Beoordelingen Adficom vastgoeddiensten B.V.

• Deskundigheid 9,3

Alle lof voor Koen.
Complimenten.

Ingeborg uit: Utrecht

21-03-2019

Echt een top bedrijf. Ze zoeken alles tot op de bodem uit, geweldig. Ga zo door. Persoonlijk bedankje voor Koen, de service, het contact.... super. En Femke bedankt voor het persoonlijk brengen van het goede nieuws.

Nancy uit: Haarlem

08-03-2019

In eerste instantie was ik sceptisch, maar na gedegen onderzoek en een aantal gesprekken en toelichting ben ik in zee gegaan. En dit niet zonder spijt, want ik heb een behoorlijk bedrag teruggekregen. Een aanrader dus en je hoeft alleen maar opdracht te geven.

Anton uit: Oud-Gastel

06-03-2019

Onverwacht hier een uitbetaling van gekregen met dank aan mijn contact van Adficom. Door hun oplettendheid voor beide een mooie win-win situatie. Laat de volgende periode maar komen.

Rob uit: Maastricht

04-03-2019

Bij het ontvangen van de eerste (overigens keurig verzorgde) mailing dacht ik 'jaja, wie komt mij nou geld brengen'. Brief wel op de stapel op mijn bureau gelegd. Toen kwam er een reminder en ik besloot te reageren. Baat het niet, dan dan schaadt het niet. Het hééft mogen baten op verrassende wijze. Correcte wijze van werken en zeer snel: het geld stond op mijn rekening kort na de beschikking. Met Adficom kun je rustig in zee gaan; je bent dief van je eigen portemonnee als je dat niet doet :-)

J.M. uit: Eindhoven

16-01-2019

Was helemaal niet op de hoogte van de regeling omtrent de energie belasting wanneer diverse appartementen op één meter zijn aangesloten. Via een keurige folder met Adficom in contact gekomen.
Na inzenden van de benodigde stukken heeft deze firma in een vloek en een zucht alles met terugwerkende kracht voor mij geregeld en stond er enkele weken later zo'n kleine 4500 euro op mijn rekening. Toppie, en als ik de nieuwe aanslag en energieafrekening binnen heb, mogen ze graag weer voor mij aan de slag.

Oscar uit: Arnhem

01-01-2019

Via een brief werd ik er op geattendeerd dat ik recht had op energie belasting teruggave. De gevraagde informatie verzameld en daarna werd alles door Adficom geregeld. Super.

Else uit: Nieuwegein

29-12-2018

Ik werd via de post benaderd en dit verdween bijna in het oud papier (mijn man) maar ik heb een en ander doorgelezen en kwam tot de conclusie dat jullie iets voor me konden betekenen.
Ik was blij verrast met het resultaat. Een belastingteruggave waar ik niet op had gerekend.

Loek uit: Tilburh

28-12-2018