn motor laten monteren. Albatros is prettig in het contact en gaat serieus op specifieke wensen in. Al meerdere malen direct op weg geholpen bij een accuut probleem, bijv. vlak voor een vakantiereis.Als iets goedkoper kan wordt dit aangegeven. Een garage die vertrouwen geeft is voor mij veel waard.Kortom; een echte vakgarage.

Ronald Jan uit: Bloemendaal

04-11-2016

Goed werk, aardige mensen en een prettige sfeer!

Eugene uit: Assendelft

9,6

Al heel lang een zeer betrouwbaar adres. Houden zo

Joost uit: Hemstede

03-11-2016

Vriendelijk, betrouwbaar, professioneel. Luistert goed naar de klant en geeft een passend advies. Betaalbaar.

Carlo uit: Driehuis

25-10-2016

Professioneel bedrijf met veel deskundigheid en zeer klantgericht. Ze geven een wel overwogen advies welk type band het beste past bij jouw situatie. Ook het aanbod is hierbij heel goed. Zeer tevreden.

Robert uit: Ijmuiden

02-10-2016

Engel-Arie uit: IJmuiden

29-09-2016
8,2

Klantvriendelijk bedrijf geeft je goed advies met een ruim assortiment waar door prijs kwaliteit verhouding goed is en het personeel die je keurig te woord staan

Marel uit: Velserbroek

15-09-2016

Sneller dan snel en vakkundig geholpen . Goede uitleg op advies en vragen en als kers op de taart werden mijn alu velgen schoongemaakt na de wisseling van de banden 😄😃🍰👍