Beoordelingen Albarello

• Betrokkenheid 9,1
  • Nazorg en service 8,8

Reinier uit: Pieterburen Reinier de Gooijer

26-12-2016

wat een fijne samenwerking met Eefje en Saskia !
Mooi dat er zo goed mee gedacht wordt, daarmee werd het Erasmusmonument ook echt een gezamenlijk project, met prachtig resultaat !

Gerda uit: Franeker

31-10-2016

Prima en snel geholpen. Vakmanschap!
Wij hebben een prachtig tableau, waar iedereen heel enthousiast over is.
Kan het iedereen aanbevelen.

Veer uit: Bussum Howarth&Howarth

14-07-2016

De service en nazorg van Albarello is uitzonderlijk goed, zo waren een 6-tal handbeschilderde tegels en een flink aantal witjes tijdens het transport stuk geraakt (dus niet de schuld van Albarello) en werden deze binnen 1 week nagelevert zonder verdere kosten en/of problemen. Het advies was perfect, zelfs over de telefoon en de communicatie was duidelijk en snel. Ik kan Albarello van harte aanbevelen.

Theo uit: OUDEBILDTZIJL GEEN

25-06-2016

Het is een mooi bedrijf. Heel vriendelijk personeel. En een mooie showroom. Zeer zeker aan te bevelen.

hein uit: amsterdam wout's tegelhandel

20-06-2016

in verband met het specifieke karakter van de produkten is goede informatie van essentieel belang. Deze informatie is goed geregeld.

uit: Giethoorn

12-06-2016

J. uit: Abbekerk

09-06-2016

Geweldige fijne mensen!!!!

Bram uit: HARICH

08-06-2016

Het derde tegeltableau voor Idske Poppes Sathe is weer tot volle tevreden uitgevoerd; Dank vooral aan Ynte de Boer als plateelschilder; Van de resultaten genieten we elke dag!
We kunnen Albarello iedereen aanbevelen.
Bram en Theunie de Smit-Wassenaar

Jolanda uit: Vlaardingen Nvt

9,9

Geweldige sortering en vriendelijke ontvangst. In een woord geweldig.

aletta uit: beemte particulier

7,4

Prachtig ambachtelijk product, heel speciaal!! Mooie entourage qua bedrijf. Ik kan me voorstellen dat er nog veel kansen liggen voor albarello als het gaat om naambekendheid. Mensen kennen dit nauwelijks als particulier, terwijl het zo mooi in Veel interieurs zou passen en toepasbaar is. Zelfs meer richting artistieke of stylistische richting. Ik kreeg niet de vraag of ik tevreden was over het product, wat m.i. juist zorgt voor klantenbinding en mogelijkheid om het product nog meer te verbeteren. Maar tevreden over het product ben ik overigens wel. Ik miste na het betalen en toezenden alleen een stukje terugkoppeling. Kleine moeite, maar net een stukje afronding.