Beoordelingen AG architecten

• Meedenken 8,8

John

19-02-2018

Uw ervaring:
Goed! Ik vertelde wat ik wilde en AG maakte er een totaal plaatje van, helemaal naar mijn wensen.

Silvia

19-02-2018

Uw ervaring:
Anouk kreeg van onze bouwer opdracht om in 1 weekend een schets te maken van onze wensen vertaald naar een vrijstaande woning. Naar aanleiding van onze wensenlijst en wat foto’s van huizen die we mooi vonden wist Anouk precies de juiste snaar te raken. Het schetsontwerp was precies wat wij bedoelden. Wij waren echt blij verrast. Er is niets meer veranderd aan schetsontwerp en konden meteen een definitief ontwerp laten maken! De vergaderingen op kantoor bij AG Architecten verliepen soepel en Anouk voelde goed aan wat wij mooi vonden. De 3D presentatie van ons huis was echt prachtig en is uiteindelijk ook echt zo geworden. Anouk is een hele fijne vrouw om mee samen te werken en staat open voor ideeen. Kan AG Architecten zeker aanraden!

joost

12-07-2016
8,2

Bedrijfsnaam: prewonen

Marcel uit: Haarlem

11-07-2016

Bedrijfsnaam: Aannemersbedrijf Van der Worp bv

Uw ervaring:
We werken erg graag samen met AG. De beginnen eerder en gaan verder dan de gemiddelde architect en dat is fijn.

Phaedra

11-07-2016

Uw ervaring:
Een heerlijke samenwerking! Anouk is niet alleen zeer capabel ogv ontwerp, maar ook een zeer kordate, doortastende, leuke en uitermate betrokken persoon in het gehele traject.

Trudy

08-07-2016