Beoordelingen Albarello

• Betrokkenheid 9,2
  • Nazorg en service 8,9

Mirjam uit: Ruinerwold

23-02-2018

Alleen maar 10-en voor dit mooie bedrijf! We zijn goed geholpen door Fons en Marieke en hebben nu behalve gewone Friese witjes ook een pracht-tableau van stoofpeertjes (Ruinerwold is immers hét perendorp)
Wij genieten ervan...dank!

Monique uit: Sas van Gent

05-02-2018

Zeer vriendelijk en zeer goede service

Fam. Boersma uit: Holwerd

16-01-2018

Wat een aangename verrassing; een prachtig bedrijf op een mooie locatie. Zijn prima geadviseerd/geholpen door de medewerkers. Vakmanschap is meesterschap!

Rosalie uit: Hoogersmilde

15-12-2017

Reinier uit: Pieterburen Reinier de Gooijer

26-12-2016

wat een fijne samenwerking met Eefje en Saskia !
Mooi dat er zo goed mee gedacht wordt, daarmee werd het Erasmusmonument ook echt een gezamenlijk project, met prachtig resultaat !

Gerda uit: Franeker

31-10-2016

Prima en snel geholpen. Vakmanschap!
Wij hebben een prachtig tableau, waar iedereen heel enthousiast over is.
Kan het iedereen aanbevelen.

Veer uit: Bussum Howarth&Howarth

14-07-2016

De service en nazorg van Albarello is uitzonderlijk goed, zo waren een 6-tal handbeschilderde tegels en een flink aantal witjes tijdens het transport stuk geraakt (dus niet de schuld van Albarello) en werden deze binnen 1 week nagelevert zonder verdere kosten en/of problemen. Het advies was perfect, zelfs over de telefoon en de communicatie was duidelijk en snel. Ik kan Albarello van harte aanbevelen.

Theo uit: OUDEBILDTZIJL GEEN

25-06-2016

Het is een mooi bedrijf. Heel vriendelijk personeel. En een mooie showroom. Zeer zeker aan te bevelen.

hein uit: amsterdam wout's tegelhandel

20-06-2016

in verband met het specifieke karakter van de produkten is goede informatie van essentieel belang. Deze informatie is goed geregeld.

uit: Giethoorn

12-06-2016