Beoordelingen Advocatenkantoor Legalitas

• Betrokkenheid 9,9

Chr Kindercentrum Oliver BV uit: Almere

08-02-2019

Geholpen door: Elise van Es

Elise weet waar ze het over heeft.
Gaat meteen aan de slag, reageert altijd op je mail.
Is duidelijk en direct. Fijn om mee samen te werken.

QRC uit: Hoofddorp

Geholpen door: Elise van Es

Onze zaak is geweldig opgepakt en voor ons tot een succesvolle afronding gebracht

Yvonne Velthuis uit: Hoorn

Geholpen door: Elise van Es

Mr. Elise Van Es heeft mij op de meest fantastische manier van zeer deskundig advies voorzien.
Haar scherpe inzicht en adequate manier van handelen heeft mij voor veel narigheid behoed.
Mr. Elise Van Es is gedreven, reageert supersnel en is communicatief en verbaal ijzersterk.
Zij is echt een topadvocaat!

Eveline uit: Lelystad

Top advocate!
Heb geen enkel minpuntje!

C loiaconi uit: Binnendijk 27

Advocate Elise van es

Tamara uit: Den Helder

Geholpen door: Elise van Es

Mr. E. van Es komt bij mij over als zeer deskundig, laagdrempelig, persoonlijk, daadkrachtig en correct. Zij bijt zich vast in de casus en denkt in mogelijkheden, maar zit er vooral bovenop en houdt de vaart erin. Eigenschappen die mij enorm aanspreken. De samenwerking met haar bevalt mij prima! Kortom, ik kan haar bij een ieder aanbevelen.

NareVent uit: Hilversum

Geholpen door: Elise van Es

Ik heb Elise benaderd om mij bij te staan in een conflict dat ik had met een (voormalig) opdrachtgever over de betaling aangaande een geplaatste kandidaat. Ik was verrast hoe snel Elise deze zaak overzichtelijk had en hoe adequaat zij vervolgens daar op reageerde. Na wat correspondentie tussen Elise en mijn opdrachtgever was de zaak snel opgelost tot mijn tevredenheid. Prettig werken met Elise, geen flauwekul.

Serina uit: Aalsmeer

Geholpen door: Elise van Es

Elise heeft ons fantastisch geholpen. Ze was razend snel, zeer deskundig en adequaat met haar advies en verweer. Zodoende hebben we een hoop ellende weten te voorkomen. Zonder haar inzicht, snelle handelen en advies was ons dat niet gelukt. We zijn haar nog altijd heel dankbaar en zullen geen moment twijfelen als we wederom hulp nodig hebben, zij is onze advocaat!

Kinderpaleis Poort uit: Almere

Geholpen door: Elise van Es

Elise van Es is een professionele, gedreven en betrouwbare advocaat. Reageert altijd snel en voorziet je in deskundig advies. Prettig en duidelijk in de communicatie en strategisch sterk. Ik zou haar iedereen aanbevelen!

Belastingadviesbureau Rogge uit: Aalsmeer

Geholpen door: Elise van Es

Mr. Van Es is een ter zake kundige, communicatief sterke en betrokken advocaat. Zij stelt het klantbelang altijd op de eerste plaats zonder de realiteit het het oog te verliezen. Ze is gewoonweg een top advocate.