Beoordelingen Administratiekantoor Terlouw

Erdinc uit: Hellevoetsluis

09-08-2017

kevin uit: Leiden

09-08-2017

Zeer goede en duidelijke service. Ik krijg vrijwel altijd direct (of bijna direct) een duidelijk antwoord wanneer ik een vraag heb. Daarnaast is het werk altijd overzichtelijk en netjes.

Ilona uit: Wijk bij Duurstede

05-07-2017

Mijn ervaring is zeer positief, want Pascal Terlouw zet zich helemaal in voor jou als klant. Zoekt alles tot op de bodem uit en houd goed contact over alles. Haalt je zorgen helemaal weg. Dus ik ben zeer tevreden!

Lucia uit: Alphen aan den Rijn

06-06-2017

Top administratie kantoor echt waar.
Vriendelijk, deskundig advies en betrouwbaar.

Viviane uit: Ijsselstein

16-02-2017

Vriendelijke en kundige boekhouder. Vlotte en heldere communicatie. Legt zeer goed uit en denkt met je mee.
Erg fijn om Pascal mijn boekhouding toe te mogen vertrouwen. Een goede boekhouder is onmisbaar voor iedereen met een onderneming. Je krijgt er een heleboel rust en orde voor terug en het betaalt zich altijd terug. Op die manier kun je je volledig concentreren op je onderneming. Ik ben erg blij met Pascal:-).

Saskia uit: Delft

23-01-2017
8,5

Pascal Terlouw Houdt van zijn vak en is daarbij heel erg een mensen mens

Roland uit: Koudekerk aan den Rijn

17-01-2017

Ik ben uit onvrede bij mijn oude boekhouder weggegaan. Alles werd pas op het laatst geregeld. Altijd wachten op antwoorden. Bij Pascal gaat het totaal anders aan toe. Antwoorden meestal dezelfde dag en zelfs op zondag. Zo te zien een man met verstand van zaken. Ik zie onze samenwerking met vertrouwen tegemoet.

Ineke uit: Zandvoort

10-01-2017

Snel, deskundig, vriendelijk, behulpzaam, accuraat!

09-01-2017
8,5

Helder, betrouwbaar en deskundig.
Kortom, een aanrader.

Cynthia uit: Nieuwegein

09-01-2017

Ja klopt, een dikke 10 !
Sinds 2 jaar is er een last van mijn schouder gevallen toen Terlouw mijn boekhouding overnam. Heb ik vragen worden deze direct beantwoord en maak ik per ongeluk een fout in de aanlevering dan trekt Terlouw aan de bel en vraagt alsnog het juiste aan te leveren.
Zeer tevreden !