Beoordelingen Afscheidscentrum & crematorium Andringastate

• Begeleiding van de uitvaart 9,0
  • Uitstraling en locatie 9,4

Lammert uit: Assen

17-07-2017

Foto's in omgekeerde volgorde bij lied "Paed werrom" was heel goed gevonden. De opname op memory stick was van hoge kwaliteit; mooi om te delen met familie in Canada.

Fam. uit: Weidum

15-07-2017

Carla uit: Leeuwarden

12-07-2017

In 1 woord geweldig, wij hebben een goede ervaring en waardig kunnen afsluiten en zeker met de goede zorgen van onze uitvaartbegeleidster.

Thea uit: Harlingen

Thea uit: Leeuwarden

12-07-2017

Mooie locatie en alles was prima verzorgd

Ronald uit: Goutum

12-07-2017

Ik kende de plek vanwege een eerdere uitvaart maar direct na het overlijden van mijn moeder wisten wij dat we de plechtigheid bij Andringastate wilden houden. Geen tijdsdruk, heel relaxed. Prachtige locatie, fantastisch geluid en een meer dan waardige manier om iemand de laatste eer te bewijzen.

Herman uit: Leeuwarden

Janneke uit: Ruinerwold

11-05-2017

Graag voortaan een toelichting over de kosten van urnen die niet standaard worden afgegeven bij de brief. Dat voorkomt verrassingen bij het ophalen

Hermien uit: Franeker

6,6

Vond het niet vriendelijk overkomen dat er een mail met urnen werd gestuurd om uit te zoeken ipv een uitnodiging om dat daar te doen.En dat er mails aan mensen hun aandacht ontsnappen is waardeloos!

Barbette uit: Assen

03-05-2017
9,6

Mooie locatie en erg fijne begeleiding van de uitvaart.Goed inlevingsvermogen in onze wensen.