Beoordelingen Advocaten van Nu

• Deskundigheid 9,6

Henny uit: Roderwoldee

15-05-2019

Geholpen door: Ton Hendriks

Correcte afhandeling en vriendelijke benadering.

Jeanne

14-05-2019

Geholpen door: Ton Hendriks

Ton is heel betrokken, begripvol en geduldig.
Heeft ons een deskundig advies gegeven waar we echt iets aan hebben.

Carola Rodrigues uit: Nijmegen

11-05-2019

Geholpen door: Ton Hendriks

Ton is gewoon onwijs goed in z'n vak. En dat niet alleen. Hij is sterk empatisch ontwikkeld en communiceert op prettige wijze. Ik wil geen andere advocaat dan Ton als het op dit rechtsgebied aankomt!

Jan uit: Den Haag

10-05-2019

Geholpen door: Desirée Verlaan

Desirée heb ik ervaren als een vasthoudende advocaat. Werkgevers die denken werknemers makkelijk en goedkoop te kunnen lozen krijgen te maken met een gedreven advocaat die de beste deal regelt voor haar cliënt.

Dennis uit: Son

09-05-2019

Geholpen door: Ton Hendriks

In een situatie terechtkomen waar je niet in wil zitten is zeer vervelend. Daarom was het des te prettiger dat, in mijn geval Ton, er iemand is die je geruststelt, het juridische aspect op zich neemt, en je ook nog eens het gevoel geeft dat alles uiteindelijk goed komt.

Wat ik persoonlijk enorm gewaardeerd heb is de duidelijke, informele communicatie en het feit dat Ton precies aanvoelde wanneer het nodig was om me even de spreekwoordelijke “schop onder de kont te geven”.

BPM Services B.V. uit: Maastricht

08-05-2019

Geholpen door: Ton Hendriks

Zeer correct, kundig advies en begeleiding gehad van Ton Hendriks. Goed bereikbaar, snel handelen en goede beoordeling van de situatie en de mogelijkheden. Meer dan tevreden!

Querijn

07-05-2019
8,2

Geholpen door: Ton Hendriks

Operationele ondersteuning en betrokken. Dit heeft mij goed geholpen in de procedure.

Anton uit: Ravenstein

25-03-2019

Geholpen door: Ton Hendriks

Fijn meedenken, open voor input, en een prettige persoon om mee samen te werken!

Jessica uit: Boxtel

07-03-2019
8,2

Geholpen door: Ton Hendriks

Ton is een zeer betrokken en sociaal vaardige advocaat. Hij hield mij goed op de hoogte van de voortgang van de zaak. De afwikkeling van de zaak is niet voorspoedig voor mij verlopen, dit had voornamelijk te maken met de onbetrouwbaarheid van mijn "oud" werkgever en niet zo zeer met de deskundigheid van Ton.
Ton heeft mij op een professionele manier door een zeer moeilijke periode heen geholpen.

Henri Verbeek uit: Eindhoven

01-03-2019

Geholpen door: Ton Hendriks

Enorm goede begeleiding toen er een conflict was ontstaan op mijn werk waardoor we uit elkaar moesten. Ton is zeer betrokken en een echte aanrader.