Beoordelingen Acupunctuur Brielle

• Persoonlijk advies 9,1

J. uit: Brielle

24-09-2018
7,6

Heel teleurstellend dat de behandeling niet is aangeslagen

Gerard uit: Rhoon

14-09-2018

Behalve de prikken in de handpalm goed.

Silvie uit: Brielle

07-09-2018

Mijn eerste ervaring met Accupunctuur is zeer verrassend geweest in positieve zin! Wilma heeft mij behandeld nadat ik uitgelegd had wat mijn pijnklachten waren. Aan alles merkte ik dat zij zeer professioneel te werk gaat en erg veel kennis en ervaring heeft. Al direct na de behandeling merkte ik dat de pijnklachten verdwenen waren! Echt verbasend! Ik weet zeker dat ik bij deze zeer vriendelijk Wilma terug kom, ook voor eventuele andere klachten die ik heb, zoals bijvoorbeeld menopauze klachten..
Ik kan de praktijk van Wilma zeer aanbevelen!

J.T. uit: Brielle

24-08-2018

Deskundige uitleg over de behandeling en werking van de acupunctuur Na eerste behandeling al 50 % minder pijn en na derde en vierde keer pijn geheel weg.De begeleiding van Wilma is zeer spontaan en geeft je vertrouwen in de behandeling van de klacht.

Enver uit: Schiedam

23-08-2018

20-08-2018

Na zo'n 5 jaar met een steeds slechter vermogen om geuren waar te nemen heb ik me hiervoor laten behandelen bij de acupuncturist in Brielle. Ik heb intotaal 7 behandelingen gehad. Na 3 behandelingen merkte ik al kleine verbeteringen. Ineens rook ik bijv. mijn douche crème, vanillepoeder, iets wat ik al jaren niet meer had geroken. Samen met de kruiden en de behandelingen kan ik nu weer meer ruiken en zeker zo belangrijk meer proeven. Dit weekend de zee weer geroken en met smaak een heerlijk gebakje gegeten.
Bedankt Wilma

Bep uit: Brielle

16-08-2018

Ik ben meerdere keren bij Wilma onder behandeling geweest voor diverse klachten, de chinese geneeswijze is mij niet vreemd , ik beoefen zelf de voet reflexzone massage zowel vanuit de westerse als chinese filosie.
accupunctuur is een prachtige geneeswijze ,die voor vele aandoeningen inzetbaar is, en het zelfhelend vermogen van het lichaam aanzet tot verbetering van de kwaal en zelfs tot genezing .
Nogmaals dank Wilma voor behandelng en voor het mooie contact van mens tot mens.
Ik kan en zal het iedereen aanbevelen. Lieve groet Bep

Yolanda uit: Oosterhout

13-08-2018
9,9

Met behulp van kruiden en acupunctuur volledig van de clusterhoofdpijnen en migraines af! Ondertussen ook behandeld voor depressie....helemaal blij!!

Co uit: Hellevoetsluis

05-08-2018

Mijn ervaring is tot op heden heel goed ben nu nog onder behandeling voor migraene wat ik al jaren heb op dit moment gaat het goed moet 8aug weer voor een behandeling ben tot opheden gaat het goed

04-08-2018