Beoordelingen Advocatenkantoor Zeeland

• Betrokkenheid 8,5

Ko uit: Middelburg

15-03-2017

Ervaring met: Personen- en familierecht

Hele fijne omgang en heel deskundig met gedrevenheid

Frans uit: Middelburg

13-03-2017

Ervaring met: Personen- en familierecht

vooropgesteld zou ik wederom, indien van toepassing, de advocaat van het Advocatenkantoor Zeeland, contacten. Dit omdat hij mij, de klant, centraal zette en een behoorlijk inzicht toonde in mijn omstandigheden. Zijn adviezen kon ik over het algemeen goed opvolgen en ik haakte slechts af waar het mijn eigen emotie betrof. Het ging te snel en ik was zeker niet zover dat ik de relatie kon en wilde afsluiten. Doorgaan met mijn advocaat zou wel een keuze inhouden en daar was ik nog niet aan toe. Dat zegt niets over zijn werk. Dat was to-the-point en helder. Hij was er voor mij en schilderde duidelijk de contouren waarin ik verweven was. Ook nu nog, bij het archiveren van mijn case, krijg ik tips en adviezen. Dat is zorg! Daar hou ik van. Ook was het kantoor flexibel op kostenspreiding, een uitkomst.
Al met al geen vervelende ervaring, ik zou het zo weer doen.

D. en N. uit: Kapelle

02-02-2017

Ervaring met: Arbeidsrecht

Nannette uit: Kats

01-02-2017

Ervaring met: Mediation

Mr. Krijger is een zeer vakkundig en professioneel advocaat die op mij zeer adequaat en ook menselijk overkomt. Aanrader!!!

Martijn uit: Goes

30-01-2017

Ervaring met: Ondernemingsrecht

Tarief is fors, maar waar voor je geld.

30-01-2017

Ervaring met: Ondernemingsrecht

Deskundige en ervaren advocaten. Een prachtig resultaat! Van harte aanbevolen

26-01-2017

Paulus uit: Goes

25-01-2017
1,0

Ervaring met: Contractenrecht

Ongelooflijk hoge kosten gehad bij dit kantoor. Kosten werden niet vermeld bij intake. Kreeg een rekening van 358euro voor het schrijven van een brief door dit kantoor. Vervolgens kwam daar nog een rekening bij van 100 euro. Totaal dus 458euro betaald voor t schrijven van een brief door dit kantoor!!

Jesper uit: Goes

18-07-2016

Ervaring met: Erfrecht

In een voor mij heel zware periode heeft Roeland Maat heel snel het erfrechtelijk conflict met andere familieleden weten af te handelen.

Rob uit: Zonnemaire

18-06-2016