Beoordelingen Adficom vastgoeddiensten B.V.

• Deskundigheid 9,4
  • Persoonlijk contact 9,4
  • Service 9,6

Amar uit: Zoetermeer

27-03-2018

Energielabel binnen 1 dag ontvangen. Vriendelijk snel en accuraat. Top gasten gewoon! Denken met je mee. (Jordy is de Men!!! )

Maxime uit: Den Haag

22-02-2018

Fijne en snelle service!

Wim uit: Den Haag

20-02-2018

Was in het begin wat terughoudend, belasting terug krijgen i.p.v. betalen, maar ben voor 100% tevreden over het resultaat. Perfecte persoonlijke benadering door Koen en een voortreffelijke en snelle afwikkeling van de opdracht. Kan dit bedrijf van harte aanbevelen.

Wouter uit: Rotterdam

10-01-2018

Wij waren bezig met de verkoop van een pand in Rotterdam en met de verbouwing van verschillende van onze huur huizen. De heren hebben ons geweldig geholpen met deskundige adviezen tijdens de verbouwingen en hebben ook voor ons alles klaargemaakt voor de verkoop van de woning. Wij gaan zeker terugkomen om gebruikt te maken van jullie diensten als we weer wat te doen hebben in Rotterdam. Mannen jullie worden bedankt.

Karel uit: ‘s-Gravenhage

10-01-2018

Goede service en erg klantvriendelijk!

frans uit: den haag

04-01-2018

Puur klant gedreven (to the point en correcte communicatie, snelheid van handelen gecombineerd met hoge kwaliteit en zeker ter zake kundig)

Sara uit: Den Haag

19-12-2017

Ik ben zeer tevreden over Adficom. Hele vriendelijke service en deskundige medewerkers. Top bedrijf!

Fred uit: Nootdorp

22-11-2017

Had snel een energielabel nodig voor de overdracht van mijn huis, even gebeld en het was binnen een paar minuten geregeld!

Bedankt!

Jan uit: Groningen