Beoordelingen Albatros Banden

• Aanbod 9,2

Jan uit: Heemskerk

20-11-2017
9,6

4 nieuwe all seasonsbanden aangeschaft. Tijdens het monteren bleek 1 band niet goed te Zijn en er was geen nieuwe meer aanwezig. Nieuwe afspraak gemaakt om deze later te vervangen. Dit werd op een orginele wijze gecompenseerd. Klasse

jacques uit: Haarlem

24-10-2017

Kom er al jaren, naar volle tevredenheid, het kantoor,
zo knus met z'n drietjes en die" kleine "op de " troon "
Volg natuurlijk links en rechts bij andere bedrijven de prijzen, maar... zij spannen altijd weer de kroon, de service
en de klant vriendelijkheid staat altijd hoog in het vaandel.

Marcel uit: Beverwijk

21-10-2017

Goede en snelle service. Plus extra advies

Ron uit: Zandvoort

04-10-2017

TOPPERS!!

Ton uit: IJmuiden

02-10-2017

Snelle afhandeling, vakkundig, zeer goede prijs kwaliteit verhouding

Frits uit: IJmuiden

25-08-2017

Albatros is een bedrijf met fijne en deskundige medewerkers en de service is heel goed

O uit: Haarlem

23-08-2017

Kom er al jaren met de auto, maar nu ook de motorbanden geprobeerd.
Had een specifieke wens van merk en type band, welke niet op voorraad was, om 1630 uur telefonisch besteld en de volgende middag al gemonteerd.
Zelfs de uitbalanceer loodjes waren in de kleur van de velg gespoten. Zogezegd de puntjes op de i.
En tegen een zeer scherpe prijs.

Rob uit: IJmuiden

23-08-2017
2,4

Na een vakantie in Engeland waar het asfalt erg grof is en er katte ogen en kuilen in de weg zitten, brak er ijzerdraad in de band en was de band vervormd. Met dit verhaal ging ik naar Albatros Banden. De heren zeiden dat het kwam doordat de auto foutief was uitgelijnd. Het lag niet aan het wegdek.
Ik maak een afspraak voor het uitlijnen, wat 70 euro kost, en bedenk me onderweg naar huis dat de auto 4 maanden geleden nog door Albatros Banden was uitgelijnd. Ik bel ze op en leg het voor, maar in dit gesprek lag het niet aan de achterband maar aan de voorband. Huh? De meneer bedacht zichzelf ook dat dit niet helemaal klopte en bood aan dat ze gratis zouden gaan controleren of de uitlijning wel goed uitgevoerd was. Vandaag is dat gebeurd en natuurlijk stond de auto goed uitgelijnd.
Ik vind het jammer dat ze mijn verhaal van Engeland zomaar van tafel schoven, mij een uitlijnbeurt wilden aansmeren.

Ben uit: Zandvoort

18-04-2017

Albatros in IJmuiden is altijd mijn steun en toeverlaat wanneer wanneer er iets aan mijn auto moet worden gedaan! Prettig persoonlijk contact en ze denken altijd met je mee. Deze mensen verstaan hun vak en hun kennis gaat veel verder dan alleen banden en velgen!

Jan uit: Santpoort

21-03-2017

Vlak voor mijn vakantie twee banden (LV en LA) totaal plat na bezoek wasstraat. Op transport laten afzetten naar Albatros voor vinden oorzaak. Banden goed en de oorzaak werd gevonden in de ventielen (met drukmeting).
Perfect geholpen en geadviseerd.