Beoordelingen Afscheidscentrum & crematorium Andringastate

• Begeleiding van de uitvaart 8,8
  • Uitstraling en locatie 9,2

nelly uit: leeuwarden

10-12-2018

Er kan op een waardige en in alle rust afscheid worden genomen.

Willy uit: Itens

09-12-2018

Tijdens het rouwproces is er met mij open en betrokken gecommuniceerd. Er is door Jan Klaas creatief meegedacht vanuit positieve mogelijkheden.
Respectvolle bejegening is de norm.

Heiltje uit: Deinum

08-12-2018

Het enigste wat ik jammer vind dat er geen geluidsopname van gemaakt is maar ja daar hebben Klaas Jan en ik het beiden ook niet over gehad. Verder was het iedereen naar de zin bij de mooie plechtigheid van Magdalena Tolsma. De hele familie wil later bij jullie de plechtigheid houden alleen hopen we dat dat nog heel land duurt. Groeten

Pieter uit: De Westereen

04-12-2018
7,5

C.H.

04-12-2018
9,6

Fantastische begeleiding door dhr Faber zelf!

Jan uit: Sint Jacobiparochie

03-12-2018
9,6

Zeer professioneel ze nemen de tijd voor alles

aafke uit: sint annaparochie

19-09-2018

alles prima verzorgd en geregeld

Simon uit: Heerenveen

15-09-2018

Petronella uit: Oudega SWF

11-09-2018

De genodigden die afscheid kwamen nemen van mijn echtgenoot waren zeer onder de indruk van de prachtige locatie en de goede sfeer in de aula en in het restaurant.
Wat ik zelf heb gemist is dat er na de afscheidsplechtigheid even contact me me werd gezocht met uitleg over de catering. De bediening was prettig, het eten (broodjes, soep, gebakje en drankjes) was prima verzorgd en lekker.

02-08-2018

Perfect verzorgd met goede begeleiding. Alles was zeer goed . Het enige wat ik kan bedenken was dat de koffie evt nog perfect kan. Maar was verder prima.