Beoordelingen Mediation & Advocatenpraktijk Den Hollander

Berend Jan uit: Ridderkerk

11-03-2018
6,0

Geholpen door: Petra den Hollander

Ik vind het jammer dat er op schrift door een jurist de voornaam van mijn ex steeds weer incorrect werd opgeschreven, ondanks dat er in de reply door mijzelf de juiste benaming werd gehanteerd.
Ook vind ik het zorgwekkend dat er niet de juiste hypotheeknummers in het convenant zijn gezet. Dit had ik zelf kunnen opmerken. Maar ben hier klaarblijkelijk niet helder genoeg voor geweest in deze emotionele omstandigheden.
Ik vind het ook spijtig dat ik er zelf achter kom dat mijn naam niet tijdens de scheiding is aangepast naar mijn oorspronkelijke naam. Mijn ex en ik hebben de naam destijds van elkaar achter onze eigen naam aangenomen. En dat ik deze optie niet uitgelegd of aangeboden heb gekregen tijdens de gesprekken. Nu moet ik dit zelf gaan regelen terwijl het geregeld had kunnen zijn.

natalie

7,0

Michel uit: Strijen

Lidy Veldhuizen uit: Rotterdam

H G de Lange uit: Rhoon

04-03-2018
7,2

Geholpen door: Petra den Hollander

goede begeleiding en advisering je hoeft zelf niet veel te doen

Lizenka uit: Barendrecht

01-03-2018

Geholpen door: Petra den Hollander

Mevrouw Den Hollander is een heel fijn mens in haar communicatie en benadering. Ze is helder en eerlijk over de mogelijkheden en of knelpunten waar ik voor zou komen te staan. Ik zou haar zeer zeker aanraden wanneer iemand in de zelfde situatie of erger terecht komt of gaat komen.

Geen

01-03-2018

Geholpen door: Petra den Hollander

Ben zeer te vrede hoe het is verlopen,mijn dank daar voor.
Vriendelijk groeten ,

26-02-2018

Hulya Bilgin/ Verkeersschool Megan uit: Barendrecht

26-07-2017

Geholpen door: Petra den Hollander

Ik heb alles aan Petra overgelaten en had geen omkijken naar. Bedankt voor alles en ik zal Petra zeker aanraden bij anderen.