Beoordelingen Advocatenkantoor Van Wegen

• Betrokkenheid 9,4

Yasmina El Haddadi uit: Den Haag

02-11-2018

Geholpen door: Peter van Wegen

Ik vond het erg fijn om meneer van wegen als mijn advocaat te mogen hebben. Hij heeft mij goed op de hoogte gehouden van alles en ook zijn uiterste best gedaan om mij zo goed mogelijk te helpen.

Jan

02-11-2018

Geholpen door: Peter van Wegen

kon snel terecht voor een gesprek dat was prettig

OV uit: Den Haag

31-10-2018

Geholpen door: Peter van Wegen

Zeer tevreden! Erg kundig en betrokken, met heel veel empathie, zijn steun was buiten gewoon en onmisbaar! Voor mij een erg positief resultaat. Ik zou hem zeker aanbevelen.

Cecilia

02-10-2018

Nancy uit: Rijswijk

01-10-2018
8,2

Geholpen door: Peter van Wegen

De heer Van Wegen luisterde goed, nam de tijd voor al mijn vragen en hield mij voortdurend op de hoogte van de status van het traject. Vragen werden vlot beantwoord en ik kreeg eerlijke adviezen. Ik ben tevreden met het tesultaat dat geboekt is.

Marlou uit: Kortenhoeven

12-09-2018

Geholpen door: Peter van Wegen

De heer Van Wegen verstaat zijn vak. Hij is kundig, bijzonder snel, goed bereikbaar, reeel en accuraat. Ik zou deze advocaat zeker aanbevelen.

Y.Amhaouch uit: Den haag

23-08-2018

Geholpen door: Peter van Wegen

Beste advocaat, zeer duidelijk in zijn communicatie en echt deskundige hulp.

Gaat tot de maximum in de voordeel van de cliƫnt en bespreekt alles duidelijk en geeft de nadelen en voordelen vooraf door.
Echt een aanrander.
Zeer tevreden mee.

Biljana uit: Den Haag

22-08-2018

Geholpen door: Peter van Wegen

Duidelijk, snelle reactie, begrip en betrokken.

Huig Varkevisser

16-08-2018

Geholpen door: Peter van Wegen

Heldere taal, zeer deskundig heeft mijn "zaak" uitstekend verdedigd met voor mij een prima resultaat.

Jovana

16-08-2018

Geholpen door: Peter van Wegen

Mr. drs. Peter van Wegen, is een advocaat die u serieus neemt. Hij is goed bereikbaar, bekwaam, betrokken, helder, pro-actief, professioneel en ruimdenkend.
Het is iemand die met hart en hoofd bij een zaak betrokken is. Ik zou dit zelfstandig advocatenkantoor zeker aanbevelen!