Beoordelingen Afscheidscentrum & crematorium Andringastate

• Begeleiding van de uitvaart 9,0
  • Uitstraling en locatie 9,4

Isolde uit: 8922CC Leeuwarden

24-10-2017

De omschrijving RUST, RUIMTE EN TIJD, zoals jullie vermelden op de site, klopt voor 100%. Mijn moeder is op 27 juli 2017 op Andringastate gecremeerd en ik ben zeer blij, dat ik voor Andringastate heb gekozen door de zeer persoonlijke begeleiding, de prachtige locatie (een 10) en de tijd, die we kregen (een hele middag om afscheid te nemen!! (een 10!), geen lopende-band-afhandelin!!!!!.
De uitstraling van de ene koffiekamer vind ik persoonlijk enigszins te somber, bruin, en te oudbollig, waardoor mijn waardering een puntje daalde.
De begeleiding van de uitvaart heb ik grotendeels zelf gedaan, waardoor ik een puntje eraf heb gehaald, maar dit heeft andere oorzaken. Graag hadden we rond om te kist willen zitten, in een heel ongedwongen sfeer in de aula, maar dit was niet mogelijk, maar de aula vind ik ook prachtig, alleen het niet om de kist kunnen zitten vond ik jammer, we hebben dit anders opgelost.
Dus ik raad iedereen aan om de laatste RUST aan Uw overleden Dierbare op Andringastate te "vinden".
Mijn eindoordeel is een 9,5!!!
M.vr.gr. Isolde Kubicek, uit Leeuwarden.

Janneke uit: De Westereen

23-10-2017

Wij hebben zeer mooi en waardevol afscheid genomen van onze zoon.
Zoals ik tegen mijn man zei hier mogen jullie ook afscheid van mij nemen zegt denk ik wel genoeg.

Mede bedankt voor deze herinnering.

Met vriendelijke groet,

Janneke Dijkstra

D.J. uit: St.-Annaparochie

19-10-2017

Communicatie is geheel via de bode verlopen.
We hebben een prachtige uitvaart gehouden in een hele sfeervolle entourage. Dik tevreden over alle mogelijkheden

Aukje uit: Garijp

28-09-2017

Mooie locatie.
Fijn dat het ook op avond kan, zodat je niet meteen weg- gestuurd wordt om de ruimte vrij te maken voor de volgende.

Thijs uit: Groningen

24-09-2017

Erg goed, het bestrijden van het rondzingen werkt alleen niet . Er ontstonden rare bijgeluiden tijdens de speeches.

rudi uit: sintannaparochie

hilde uit: leeuwarden

mooie open omgeving .
toen we de urnen op haalden werden we heel fijn geholpen.

Teun uit: Sint Annaparochie

9,6

Alles was prima verzorgd.

jaap uit: feinsum

7,8