Beoordelingen Adficom vastgoeddiensten B.V.

• Deskundigheid 9,3
  • Persoonlijk contact 9,4
  • Service 9,5

Peter uit: Rotterdam

07-08-2018

Na het ontvangen van een brief dat ik geld zou terug kunnen krijgen van de belastingdienst heb ik contact met ze opgenomen. 7 weken later heb ik een leuk bedrag gestort gekregen waar ik mijn vakantie kan verlegen. Deze heren hebben goed werk geleverd, gedank en groetjes uit Portugal.

Edwin uit: Exloo

07-08-2018

Snel en betaalbaar het energielabel van mijn winkel ontvangen. De communicatie was zeer goed. Ik bedank voornamelijk Nils voor de goede service

Joke uit: Uden

9,6

Fantastisch geholpen door het team. Zeer goed te woord gestaan en snelle service! Petje af

Johan uit: Helmond

07-08-2018

Geweldige ervaringen met dit bedrijf! Een jong en ambitieus team die altijd voor je klaar staat. Ik raad dit bedrijf zeker aan.

Anton uit: Den Haag

07-08-2018

Enorm bedrag aan energiebelasting terug gekregen. Zeer deskundig geholpen door Koen Sluijs. Complimenten tot tot de volgende mogelijkheid!

frits uit: amsterdam

goed verzorgd
en bij gestaan

CPN uit: Eindhoven

24-07-2018

Zeer snelle en deskundige afhandeling van mijn case.Betrouwbare partner!

Robert (Doby) uit: HARLEM

03-07-2018

Een ongevraagde brief ontvangen met de meededeling dat je geld van de belasting terug kunt krijgen. Ongekend. Alles gedaan wat Adficon miju nopdroeg en ja hoor het geld stroomde binnen. Een gratis vacantie.........TOP

Ferdinand uit: Leiden

20-06-2018

Zeer correct behandeld de energiebelasting teruggaven.
Het jeugdige team verdient een compliment voor hun open communicatie en duidelijkheid.

Groet Fer van Nierop

P. uit: Amsterdam

22-05-2018

Zeer goed geholpen door Adficom (en Koen in het bijzonder), al mijn vragen werden direct opgepakt en afgehandeld. Daarnaast ook ontzettend servicegericht, ze doen het maximale om de klant tevreden te stellen. Oprecht een zeer fijne onderneming.