Beoordelingen Advocaten van Nu

10-10-2018

Chris uit: Nijmegen

14-07-2018

Geholpen door: Ton Hendriks

Ik ben geholpen door Ton Hendriks. Ton is direct betrokken en helder in zijn communicatie. Dank zij Ton is de zaak tot een goed einde gebracht.

Lot uit: Den bosch

30-03-2018

Josine uit: Nijmegen

24-03-2018

Geholpen door: Ton Hendriks

Heel fijn geholpen! Over alle updates op de hoogte gehouden.

Martijn uit: Den Bosch

23-03-2018

Geholpen door: David Lagarrigue

De heer Laggarique heeft me op een zeer professionele manier geholpen en ondersteund.

Hans uit: Vught

16-03-2018

Geholpen door: Ton Hendriks

Prima ervaring. Goed bereikbaar; duidelijke beeldvorming van de diverse aspecten van mijn case; scherpe, deskundige en immer realistische advisering; zeer gewaardeerde betrokkenheid, ook in de nazorg.

RJ

12-03-2018

Geholpen door: Ton Hendriks

Bij een arbeidsconflict kom je in een rollercoaster terecht, bovendien weet je niet goed wat je positie is in een dergelijke situatie. Ik had daarom behoefte aan advies tav de te nemen stappen, en de redelijkheid van het voorstel van de werkgever. Ton heeft me daarin uitstekend begeleidt, zowel wat betreft de uiteindelijke overeenkomst, maar ook in de stappen daarnaar toe. Door te zorgen dat ik de tijd nam (en er in de emotie geen overhaaste beslissingen werden genomen) en samen te kijken wat de beste uitkomst in deze situatie was.

MH

12-03-2018

Geholpen door: Ton Hendriks

Ton is een betrokken advocaat, die snel met raad & daad beschikbaar is. Ton hielp mij op een prettige manier tijdens een juridisch proces met de inhoud en stelde me gerust wanneer nodig.