Beoordelingen A.D.S. Rioolreiniging B.V.

• Telefonische bereikbaarheid 9,0
  • Snelheid 9,0
  • Vakmanschap 8,0

Bas uit: Zelhem

12-01-2017

Ervaring met: Rioolverstoppingen

Ik had zelf al allerlei geprobeerd (plomper; oplosmiddelen; NaOH-korrels; 3-meterveer). Erg vervelende dag geweest - niet goed voor de echtelijke rust. ADS gebeld. Afspraak gemaakt. Ene Martijn kwam en loste het probleem in een kleine 3 kwartier op (onder de vloer de leiding geopend en doorgespoten). Ik ga het de volgende keer niet zelf meer doen, dan maar een vakman betalen (€130).

Tim uit: Hengelo Gld

13-10-2016
3,0

Ervaring met: Rioolverstoppingen

Begin april 2016 heb ik ADS Rioolreiniging gebeld vanwege een verstopte leiding. De verstopping was geconstateerd bij de keuken. De monteur heeft destijds de leiding gereinigd en de verstopping was verholpen.

Echter, 5 maanden later bleek de leiding opnieuw verstopt de zitten. Dus nietsvermoedend heb ik opnieuw contact opgenomen met ADS Rioolreiniging bedrijf. De vriendelijke monteur heeft zijn werk keurig uitgevoerd en de leiding was weer schoon.
Echter bleek na een praatje dat de leiding was verzakt. Ook zou de monteur in april hebben moeten constateren dat de leidingen waren verzakt. Ook werden er nog vetresten aangetroffen die, na deskundig oog, onmogelijk verwijderd hadden kunnen zijn na het bezoek in april.

Feitelijk komt het erop neer dat de monteur in april heeft verzwegen dat de leidingen zijn verzakt, waardoor een nieuwe verstopping een logisch gevolg zou zijn. Persoonlijk vind ik dit een zeer kwalijke zaak en dit is geen correcte manier van zaken doen. Vooral omdat er met de onwetendheid van de klant wordt gespeeld.

Dit roept vragen op, waarna ik opnieuw contact heb opgenomen. Aan de telefoon werd mij verteld dat de monteur, die in april is langgewenst, uiterst ervaren en professioneel was. Maar er wordt niet ingegaan op de vraag waarom hij dan heeft verzwegen dat de leidingen verzakt zijn.

Concluderend: ADS Rioolreiniging verzwijgt moedwillig mankementen aan de riolering, zodat er op korte termijn opnieuw klachten/verstoppingen veroorzaakt worden. Tevens wordt de klant niet serieus genomen en wordt enkel gehoor gegeven aan de mening van de werknemer. (deze mening verschilt dus van wat er bij de klant wordt gezegd en wat er op de zaak wordt gezegd)
Nogmaals, dit vind ik een schande en duidt op onrechtmatig handelen. De klant wordt niet serieus genomen.

Frank uit: Dieren

01-10-2016

Ervaring met: Rioolverstoppingen

Regenwater liep niet snel genoeg weg in ons net gekochte huis, putje overstroomde over terras. Stonk enorm.
Volgende ochtend gebeld met ADS, stonden in 20 minuten op de stoep.
Verstopping opgelost inclusief het opsporen van verborgen verstopte putjes onder het terras en weer dichtleggen van de tegels en schoonmaken.
Allemaal binnen een ruim uur.
Vakmanschap en service zoals het hoort!

Sandra uit: Hummelo

05-08-2016

Ervaring met: Rioolverstoppingen

Supersnelle service, belde i.v.m. een verstopte leiding. En BAM staan ze er nog dezelfde ochtend. Super fijn, ook de complimenten voor de nette en correcte monteurs.

Karel uit: Varsseveld

20-05-2016

Ervaring met: Huis-, tuin-, en keukenoplossingen

Super! Één adres en alles word geregeld. Erg na wenst uitgevoerd. Niet verder zoeken.