Beoordelingen Afscheidscentrum & crematorium Andringastate

• Uitstraling en locatie 9,4

Ellen uit: Leeuwarden

28-03-2017
7,4

Prettige sfeer, zowel in de aula als later in de koffiekamer. Wat een pluspunt is, is dat je in de koffiekamer genoeg tijd hebt om even met mensen te praten.
Wat misschien een tip is, om te zorgen dat de overkapping van aula naar koffiekamer dicht te maken. Dit i.v.m. de verschillende weersomstandigheden.

Monique uit: Leeuwarden

28-03-2017

Rene uit: Berltsum

19-03-2017
8,5

Sander uit: Hasselt

15-03-2017

Een mooi gebouw op een supermooie locatie met een modern interieur. De dag voorafgaand aan de uitvaart kon ik de muziek en foto's op een stick aanleveren en daar hebben ze er een mooie reportage van gemaakt die op de beamer te zien was. Topservice. We hadden een enorme opkomst bij de condoleance voorafgaan aan het afscheid. Dit werd allemaal supergoed begeleid. We hebben ons zelf goed op het afscheid kunnen richten. Enige punt van kritiek waren de broodjes. Deze hadden van mij wel iets luxer gemogen. Het waren wel wat verschillende soorten bolletjes en krentebollen, maar standaard met wat ham en kaas. Kortom, we kijken terug op een respectvol afscheid op een unieke locatie.

lourens uit: buitenpost

15-03-2017
8,2

mooi

alida uit: gytsjerk

14-03-2017
7,0

het was voor ons de 1e keer dat we er zijn geweest.
een mooie locatie.
jammer dat je in de kou nog een keer naar buiten moet om naar het andere gebouw te komen.

Corrie uit: St Annaparochie

14-03-2017
7,8

We hebben een waardevol afscheid gehad van onze mem en beppe.

Grietje uit: Stiens

13-03-2017

Een waardig afscheid waar we ondanks het immense verdriet goed op terugkijken die dag.

Esther uit: Alkmaar

13-03-2017

Heel professioneel en goed geholpen. Zeer volledig en prachtige locatie met veel aandacht voor details.

Trudy uit: Vlieland

13-03-2017

Andrigastate is een prachtige locatie, de begeleiding is vriendelijk en toegewijd en wij hebben dat zeer gewaardeerd.
Vriendelijk, betrokken en onopvallend aanwezig. Dank daarvoor!