Beoordelingen Advocaten van Nu

• Deskundigheid 9,6

Anton uit: Ravenstein

25-03-2019

Geholpen door: Ton Hendriks

Fijn meedenken, open voor input, en een prettige persoon om mee samen te werken!

Jessica uit: Boxtel

07-03-2019
8,2

Geholpen door: Ton Hendriks

Ton is een zeer betrokken en sociaal vaardige advocaat. Hij hield mij goed op de hoogte van de voortgang van de zaak. De afwikkeling van de zaak is niet voorspoedig voor mij verlopen, dit had voornamelijk te maken met de onbetrouwbaarheid van mijn "oud" werkgever en niet zo zeer met de deskundigheid van Ton.
Ton heeft mij op een professionele manier door een zeer moeilijke periode heen geholpen.

Henri Verbeek uit: Eindhoven

01-03-2019

Geholpen door: Ton Hendriks

Enorm goede begeleiding toen er een conflict was ontstaan op mijn werk waardoor we uit elkaar moesten. Ton is zeer betrokken en een echte aanrader.

Koen uit: Nuenen

19-02-2019

Geholpen door: Ton Hendriks

Een prettige communicatie en begrip voor de situatie

Geert

15-02-2019

Geholpen door: Ton Hendriks

Ik zat omhoog en NU/Ton was snel beschikbaar. Bijzonder betrokken, en de communicatie was optimaal ondanks het feit dat ik een groot deel van de gesprekken op negen uur tijdsverschild zat. Bijzondere mensen, zeker van mijn kant aanbevolen. (voor mij) Bijzonder detail, eerste gesprek moest op korte termijn ingelast worden en Ton en ik hebben na eerste half uur op kantoor verder gesproken al broodjes smerend aan de (gezellige) keukentafel. Tijd gecreëerd, zaken goed besproken, EN goed gelunched. Top resultaat dan later er nog bovenop.

Ynvolve B.V. uit: Nijmegen

13-02-2019

Geholpen door: Ton Hendriks

Persoonlijke benadering, open communicatie, no-nonsens advies en deskundig op het gebied van arbeidsrecht.

Oomen Administratiekantoor uit: Elst

12-02-2019

Geholpen door: Ton Hendriks

Voor personeelszaken bij mijn klanten adviseer ik vooraf bij Ton Hendriks. Hij geeft vooraf een goede analyse in de haalbaarheid waarbij hij ook ingaat op de te verwachte kosten. Ons kantoor kan op deze wijze goed advies overleggen aan onze klanten waardoor zij een goede keuze kunnen maken.

R. van der Leeden uit: 's-Hertogenbosch

11-02-2019

Geholpen door: Ton Hendriks

Goed advies gekregen waarbij Ton ook ruimte liet voor mijn eigen inbreng

Huidtherapie Boxtel & Best uit: Boxtel & Best

08-02-2019

Geholpen door: Ton Hendriks

Erg tevreden, Ton heeft mij goed geholpen en begeleid bij een conflict met een medewerker.

Frank Timmermans uit: Vught

08-02-2019