Beoordelingen Advocatenkantoor Van Wegen

13-03-2019

Marjanne uit: Den Haag

06-03-2019

Geholpen door: Peter van Wegen

Een bijzondere advocaat die niet alleen handelt vanuit de zakelijk kant maar ook menselijke/emotionele aspecten meeweegt.

Peter en Irene Heus uit: Rijswijk

26-02-2019

Geholpen door: Peter van Wegen

Wij hebben alleen maar positive ervaring met Advocaat van Wegen. Zeer begaan met cliƫnten en gaat ver met begeleiden, hiermee bedoel ik zelfs meegaan naar medische keuringen (UWV) en/of werkgever. Kan niets anders zeggen Top Advocaat. Heeft ons meer dan 4 jaar bijgestaan en zou deze advocaat iedereen aanraden.

H. Assenberg

20-02-2019

Geholpen door: Peter van Wegen

Deskundige jurist die weet de pijnpunten goed bloot te leggen in de casus. Juist deze eigenschap is van belang voor een goed resultaat, wat wij hebben geboekt in mijn zaak. Ik beveel deze jurist ten zeerste aan.

Anna

12-02-2019

Robert uit: Den Haag

11-01-2019

Geholpen door: Peter van Wegen

Voor het eerst in 26 jaar binnen ons bedrijf een ziekmelding gehad die naar ons idee onterecht was.
Met alle adviezen en de snelle reacties van de Dhr. van wegen zijn wij op een zeer deskundige manier geholpen.

Yasmina El Haddadi uit: Den Haag

02-11-2018

Geholpen door: Peter van Wegen

Ik vond het erg fijn om meneer van wegen als mijn advocaat te mogen hebben. Hij heeft mij goed op de hoogte gehouden van alles en ook zijn uiterste best gedaan om mij zo goed mogelijk te helpen.

Jan

02-11-2018

Geholpen door: Peter van Wegen

kon snel terecht voor een gesprek dat was prettig

OV uit: Den Haag

31-10-2018

Geholpen door: Peter van Wegen

Zeer tevreden! Erg kundig en betrokken, met heel veel empathie, zijn steun was buiten gewoon en onmisbaar! Voor mij een erg positief resultaat. Ik zou hem zeker aanbevelen.