Beoordelingen Afscheidscentrum & crematorium Andringastate

• Begeleiding van de uitvaart 8,8
  • Uitstraling en locatie 9,2

aafke uit: sint annaparochie

19-09-2018

alles prima verzorgd en geregeld

Simon uit: Heerenveen

15-09-2018

Petronella uit: Oudega SWF

11-09-2018

De genodigden die afscheid kwamen nemen van mijn echtgenoot waren zeer onder de indruk van de prachtige locatie en de goede sfeer in de aula en in het restaurant.
Wat ik zelf heb gemist is dat er na de afscheidsplechtigheid even contact me me werd gezocht met uitleg over de catering. De bediening was prettig, het eten (broodjes, soep, gebakje en drankjes) was prima verzorgd en lekker.

02-08-2018

Perfect verzorgd met goede begeleiding. Alles was zeer goed . Het enige wat ik kan bedenken was dat de koffie evt nog perfect kan. Maar was verder prima.

jannie uit: leeuwarden

30-07-2018

Heel mooi afscheidscentrum en zeker aan te bevelen Familie uit brabant vond het ook heel bijzonder

Martien uit: Amsterdam

30-07-2018

Heel warm en fijn afscheid gehad, ben er erg over te spreken.
Een ding wat mij echter stoorde was toen we de kist in de oven gingen doen, er een LCD scherm zichtbaar was waarop stond "gereed voor crematie", etc. - maakt het erg plastisch en dat trok ik op dat moment niet.
Dat je de kist zelf weg kan brengen en in de oven kan zien gaan is prima, maar het zou voor mij schelen als er een klein kapje oid voor het scherm zou kunnen zodat dit alleen zichtbaar zou zijn voor de medewerker.
Verder supergoed gegaan. vooral dat de borrel wat langer kon duren dan gepland was er flexibel en fijn.

Carin uit: Stiens

30-07-2018

Prachtige locatie, straalt veel rust uit. Erg fijn dat er geen tijdsdruk is. Jammer is dat de familie niet via aparte ingang naar aula kan. Daardoor hebben we geen koffie en thee kunnen gebruiken in familiekamers voorafgaande aan de dienst.

Marjolijn uit: Amsterdam

Sylvia uit: Harlingen

30-07-2018

Er werd alle tijd genomen.
De bar hadden we geopend en door het buitenzitten met familie en vrienden,in alle rust
Konden we wat herstellen/bijkomen van ons verdritet.
Het was een mooi afsvheid,dank U.

Philip uit: Nijmegen

28-06-2018