Beoordelingen Albatros Banden

• Deskundigheid 9,3
  • Aanbod 9,3

Jan uit: Santpoort

21-03-2017

Vlak voor mijn vakantie twee banden (LV en LA) totaal plat na bezoek wasstraat. Op transport laten afzetten naar Albatros voor vinden oorzaak. Banden goed en de oorzaak werd gevonden in de ventielen (met drukmeting).
Perfect geholpen en geadviseerd.

Michael uit: Heerhugowaard

02-03-2017
9,5

Ik ken Albatros al bijna 10 jaar! kom daar altijd mijn banden doen, maar ook voor onderhoud van onze oude twingo. Voor onze nieuwe megane moesten we een paar sensoren hebben voor de winterbanden set. Dat was een stuk goedkoper dan bij de renault dealer. Het systeem werkte helaas niet direct (kon albatros niks aan doen) Maar Tom ging net zolang door totdat het gefixt was! en geen kosten rekenen! Dat noem ik nog een service!! dat wist ik al maar het werd nu weer bevestigd! We wonen inmiddels niet meer om de hoek, maar ik rij er graag een stukje voor om. Ik ben jullie dankbaar!

groet, Michael

Frank uit: Medemblik

17-02-2017

Binnen 24 uur ben ik zeer goed geholpen met een set nieuwe banden, als ze op voorraad waren kon ik dezelfde dag nog langskomen. Besteld en volgende dag gelijk kunnen monteren.
Goed advies gekregen over verschillende type banden. Al met al een zeer tevreden klant.

petra uit: ijmuiden

22-11-2016

Super garage. Vriendelijk personeel en fijne snelle service.

uit: Velserbroek

04-11-2016

Ik kom al vele jaren regelmatig met auto's bij Albatros voor banden en onderhoud. Vorig jaar hulpvering onder een camper laten zetten en nu ook nieuwe banden voor mijn motor laten monteren. Albatros is prettig in het contact en gaat serieus op specifieke wensen in. Al meerdere malen direct op weg geholpen bij een accuut probleem, bijv. vlak voor een vakantiereis.Als iets goedkoper kan wordt dit aangegeven. Een garage die vertrouwen geeft is voor mij veel waard.Kortom; een echte vakgarage.

Ronald Jan uit: Bloemendaal

04-11-2016

Goed werk, aardige mensen en een prettige sfeer!

Eugene uit: Assendelft

9,6

Al heel lang een zeer betrouwbaar adres. Houden zo

Joost uit: Hemstede

03-11-2016

Vriendelijk, betrouwbaar, professioneel. Luistert goed naar de klant en geeft een passend advies. Betaalbaar.

Carlo uit: Driehuis

25-10-2016

Professioneel bedrijf met veel deskundigheid en zeer klantgericht. Ze geven een wel overwogen advies welk type band het beste past bij jouw situatie. Ook het aanbod is hierbij heel goed. Zeer tevreden.

Robert uit: Ijmuiden

02-10-2016