Beoordelingen Advocatenkantoor Solutio

• Betrokkenheid 9,7

J. Behr/B. Ramp uit: Asch

18-03-2019

Geholpen door: Mirjam Koppe

Zoals bovenstaande reeds suggereert zijn wij buitengewoon tevreden met de juridische ondersteuning van Advocatenkantoor Solutio inzake het geschil waarvoor wij het kantoor in de arm hebben genomen.

Ten overvloede zij nog vermeld dat niet onnodig tijd is verbruikt. Kortom snel, correct en deskundig, hetgeen ons voor veel stress heeft behoed.

Jan Behr en Bonny Ramp.

Deborah Manassero uit: Amsterdam

06-02-2019

Geholpen door: Mirjam Koppe

He tenido como abogada a la señora M. KOPPE en un caso de divorcio muy complicado. El mismo duro tres años y durante todo este tiempo la señora KOPPE ha estado más que pendiente a todas mis consultas. Finalmente el caso se resolvió de manera más que satisfactoria para mi. Muy eficiente, rápida, expeditiva y humana. Excelente profesional. Altamente recomendable
Volvería a contratar sus servicios, sin dudar! Gracias por su ayuda Sra. KOPPE!

Nathasja Meinen uit: Hilversum

05-02-2019

Geholpen door: Mirjam Koppe

Zeer betrokken en eerlijke advocaat. Denkt mee over eventuele oplossingen en adviezen. Recht door zee en je weer meteen waar je aan toe bent.

Geen uit: Busuum

03-02-2019

Rita Smit uit: Amsterdam

21-01-2019

Geholpen door: Mirjam Koppe

Mr.Mirjam Koppe geeft rationeel advies met kordate aanpak, gaat tot het uiterste in de zaak om tot een oplossing te komen waar een stukje menselijkheid zeker aan de orde is. Kortom de perfecte ondersteuning is wat Mr Koppe biedt in de situatie.

Familie Utrecht uit: Utrecht

19-12-2018

Geholpen door: Mirjam Koppe

Onze ervaring is heel positief. Een professionele advocate die hart heeft voor de zaak en haar uiterste best doet om haar klanten te helpen. Klantvriendelijk, behulpzaam, inlevingsvermogen, transparant en heel erg betrokken en denkt veel in oplossingen . Mocht men opzoek zijn naar een goede advocaat m.b.t. huurrecht, dan zit je hier goed.