Beoordelingen Afscheidscentrum & crematorium Andringastate

• Begeleiding van de uitvaart 8,9
  • Uitstraling en locatie 9,2

Wim uit: Amersfoort

31-03-2019

Mooie locatie, met een mooi uitzicht over de weilanden en op het dorp Deinum.

Alex uit: Buitenpost

22-03-2019

1e contact was niet heel prettig. Ik kwam onverwachts langs op dinsdagmiddag. Hij leek overdondert. (Man met bril)

Woensdag nog een keer langs geweest omdat bestanden niet wilden verzenden. Usb stick langs gebracht. Toen alles heel prettig doorgenomen met Hielke. Hij snapte me en was begripvol.

Gr. Alex Bannink

Elsa uit: Franeker

22-03-2019
7,6

Het voorgesprek was uitstekend, fijn gesprek, goede uitleg en aandacht voor de situatie door de juiste woorden te kiezen: heel fijn.
Op de dag dat we mijn man brachten, was al aangegeven dat er geen koffie etc zou kunnen worden geserveerd gezien het tijdstip. Ik heb aangegeven dat dat geen obstakel voor mij was, we zouden mijn man brengen in de aula....dat was weer een prima ontvangst door dezelfde jongeman met wie ik het voorgesprek heb gehad, niets dan lof.
Onlangs de rekening ontvangen en betaald, hierbij viel mij op dat ondanks dat we geen gebruik konden maken van een kopje koffie of i.d. dit niet in mindering is gebracht, gezien alle kosten die je toch al maakt, heb ik dit zo gelaten, echter ik had het gewaardeerd dat dit in mindering zou worden gebracht op de totale rekening. Het is een detail op een verder prima ervaring.
Met vriendelijke groet Elsa Verseput

Chantal uit: Heerenveen

21-03-2019

Jah gewoon alles tot in de puntjes goed verzorgd. Niks is te gek.
Een dikke 10

Ronnie uit: Helsum

21-03-2019
9,6

Zo gemoedelijk en veel tijd

Gerard uit: Leeuwarden

16-02-2019

Wat een prachtige locatie!
De rust die het uitstraalt, het landelijke, de stijlvolle aula en de sfeervolle familie en koffiekamer hebben bijgedragen tot een zeer waardige uitvaartplechtigheid van mijn vrouw.

Yvonne uit: Stiens

08-02-2019

Ook voor een crematie in besloten kring met maar een klein aantal gasten staat men klaar. Ook dan in een waardige en respectvolle sfeer.

Bram uit: Franeker

06-02-2019

Ongekend positieve ervaring aan over gehouden. De bekwaamheid, betrokkenheid, en helderheid, hebben een juiste invulling gegeven in de korte periode van overlijden tot aan afsluiting van de dienst.

De locatie is goed in Marsum is goed en net als het team aan te bevelen.

Onze dank is groot!

Afke uit: Leeuwarden

06-02-2019

We zijn heel goed begeleid in het hele proces. En de locatie was geweldig, prachtige uitzichten en alles tot in de puntjes geregeld. Alles klopte.

nelly uit: leeuwarden

10-12-2018

Er kan op een waardige en in alle rust afscheid worden genomen.