Beoordelingen Advocatenkantoor Absolute advocaten

• Advies 9,6

Client Roel

09-06-2017

Geholpen door: Marije Jansen

Helder, duidelijk en snel.

Client Rob uit: Huissen

29-05-2017

Geholpen door: Tessa Maters

In mijn zaak heb ik ontzettend veel aan Tessa gehad. De samenwerking met Ernst in het geheel heeft mijn zaak tevens veel goeds gedaan. Tessa was duidelijk, deskundig, hard op de juiste momenten en met een duidelijk gezamenlijk doel voor ogen. Door Tessa en Ernst heb ik mijn doel kunnen halen en daarvoor ben ik ze nog steeds erg dankbaar. Al met al was ik in een vervelende situatie gekomen en heb het toch af kunnen sluiten met een glimlach. Ik kan het kantoor bij een ieder aanbevelen.

Client Ivo uit: Den Bosch

24-05-2017
9,6

Geholpen door: Marije Jansen

Ik ben uitermate snel en deskundig geholpen op het gebied van arbeidsrecht. Klantbelang en klantvriendelijkheid staan bij mijn adviseur duidelijk op nummer 1. Erg fijn!

Client Victor uit: Roermond

18-05-2017

Geholpen door: Tessa Maters

Zeer goede en vlotte dienstverlening! De combinatie van juridische alsmede financiële kennis maakt dit advocatenkantoor, voor mij als ondernemer, slagvaardig en succesvol!

Client Marjolijn uit: Nijmegen

17-05-2017

Geholpen door: Linda Jacobs

Linda heeft zich gespecialiseerd in de wet DBA. Zij heeft mij uitstekend geadviseerd om een goede (model)overeenkomst op te stellen. Ook mijn algemene voorwaarden zijn weer getoetst én aangepast aan deze overeenkomst die voor mij als ondernemer werkt en door de Belastingdienst geaccepteerd kan worden.

Client Marian uit: Spanje

17-05-2017

Geholpen door: Tessa Maters

Ik ben woonachtig in het buitenland en had een deskundige advocaat op het gebied van contractenrecht in Nederland nodig. Een zoektocht op internet bracht mij bij Absoluut Advocaten. Ik legde mijn kwestie telefonisch voor en kreeg zeer snel heel deskundig advies van Tessa Maters.. Ik besloot om met dit kantoor een rechtszaak aan te spannen. Tessa doet de zaak zelf dus zij is mijn gesprekspartner gebleven. Tot nu toe hebben we niet alleen de bodemprocedure gewonnen, maar ook het door ons aangespannen kort geding. Tessa is zeer deskundig en ik heb het gevoel dat mijn zaak bij haar in goede handen is. Ze denkt niet alleen met me mee, maar lééft ook met me mee zonder haar juridische visie te verliezen. Als ik iets wil dat niet kan, dan zegt ze dat gewoon. Ik stel het op prijs dat zij alle mogelijkheden rustig uitlegt en dat we daarna samen een beslissing nemen. Ik ben heel erg blij dat ik dit kantoor heb ingeschakeld. Emails, telefoontjes, zelfs whatsapp, de communicatie is zeer snel en persoonlijk. Ook de rest van het team is zeer snel in de beantwoording van vragen van kleine kwesties die buiten Tessa geregeld kunnen worden. De tarieven zijn niet de goedkoopste, maar je krijgt zeker waar voor je geld. Al met al een topper!

Client Rob

16-05-2017

Geholpen door: Marije Jansen

Snel duidelijk deskundig en efficiënt.

Client Marc uit: Amsterdam

15-05-2017

Geholpen door: Marije Jansen

Marije reageert snel op vragen en weet gewoon waar ze over praat, iets wat je van een jurist mag verwachten. Ze heeft ons meer dan uitstekend geholpen. Komt bij dat ze een buitengewoon aardige en leuke persoon is die daadwerkelijk 'ontzorgt': je neemt immers niet voor niets een advocaat.

Client Alfons uit: Tilburg

11-05-2017

Geholpen door: Tessa Maters

Met ons verzoek tot ontbinding van een B.V. hadden we binnen no-time reactie op wat het process zou zijn en toen we eenmaal alle benodigde papieren hadden aangeleverd, was het binnen 2 dagen rond! We waren verbaasd hoe snel dat gegaan is

Client Dirk uit: Oosterbeek

09-05-2017

Geholpen door: Marije Jansen

Zeer deskundige behandeling van mijn zaak. Goede ondersteuning in de zoektocht naar een oplossing van het conflict.