Beoordelingen Advocatenkantoor Maliepaard

• Betrokkenheid 9,1

Bastiaan uit: Vleuten

25-03-2019

Geholpen door: Rianne Maliepaard

Ik heb de dienstverlening als zeer prettig en deskundig ervaren.

Erwin uit: Mijdrecht

24-03-2019

Geholpen door: Rianne Maliepaard

Rianne heeft mij behoorlijk rustiger gekregen, heeft van te voren goed ingeschat wat het resultaat van de uitspraak zou zijn (ondanks de gemene leugens en trucjes van de tegenpartij).
We zijn het niet met alles eens geweest maar het resultaat laat duidelijk zien dat ze zeer goed weet wat ze doet.

Rodney uit: Hilversum

22-03-2019

Rianne heeft mij fantastisch geholpen en gedurende meerdere jaren consistente support verstrekt. Ik werk veel met advocaten en ben zelf jurist. Rianne is uitzonderlijk en daarnaast is zij betrokken, correct en persoonlijk. Tenslotte is zij zeer zorgvuldig met haar declaraties, niet onbelangrijk. Ik kan haar van harte aanbevelen.

Lia uit: Langerak

7,8

Richard Vanmaris uit: Maarssen

29-01-2019

Geholpen door: Rianne Maliepaard

Professioneel en vakkundige advocaat, welke ik zeker zal aanbevelen bij vrienden en of familie.

Marja van Renswoude (Moeder) uit: IJsselstein

28-01-2019

Geholpen door: Rianne Maliepaard

Rianne is erg betrokken bij onze zoon. Wil het beste voor hem en overlegt ook met ouders.

Rick uit: Weesp

23-01-2019

Geholpen door: Rianne Maliepaard

ik kreeg snel antwoord op vragen via de mail. Ze gaf meerdere opties zodat ik zelf kon kiezen wat ik het beste vond maar gaf een aanrader en de reden waarom.
In het begingesprek op het kantoor leek Mvr Maliepaard een beetje verbaasd over de situatie die ik haar voorlegde maar ze behandelde het met respect en toonde empathie. Al met al een goede ervaring en zeker een aanrader. ;)

Emile uit: IJsselstein

19-01-2019

Geholpen door: Rianne Maliepaard

Met veel empathie voor de cliënt maar daarnaast ook met de benodigde zakelijkheid om zo de casus tot het meest optimale resultaat te brengen.