Beoordelingen Agelink Uitvaartzorg

• Totale begeleiding van de uitvaart 9,2

TOM uit: zelhem

01-04-2019
9,6

het was heel goed een goed gevoel bij dat ouder mooi afschijnt gehard

Christien uit: Dronten

31-03-2019

Zeer betrokken medewerkers, warm en persoonlijk contact, veel ruimte voor eigen regie.

27-03-2019

Goeie ervaring met agelink gehad ze denken met je mee. Sta je goed bij.

Blanche uit: Doetinchem

25-03-2019

Zeer prettige hulp en begeleiding gehad van Miranda van der Zee-bloem
Vanaf het moment dat ze samen met haar collega, mijn vader op kwam halen bij Antonia Terborg, tot aan haar laatste groet na de uitvaart van mijn vader, heb ik alle contact met Miranda, maar ook met haar collega's, als zeer prettig ervaren. Uiterst professioneel. En Miranda kon ons ( mijn moeder en mijzelf ) goed inschatten. Zelfs aan mijn dochtertje werd gedacht. Zeer attent!

Rob uit: Woerden

24-03-2019

Fa. Agelink werkt bij elk contactmoment met fijne integere medewerkers die goed aanvoelen wat de familie wel en niet voor ogen heeft. Combi vrouw+man bij het thuis opbaren en uitvaart is zeer prettig. Keuze opties worden rustig en persoonlijk toegelicht in ook voor ouderen begrijpelijke en verstaanbare taal. Meerijden in de rouwauto heeft mijn moeder als zeer waardevol ervaren. Met Miranda vd Zee troffen wij een empathisch begeleidster met toewijding en doortastend optreden tijdens de dienst en alle voorbereidingen w.o. mooie map met rouwkaarten, helder tijdpad van door familie aan te leveren informatie, foto print service en fotolijst. Maximale ontzorging.

Ingrid uit: S Heerenberg

20-12-2018
9,6

Alles was perfect verzorgd. De persoonlijke begleiding van Miranda van der Zee - Bloem was helemaal super het kon niet beter.

Nienke uit: Megchelen

20-12-2018

Prettige begeleiding

Alleen herdenkingsdienst viel heel erg tegen

Margot uit: Emmerich

20-08-2018

Het was ondanks dat het allemaal heel verdrietig was een onvergetelijke en prachtige dag. De crematie was tot in de puntjes verzorgd en we hebben van alle gasten complimenten gekregen over het mooie afscheid van onze moeder. Hartelijk dank aan Irma.

Robin uit: Doetinchem

07-08-2018

Zeer prettig.

06-08-2018

hebben wij reeds ingestuurd.