Beoordelingen Afscheidscentrum & crematorium Andringastate

• Begeleiding van de uitvaart 8,8
  • Uitstraling en locatie 9,2

Christa uit: Harlingen

14-06-2018

Ik heb hele goede ervaringen met Andringastate en zou er direct weer voor kiezen. Ik beveel het ook iedereen aan.

Gerda uit: Marsum

08-06-2018
8,2

Onze ervaringen met Andringastate zijn prima. Nog wel een opmerking m.b.t. de catering.
Niet iedereen heeft 2x een consumptie gehad. De familie kwam wat later in de zaal en heeft zelf koffie moeten halen.
Aangezien het om een echte Indische familie ging hadden we een andere soort spekkoek verwacht. Dit was meer cake.

corrie uit: workum

16-05-2018

uit: Leeuwarden

16-05-2018
9,6

De barmedewerker (donker haar) was enorm onvriendelijk. Deze klacht heb ik meerdere malen moeten vernemen van de genodigden. Ze snauwde en was enorm kortaf. Ze kon zich moeilijk aanpassen aan de sfeer. Dit werd als vervelend ervaren. De begeleiding van de uitvaart en communicatie was overigens perfect.

Herman uit: Lekkum

22-04-2018

Nelly uit: Leeuwarden

11-04-2018

We vonden het erg fijn om alle tijd te krijgen voor de uitvaart en de koffie erna. Ook de goede en prettige en gemakkelijk aanvoelende begeleiding bevielen ons zeer. Wij kijken terug op een hele goede uitvaart.

A.M. uit: Wiuwert

07-04-2018

De uitstaling van Andringastate paste precies bij onze wensen. Mede daardoor hebben wij op een bijzondere manier afscheid kunnen nemen van mijn man. Onze hartelijke dank daarvoor.
PS Communicatie is volledig via mw. Haaksma gegaan van uitvaartondernemning Haaksma en de Haan.

Suzanne uit: Stiens

Cees uit: Den Haag