Beoordelingen Advocatenkantoor Van Wegen

• Betrokkenheid 9,5

Huig Varkevisser

16-08-2018

Geholpen door: Peter van Wegen

Heldere taal, zeer deskundig heeft mijn "zaak" uitstekend verdedigd met voor mij een prima resultaat.

Jovana

16-08-2018

Geholpen door: Peter van Wegen

Mr. drs. Peter van Wegen, is een advocaat die u serieus neemt. Hij is goed bereikbaar, bekwaam, betrokken, helder, pro-actief, professioneel en ruimdenkend.
Het is iemand die met hart en hoofd bij een zaak betrokken is. Ik zou dit zelfstandig advocatenkantoor zeker aanbevelen!

Rick uit: Den Haag

15-07-2018

Geholpen door: Peter van Wegen

Uitstekend advies en 'no nonsense'. Altijd mijn belang voorop gesteld en de zaak met het best mogelijk resultaat geschikt daags voor de rechtsgang. Denkt in oplossingen.

Marcel uit: Boskoop

18-06-2018

Geholpen door: Peter van Wegen

Correct en duidelijk over de opbouw en afhandeling van de zaak

nvt uit: Voorburg

20-05-2018

Geholpen door: Peter van Wegen

Mr. Van Wegen heeft mij goed geadviseerd waardoor ik een volledig beeld kreeg van mijn rechtspositie en de te ondernemen acties. Daarnaast heb ik waardering voor zijn parate kennis, betrokkenheid en no-nonsense stijl. Ik beveel dit kantoor van harte aan.

Brian uit: Smits

16-04-2018

Geholpen door: Peter van Wegen

Mr. van Wegen (Peter) kon mij in mijn eerste consult op weg helpen met een arbeidsconflict dat mede door zijn advies geen slepend verhaal is geworden. Parate kennis waardoor ik snel verder kon. Heel fijn gesprek met een gewenste uitkomst!

Vervoer uit: Den Haag

05-03-2018

Geholpen door: Peter van Wegen

Werkgever haalt bakzeil en komt werknemer tegemoet na slechts één keer mailcontact met advocaat!!!

Dieudonnée Arkenbout uit: Den Haag

24-01-2018

Geholpen door: Peter van Wegen

Hele goede vriendelijke betrokken advocaat. Als je in zak en as zit weet hij je hieruit te halen. Hij communiceert heel duidelijk, reageert snel en adequaat. Ik zal hem zeker aanbevelen, want mijn zaak was hier in goede handen.

Hans uit: Den Haag

23-01-2018
9,8

Geholpen door: Peter van Wegen

Dhr. van Wegen heeft voor mij onderhandeld na ontslag en het eindresultaat was veel beter dan ik had verwacht en dit slechts met onderhandelen dus zonder procederen. Dus aanrader!

Marcello Peters

21-11-2017