Beoordelingen Advocatenkantoor Zeeland

• Betrokkenheid 8,5

Sacha uit: Kortgene

22-06-2018

Ervaring met: Personen- en familierecht

Open, eerlijk, direct en duidelijk. Je weet waar je aan toe bent, wat de mogelijkheden en onmogelijkheden zijn en wat de kansen zijn. Ga zo door!!

Wim uit: Kamperland

26-01-2018

Ervaring met: Ondernemingsrecht

Mr. F. Berkhof heeft mij in één van de moeilijkste momenten in mijn leven (faillissement) meer dan professioneel, betrokken en deskundig geholpen. Daar waar ik geen te bewandelen weg vond, heeft Fabian Berkhof de weg gewezen en daarin de leiding genomen. SUPER bedankt door jouw deskundigheid en betrokkenheid staat alles weer op de rails om verder te kunnen!!!!

Maurice uit: Aagtekerke

26-01-2018

Ervaring met: Contractenrecht

Prima en snel vakkundig te woord gestaan en geholpen.

Rick uit: Middelburg

09-01-2018

Ervaring met: Arbeidsrecht

Snel en goed geholpen na ontslag

sam'on uit: Middelburg

15-09-2017

Ervaring met: Personen- en familierecht

Staan altijd klaar. Ook als je iets niet begrijpt (DUS net als ik een leek bent) in alle rechtsgebeuren, dan wordt er alle tijd genomen om je het uit te leggen (daar was bij mij veel geduld voor nodig).

Betrokkenheid ook erg hoog. Bepaalde punten waarvan ik dacht gaan ze niet begrijpen werd begrepen in al paar zinnen ondanks het zeer gecompliceerde zaak van mij. Mee denken en je dingen van een andere invalshoek in te laten zien maakt dat ik wist dat er echt mee gedacht werd. Om over de liefdevolle/afleidende aanpak bij stress momenten (zoals bij een zitting) niet eens te hebben.

Advies die ik kreeg was op moment of punt waarop ik het geadviseerd kreeg vaak moeilijk aan te nemen (gezien emotionele toestand van mij op dat moment). Maar ben heel blij dat ik deze toch opgevolgd heb wat dus maakte dat de deskundigheid van deze advocatenkantoor zeer zichtbaar werd op latere termijn (voor mij dan).

Soms zit je in een positie dat je denkt/weet dat onrechtvaardige bepaalde situaties onmogelijk te rechtvaardigen zijn door gebrek aan bewijs enz.(feit). Maar advocaten kantoor Zeeland heeft daarvoor ook een handboek of zo ervoor liggen (geen idee).

In ieder geval wat ik nooit verwacht had wat gerechtvaardigd kon worden is hun wel gelukt gewoon door punten te zien waar je zelf niet aan denkt. (En genoeg/duidelijk is voor de rechter). Mr krijger verstaat z'n vak.

Marion uit: Abcoude

14-07-2017

Ervaring met: Fiscaalrecht (belastingadvies)

Ze hebben ervaring met zaken met veel participanten. Wij begonnen met zo'n 190 eisers. Dat werd zeer ervaren in goede banen geleid. Verder was er zeer goede kennis van zaken, werd er goed geluisterd en altijd snel gereageerd.

Mariska uit: Tiel

10-07-2017
7,0

Ervaring met: Personen- en familierecht

Heeft naar mijn idee in het begin iets te lang geduurd.
Had wat sneller kunnen handelen.

Ko uit: Middelburg

15-03-2017

Ervaring met: Personen- en familierecht

Hele fijne omgang en heel deskundig met gedrevenheid

Frans uit: Middelburg

13-03-2017

Ervaring met: Personen- en familierecht

vooropgesteld zou ik wederom, indien van toepassing, de advocaat van het Advocatenkantoor Zeeland, contacten. Dit omdat hij mij, de klant, centraal zette en een behoorlijk inzicht toonde in mijn omstandigheden. Zijn adviezen kon ik over het algemeen goed opvolgen en ik haakte slechts af waar het mijn eigen emotie betrof. Het ging te snel en ik was zeker niet zover dat ik de relatie kon en wilde afsluiten. Doorgaan met mijn advocaat zou wel een keuze inhouden en daar was ik nog niet aan toe. Dat zegt niets over zijn werk. Dat was to-the-point en helder. Hij was er voor mij en schilderde duidelijk de contouren waarin ik verweven was. Ook nu nog, bij het archiveren van mijn case, krijg ik tips en adviezen. Dat is zorg! Daar hou ik van. Ook was het kantoor flexibel op kostenspreiding, een uitkomst.
Al met al geen vervelende ervaring, ik zou het zo weer doen.

D. en N. uit: Kapelle

02-02-2017