Beoordelingen Agelink Uitvaartzorg

• Respect voor alle wensen 9,2
  • Totale begeleiding van de uitvaart 9,1

Margot uit: Emmerich

20-08-2018

Het was ondanks dat het allemaal heel verdrietig was een onvergetelijke en prachtige dag. De crematie was tot in de puntjes verzorgd en we hebben van alle gasten complimenten gekregen over het mooie afscheid van onze moeder. Hartelijk dank aan Irma.

Robin uit: Doetinchem

07-08-2018

Zeer prettig.

06-08-2018

hebben wij reeds ingestuurd.

Dianne uit: Doesburg

03-08-2018

We kijken mede door Ageling uitvaartzorg, tevreden terug op het afscheid van onze moeder.

Jose en Eric uit: Nijmegen

31-07-2018

Wij zijn zeer tevreden over Agelink Uitvaartzorg en zijn zeer tevreden over de begeleiding, de zorg en ondersteuning door mevrouw M. van der Zee. Er was een grote eigen inbreng mogelijk en we kregen de juiste ondersteuning en op het juiste moment. Fijne persoonlijke aandacht!

Gerard uit: Wehl

31-07-2018

Zeer fijn en goed geregeld perfect.

Harold uit: Wehl

25-07-2018

Therese Mol heeft het hele proces uitmuntend begeleid.

Tonnie uit: Wehl

25-07-2018
9,8

Zeer goed geregeld afspraken netjes nagekomen

Marieke uit: Hilversum vader S-heerenberg

19-04-2018

Als mijn vader komt te overlijden dan wil ik graag dat jullie alles verzorgen. Therese was ons contact persoon ij het overlijden van mijn moeder. De aandacht, rust en hoe zij alles regelde was fijn voor ons en rustgevend.

Hélène uit: Maarssen (Wehl)

05-04-2018

Wij waren erg blij met Peter en Paul van Agelink Uitvaartzorg. Ze stonden steeds voor ons klaar, vanaf het begin tot nog na de crematie, niets was Peter en Paul te gek, alles kon. Hierdoor is de crematie van onze vader een waardig afscheid geworden.