Beoordelingen Afscheidscentrum & crematorium Andringastate

• Begeleiding van de uitvaart 8,7
  • Uitstraling en locatie 9,2

Roel uit: Goutum

09-01-2018

volgens verwachting, rustig, netjes, verzorgd

Johannes uit: Leeuwarden

9,6

p. uit: sint annaparochie

07-01-2018

als zeer prettig ervaren , ook toen de planning door onze latere aankomst moest aangepast

Dini uit: Leeuwarden

07-01-2018

Een mooie locatie om waardig afscheid te van een dierbare.

Roy uit: Hoogland

07-01-2018

Hele goede begeleiding en mooie omgeving. Punt van aandacht: bij de dvd van de opname van de dienst loopt het geluid niet helemaal synchroon met het beeld. Men vulde het water aan voor de sprekers terwijl er een spreker bezig was.

Frouk Jeske uit: Berltsum

9,5

Alles is mogelijk! Vlotte communicatie via de mail en telefonisch goed bereikbaar! Prachtige locatie en heel gastvrij! Ook voor mensen in de bovenzaal was de uitvaart goed te volgen! Bedankt!

Rens uit: Sneek

06-01-2018

Waren alle crematoria maar zo! Wat heerlijk dat je alle tijd hebt om met vrienden en familie bij te praten. Ook kon familie uit Canada mee kijken via de livestream, prachtig!

Ook de opname op usb stick is erg mooi gemaakt.

Bedankt team Andringa

Marcel uit: Minnertsga

04-01-2018
1,0

Eerder gemaakte afspraak worden niet nagekomen, management kan zeer moeilijk met kritiek omgaan hier is de klant geen koning mensen ! Een eigenaar die behoorlijk verwaand en zelf ingenomen is.
Helaas een hele nare ervaring, van wat gewoon netjes had horen verlopen 😔

Henry uit: Leeuwarden

31-12-2017

Wij hebben de dienstverlening als zeer positief ervaren. De ontvangst om onze wensen te bespreken en de positieve aanvullingen hebben het afscheid zeer waardevol gemaakt. De locatie is fantastisch en de tijd die we kregen is als erg prettig ervaren. Hartelijk dank!

29-12-2017
1,0

Sluit me aan bij het vorige verhaal.