Beoordelingen Agelink Uitvaartzorg

• Respect voor alle wensen 9,2
  • Totale begeleiding van de uitvaart 9,1

Annemiek uit: Wijchen

20-02-2017

De uitvaart van onze moeder is mede door de respectvolle, liefdevolle begeleiding van Peter Pubben van Agelink Uitvaart een mooie herinnering geworden, die wij koesteren. Het was fijn dit samen met jullie voor onze moeder te kunnen doen. Bedankt allemaal.

Paul uit: Wehl

13-02-2017

Professioneel, goede adviezen en begeleiding, alles goed geregeld volgens afspraken, kosten zijn binnen de offerte gebleven. Complimenten!

H.M. uit: Doetinchem

07-02-2017

alles perfect en volgens wens geregeld bij de uitvaart van mijn Moeder,
en beveel zeker Agelink uitvaartzorg aan.

Hidde-Jan uit: Zeddam

04-02-2017

Wouter heeft ons Supper geholpen met het beglijden van oma naar haar laatste rustplaats we zijn hem daar ook dankbaar voor
Jullie geven net dat beedje meer bij een uitvaart dat maakt jullie zo goed

Monique uit: Zelhem

05-10-2016

We hebben de begeleiding als zeer positief ervaren. De rust waarin alles werd gedaan was fijn. Het overzicht bewaren en meedenken.

Frans uit: Netterden

19-09-2016

Zeer naar wens verlopen.

Helma uit: Zeddam

16-09-2016

We zijn erg tevreden zoveel respect en begripvol zoals jullie met mijn vader en mijn moeder en ons zijn omgegaan .
In een woord super! Dank jullie wel voor de goede zorgen!

Annemieke uit: Zevenaar

12-08-2016

Wouter Groenleer heeft het voor ons perfect gedaan. Ondersteuning waar nodig, niet opdringerig. Komt met ideeen maar laat je zo vrij als mogelijk in de keuzes omtrent de uitvaart. Probeert op al je vragen antwoord te geven. Volgende keer weer Agelink Uitvaartzorg

Astrid uit: Zelhem

12-08-2016

Vol lof perfect geregeld

Piet uit: Doetinchem

12-06-2016
9,8

Ervaring was zonder meer goed.
Had alleen op de vorige enquette vragen gesteld over btw-zaken. Heb daarop nog geen antwoord gehad.