Beoordelingen Advocatenkantoor Van Wegen

Nancy uit: Rijswijk

01-10-2018
8,2

Geholpen door: Peter van Wegen

De heer Van Wegen luisterde goed, nam de tijd voor al mijn vragen en hield mij voortdurend op de hoogte van de status van het traject. Vragen werden vlot beantwoord en ik kreeg eerlijke adviezen. Ik ben tevreden met het tesultaat dat geboekt is.

Marlou uit: Kortenhoeven

12-09-2018

Geholpen door: Peter van Wegen

De heer Van Wegen verstaat zijn vak. Hij is kundig, bijzonder snel, goed bereikbaar, reeel en accuraat. Ik zou deze advocaat zeker aanbevelen.

Y.Amhaouch uit: Den haag

23-08-2018

Geholpen door: Peter van Wegen

Beste advocaat, zeer duidelijk in zijn communicatie en echt deskundige hulp.

Gaat tot de maximum in de voordeel van de cliƫnt en bespreekt alles duidelijk en geeft de nadelen en voordelen vooraf door.
Echt een aanrander.
Zeer tevreden mee.

Biljana uit: Den Haag

22-08-2018

Geholpen door: Peter van Wegen

Duidelijk, snelle reactie, begrip en betrokken.

Huig Varkevisser

16-08-2018

Geholpen door: Peter van Wegen

Heldere taal, zeer deskundig heeft mijn "zaak" uitstekend verdedigd met voor mij een prima resultaat.

Jovana

16-08-2018

Geholpen door: Peter van Wegen

Mr. drs. Peter van Wegen, is een advocaat die u serieus neemt. Hij is goed bereikbaar, bekwaam, betrokken, helder, pro-actief, professioneel en ruimdenkend.
Het is iemand die met hart en hoofd bij een zaak betrokken is. Ik zou dit zelfstandig advocatenkantoor zeker aanbevelen!

Rick uit: Den Haag

15-07-2018

Geholpen door: Peter van Wegen

Uitstekend advies en 'no nonsense'. Altijd mijn belang voorop gesteld en de zaak met het best mogelijk resultaat geschikt daags voor de rechtsgang. Denkt in oplossingen.

Marcel uit: Boskoop

18-06-2018

Geholpen door: Peter van Wegen

Correct en duidelijk over de opbouw en afhandeling van de zaak

nvt uit: Voorburg

20-05-2018

Geholpen door: Peter van Wegen

Mr. Van Wegen heeft mij goed geadviseerd waardoor ik een volledig beeld kreeg van mijn rechtspositie en de te ondernemen acties. Daarnaast heb ik waardering voor zijn parate kennis, betrokkenheid en no-nonsense stijl. Ik beveel dit kantoor van harte aan.