Beoordelingen Adficom vastgoeddiensten B.V.

• Deskundigheid 9,3
  • Persoonlijk contact 9,2
  • Service 9,4

J.M. uit: Eindhoven

16-01-2019

Was helemaal niet op de hoogte van de regeling omtrent de energie belasting wanneer diverse appartementen op één meter zijn aangesloten. Via een keurige folder met Adficom in contact gekomen.
Na inzenden van de benodigde stukken heeft deze firma in een vloek en een zucht alles met terugwerkende kracht voor mij geregeld en stond er enkele weken later zo'n kleine 4500 euro op mijn rekening. Toppie, en als ik de nieuwe aanslag en energieafrekening binnen heb, mogen ze graag weer voor mij aan de slag.

Oscar uit: Arnhem

01-01-2019

Via een brief werd ik er op geattendeerd dat ik recht had op energie belasting teruggave. De gevraagde informatie verzameld en daarna werd alles door Adficom geregeld. Super.

Else uit: Nieuwegein

29-12-2018

Ik werd via de post benaderd en dit verdween bijna in het oud papier (mijn man) maar ik heb een en ander doorgelezen en kwam tot de conclusie dat jullie iets voor me konden betekenen.
Ik was blij verrast met het resultaat. Een belastingteruggave waar ik niet op had gerekend.

Loek uit: Tilburh

28-12-2018

Ze doen wat ze beloven

Karin uit: Haarlem

24-12-2018

Fantastisch werk geleverd!

Frans uit: Maastricht

21-12-2018

De belofte van teruggave energiebelasting werd waar gemaakt. Het contact per telefoon gaat heel direct volgens korte lijnen, dossierafhandeling en gehanteerde snelheid heel goed.

Bastiaan uit: Den Haag

21-12-2018

Adficom heeft voor ons op een effectieve en professionele wijze de energiebelasting teruggevorderd, met een minimum aan activiteit voor ons.

C.M. uit: Rotterdam

18-12-2018
7,6

Als Adficom mij niet had gewezen op hun service - en niet had doorgezet - had mij dat veel geld gekost. Mijn dank hiervoor!

F uit: Den Haag

07-12-2018

Ze hebben het contact met het energiebedrijf en de belastingdienst geregeld. Ik heb zelf niets hoeven uitzoeken. Het is dan leuk een flink bedrag terug te krijgen.

Vincent uit: Amsterdam

04-12-2018
9,8

Erg fijne dienstverlening vanuit Adficom. Onze Energiebelasting van 2012 - 2017 terugontvangen dankzij de inspanningen van Adficom. Wij gaan ook in de toekomst zeker gebruik maken van de diensten die Adficom levert!

Enige puntje is de duur van het traject (5 maanden). Maar de relatief lange duur van de teruggave Energiebelasting ligt aan de verwerking bij de Belastingdienst, niet aan Adficom.