Beoordelingen Afscheidscentrum & crematorium Andringastate

Herman uit: Lekkum

22-04-2018

Nelly uit: Leeuwarden

11-04-2018

We vonden het erg fijn om alle tijd te krijgen voor de uitvaart en de koffie erna. Ook de goede en prettige en gemakkelijk aanvoelende begeleiding bevielen ons zeer. Wij kijken terug op een hele goede uitvaart.

A.M. uit: Wiuwert

07-04-2018

De uitstaling van Andringastate paste precies bij onze wensen. Mede daardoor hebben wij op een bijzondere manier afscheid kunnen nemen van mijn man. Onze hartelijke dank daarvoor.
PS Communicatie is volledig via mw. Haaksma gegaan van uitvaartondernemning Haaksma en de Haan.

Suzanne uit: Stiens

Cees uit: Den Haag

Uitstekende dienstverlening!!

Bianca uit: Leeuwarden

18-03-2018

Wij zijn zeer tevreden over de uitvaart van mijn moeder. Mooi locatie en vriendelijke medewerkers. Dank daarvoor.

Immy uit: Schiermonnikoog

09-03-2018

Heel warm en goed verzorgd super

Anja uit: Franeker

08-03-2018

Het afscheid van onze dierbare vrouw en moeder viel ons erg zwaar, maar Andringastate heeft er een zeer waardig en bijzonder afscheid van gemaakt. Alles keurig geregeld.
Het enige puntje wat we anders zouden hebben gewild, is voor het condoleren al bij de bar gaan staan. Nu was het in het begin wat onhandig bij de tafel.

Ineke uit: Gorinchem

08-03-2018

Lokatie prachtig. Personeel doet op de achtergrond uitstekend werk waardoor de sfeer heel privé blijft. Klasse!
Niet scherp af te bakenen waarvoor Iepie Lindeboom of Andringastate de hoofdverantwoordelijkheid draagt wat invloed kan hebben op beoordeling.