Beoordelingen Agelink Uitvaartzorg

• Respect voor alle wensen 9,2
  • Totale begeleiding van de uitvaart 9,1

Marieke uit: Hilversum vader S-heerenberg

19-04-2018

Als mijn vader komt te overlijden dan wil ik graag dat jullie alles verzorgen. Therese was ons contact persoon ij het overlijden van mijn moeder. De aandacht, rust en hoe zij alles regelde was fijn voor ons en rustgevend.

Hélène uit: Maarssen (Wehl)

05-04-2018

Wij waren erg blij met Peter en Paul van Agelink Uitvaartzorg. Ze stonden steeds voor ons klaar, vanaf het begin tot nog na de crematie, niets was Peter en Paul te gek, alles kon. Hierdoor is de crematie van onze vader een waardig afscheid geworden.

Johan uit: Wehl

04-04-2018

Prima begeleiding en uitstekende verzorging

Nel uit: Etten

28-03-2018

De crematie van mijn man is prima verzorgd door Agelink

Harry uit: 5432EK Cuijk

28-03-2018

Dank zij uw medewerkster Thérèse Mol heb ik een waardig afscheid kunnen nemen van mijn broer. Met als extra het bijzondere gedicht dat ze op eigen initiatief gemaakt heeft.
Het was heel bijzonder fijn.!!

Jan uit: Heijen

Alle wensen zijn vervuld

H. uit: Kuinre

27-03-2018

Alles prima geregeld; voldoende mogelijkheid voor eigen wensen; flexibel bij extra's/aanpassingen -kortom: Wij (fam. Snelder) zijn zeer tevreden over de begeleiding van Agelink bij de uitvaart van onze vader in Toldijk.

26-03-2018
n.v.t.

heb reeds een beoordeling gegeven.

Paul uit: Lengel

24-03-2018

Alles perfect en respectvol geregeld en verlopen.

Maud uit: Arnhem

23-03-2018

Zeer empatisch, voelde me helemaal ontzorgd! Binnen de beperkte financiele mogelijkheden toch een mooie zeer waardige uitvaart mogen beleven.