Beoordelingen Adficom vastgoeddiensten B.V.

• Deskundigheid 9,3
  • Persoonlijk contact 9,3
  • Service 9,4

F uit: Den Haag

07-12-2018

Ze hebben het contact met het energiebedrijf en de belastingdienst geregeld. Ik heb zelf niets hoeven uitzoeken. Het is dan leuk een flink bedrag terug te krijgen.

Vincent uit: Amsterdam

04-12-2018
9,8

Erg fijne dienstverlening vanuit Adficom. Onze Energiebelasting van 2012 - 2017 terugontvangen dankzij de inspanningen van Adficom. Wij gaan ook in de toekomst zeker gebruik maken van de diensten die Adficom levert!

Enige puntje is de duur van het traject (5 maanden). Maar de relatief lange duur van de teruggave Energiebelasting ligt aan de verwerking bij de Belastingdienst, niet aan Adficom.

Hans uit: den Haag

28-11-2018

Snel, accuraat, professioneel en doen wat ze toezeggen.

Peter uit: Bergen

27-11-2018

Zeer aangenaam verrast met het resultaat en werkwijze. In eerste instantie dacht ik dat het alleen maar extra werk en tijd zou gaan kosten. Maar het tegendeel was waar. Zij hebben werkelijk alles gedaan en met positief resultaat. Geen omkijken naar en nu een mooi bedrag op de rekening! Bovendien kost het niks extra en ging alles geruisloos. Zou het iedereen aanraden om hetzelfde te doen.

Lilian uit: Putte

13-11-2018
7,6

Correcte afwikkeling

Miriam uit: Tilburg

13-11-2018

Mijn recente ervaring met ADFICOM kan ik alleen maar tot zeer positief beoordelen !, Zij slaagden erin om binnen korte tijd na aanlevering van mijn info en ''materiaal'', echt veel onkosten ( teveel betaald geld )te verhalen bij de belasting :), de communicatie was supergoed !,alleen maar LOF !

Rene uit: Den Haag

07-11-2018
9,5

Wij waren zeer benieuwd of de belasting teruggave werkelijk plaats zou vinden.
Blij verrast waren wij toen het idd. het geval was.

Vincent uit: Waalre

22-10-2018

Wij geven niet vaak een '10' als oordeel aan een bedrijf maar Adficom heeft dit zeker verdiend. Ze zijn alle beloftes (en verwachtingen) nagekomen en alles volgens afspraak verder afgehandeld en afgerekend. Wij bevelen Adficom zeker aan voor toekomstige geintereseerden.

frank uit: leiden

19-10-2018

Joelle uit: Rijswijk

01-10-2018

Klant contact is super fijn. Ze weten waar ze het over hebben, het is een jong en innoverend team.