Beoordelingen Acupunctuur Brielle

• Betrouwbaarheid 9,2
  • Persoonlijk advies 9,2

Monique uit: Brielle

14-02-2019

Heel fijn ontvangst en idem dito behandeling. De behandelaar luistert zeer goed naar de klachten en behandelt de klachten zeer goed af. Mijn pijn is inderdaad aanzienlijk verminderd tot helemaal weg. Ik heb er zeer veel baat bij gehad. Een dikke 10!

Astrid uit: Brielle

12-02-2019

Wilma is een rustig en deskundige persoon.

Monica uit: Rockanje

11-02-2019

Na de eerste behandeling waren mijn klachten al bijna weg. Echt super!

Cindy uit: Rozenburg

06-02-2019

Ik heb na een hernia nog altijd last van rugpijn, heuppijn en uitstralingspijn in mijn been. Door fysiotherapie vermindert dit vaak. Maar het komt nooit beneden een bepaald niveau. Door de acupunctuur is dit nu toch gebeurd! De pijn is minder geworden, en mijn rug voelt veel rustiger aan, minder pijntjes en ongemak hier en daar. Heel blij mee!

02-02-2019

Elly uit: Brielle

24-12-2018
9,9

Na bijna 19 volop in de overgang nu mijn leven weer terug, 10 behandelingen en ondersteunig van voedingssupplement/kruiden. Ik ben Wilma zo dankbaar. Klachten zijn met 90 % verdwenen. Zowel overdag als s'nachts ik slaap weer. Niet meer chronisch moe. Hoe fijn is dat. Ik kan het iedereen aanraden.

Elly uit: Brielle

21-12-2018
9,9

Van de hel in de hemel. Februari volgend jaar ben ik 19 jaar geleden in de overgang beland. Meteen dag en nacht heel heftig. Drijfnat dus altijd handdoekjes waaiers ventilators. Alles geprobeerd, niks hielp. Nu na 10 behandelingen met ondersteuning van voedingssupplement/ kruidenpreparaat voor 90 % opvlieger vrij. Niet meer chronisch moe kan weer slapen .Dankzij Wilma.

Eric uit: Hekelingen

15-12-2018
7,5

Ben eerst 4x naar shock-wave therapie gegaan, totaal geen resultaat, daarna naar accupunctuur toch wat sceptisch, bij de eerste naalden voelde ik duidelijk verschil, heel erg verbaasd, heb 9 behandelingen gehad zit groot verschil in met het begin, het werkt echt !!!!!!

Leny uit: Oostvoorne

06-12-2018

Peter uit: Oostvoorne

02-12-2018

Na vele jaren onderzoek in veel ziekenhuizen was de
conclusie . niet behandelbaar .alleen pijnstillers en uiteindelijk morfine . het resultaat na 5 behandelingen is onwaarschijnlijk goed . echt een aanrader .