Beoordelingen Administratiekantoor Terlouw

• Betrouwbaarheid 9,8
  • Klantvriendelijkheid 9,8

Sena uit: Hellevoetsluis

31-05-2018

Super service, staan altijd klaar voor de vele vragen die ik heb. Nooit een probleem als ik iets niet begrijp en nemen daar ook altijd de tijd voor. Erg klantvriendelijk, 100% tevreden, ik zou het zeker iedereen aanraden

Gulay uit: Hellevoetsluis

31-05-2018

Super service, snelle reactie en fjne communicatie. Zeer tevreden over de dienstverlening, behulpzaam, denkt altijd mee en bijna alles is mogelijk. Zou nooit een ander willen en iedereen aanbevelen. Super bedankt voor alles en hoop nog lang met hem samen te werken.

Abid uit: Rotterdam

9,5

Ben blij met de werkzaamheden die Administratie kantoor Terlouw voor me heeft verzorgt! Netjes op tijd en accuraat in afspraken. Veel dank

Miriam uit: Alphen aan den Rijn

24-04-2018

Een vakkundige boekhouder vinden, één die zich aan de afspraken houdt en ook menselijk zou zijn? Na mijn ervaringen had ik daar een hard hoofd in. Totdat ik bij Pascal terecht kwam. De reviews waren allemaal erg positief, maar zou dat ook werkelijkheid zijn? De reviews waren allemaal terecht. Pascal is snel, accuraat, ontzorgd en is menselijk! In no time was mijn hele boekhouding in kaart gebracht, waren alle aangiften gedaan en was er een nieuwe applicatie op maat gemaakt om de boekhouding in bij te gaan houden!
Ben je op zoek naar een goed en betrouwbaar administratiekantoor? Stop dan met zoeken en stuur Pascal een email!

Rob uit: Oegstgeest

15-02-2018

Zeer fijne club om mee te werken. Een snelle aanpak en de juiste antwoorden op de vragen zorgen voor een overzichtelijke samenwerking.

Patrick uit: Alphen aan den Rijn

22-01-2018

Ik heb de goede samenwerking van de afgelopen periode als zeer prettig ervaren omdat ik altijd goed geholpen ben bij uw administratiebureau Terlouw. Ik kon voor al mijn vragen terecht en ook staat u altijd voor de administratie van mijn bedrijf klaar.

Erdinc uit: Hellevoetsluis

09-08-2017

kevin uit: Leiden

09-08-2017

Zeer goede en duidelijke service. Ik krijg vrijwel altijd direct (of bijna direct) een duidelijk antwoord wanneer ik een vraag heb. Daarnaast is het werk altijd overzichtelijk en netjes.

Ilona uit: Wijk bij Duurstede

05-07-2017

Mijn ervaring is zeer positief, want Pascal Terlouw zet zich helemaal in voor jou als klant. Zoekt alles tot op de bodem uit en houd goed contact over alles. Haalt je zorgen helemaal weg. Dus ik ben zeer tevreden!

Lucia uit: Alphen aan den Rijn

06-06-2017

Top administratie kantoor echt waar.
Vriendelijk, deskundig advies en betrouwbaar.