Beoordelingen Administratiekantoor Terlouw

• Betrouwbaarheid 9,7
  • Klantvriendelijkheid 9,8

Viviane uit: Ijsselstein

16-02-2017

Vriendelijke en kundige boekhouder. Vlotte en heldere communicatie. Legt zeer goed uit en denkt met je mee.
Erg fijn om Pascal mijn boekhouding toe te mogen vertrouwen. Een goede boekhouder is onmisbaar voor iedereen met een onderneming. Je krijgt er een heleboel rust en orde voor terug en het betaalt zich altijd terug. Op die manier kun je je volledig concentreren op je onderneming. Ik ben erg blij met Pascal:-).

Saskia uit: Delft

23-01-2017
8,5

Pascal Terlouw Houdt van zijn vak en is daarbij heel erg een mensen mens

Roland uit: Koudekerk aan den Rijn

17-01-2017

Ik ben uit onvrede bij mijn oude boekhouder weggegaan. Alles werd pas op het laatst geregeld. Altijd wachten op antwoorden. Bij Pascal gaat het totaal anders aan toe. Antwoorden meestal dezelfde dag en zelfs op zondag. Zo te zien een man met verstand van zaken. Ik zie onze samenwerking met vertrouwen tegemoet.

Ineke uit: Zandvoort

10-01-2017

Snel, deskundig, vriendelijk, behulpzaam, accuraat!

09-01-2017
8,5

Helder, betrouwbaar en deskundig.
Kortom, een aanrader.

Cynthia uit: Nieuwegein

09-01-2017

Ja klopt, een dikke 10 !
Sinds 2 jaar is er een last van mijn schouder gevallen toen Terlouw mijn boekhouding overnam. Heb ik vragen worden deze direct beantwoord en maak ik per ongeluk een fout in de aanlevering dan trekt Terlouw aan de bel en vraagt alsnog het juiste aan te leveren.
Zeer tevreden !

Ineke uit: Zandvoort

26-07-2016
9,7

Actief, zeer klantvriendelijk, behulpzaam en prettig administratiekantoor.

Anja uit: Voorburg

25-07-2016

Administratiekantoor Terlouw biedt een hele goed prijs-kwaliteit verhouding. De eigenaar is erg betrokken, denkt graag mee en geeft deskundig advies. Zeker een aanrader!

Frans uit: Rotterdam

25-07-2016

Onder hoge tijdsdruk moest mijn winst- en verliesrekening 2015 worden opgesteld. Ik kon vrijwel meteen terecht voor een afspraak om mijn stukken te overhandigen en binnen een dag(!) was het in orde. Ook het aanvullend advies was waardevol. En dat alles tegen aantrekkelijke kosten.

Lucia uit: Alphen aan den Rijn

25-07-2016

Absoluut betrouwbaar en vanaf het begin dat ik met ze in zee ging weet admin.kantoor Terlouw waar ze het over hebben. Ik hoef mij verder geen zorgen te maken dan mijn administratie in te leveren. Vragen worden binnen no time beantwoord en wordt er advies gegeven.