Beoordelingen Afscheidscentrum & crematorium Andringastate

Greetje uit: Harlingen

01-01-2017

Agaath uit: St. Jacobiparochie

29-12-2016

Ik heb deze mail doorgestuurd gekregen van mijn jongste zus. Zij zal het zeker eens zijn met mijn cijfers. Zij vroeg mij de mail te beantwoorden omdat ik een hele vervelende ervaring had toen we de urn kamen halen 21-12-2016.
Ik maakte een lelijke valpartij door de volkomen onverwachte afstap in uw kantoor. Ik heb u daarover gemailed maar u vond het duidelijk niet nodig daarop te antwoorden. Inmiddels zit ik met een zere dikke blauwe knie waarvan de dokter hoopt dat dit met een week of 8 over gaat zo niet dan volgt er verdere actie.
Zo tevreden als we zijn over de uitvaart, had ik toch tenminste een klein antwoordje op mijn mail verwacht. Ook uw medewerker schrok erg.

Jetty uit: Zuidlaren

29-12-2016

We hebben de uitvaart als heel persoonlijk en warm ervaren. Met name de ruimte waar de dienst plaatsvindt is erg bijzonder met de grote ramen en het contact met buiten. Ook de familiekamer was intiem en mooi om met zn allen nog even samen te zijn als gezin.

Miranda uit: Britsum

jeltsje uit: rinsumageast

27-12-2016

Een hele mooi locatie waar we waardig afscheid hebben genomen van mijn vader. Er is alle tijd voor ons als familie genomen en dat stellen we zeer op prijs.

Suze uit: st. Annaparochie.

27-12-2016

De begeleiding en ontvangst waren heel warm en de omgeving heel landelijk. Personeel vriendelijk en meelevend. Nog steeds ook als ik nog met vragen zit. vr, Groeten. Suze ten Hoeve.

Remon uit: Grou

26-12-2016

Zeer fijn crematorium met personeel die de tijd voor je neemt. Jullie uitstraling is zeer warmhartig en de locatie is mooi en goed onderhouden. Vanuit onze familie, maar ook vanuit de gasten die we gesproken hebben alleen maar lof.

Durk uit: Ried

26-12-2016