Beoordelingen ActivLease

Anja uit: Hellevoetsluis

13-10-2018
8,5

Uw ervaring
Afhandeling door ActivLease prima, afhandeling door Alphabet echter stroef.

LashXtra

02-10-2018

Uw ervaring
Zeer betrouwbare lease maatschappij Activelease! Top verkoper, Maarten zeer deskundig, begripvol en erg aardig zoekt naar de juiste leaseauto helemaal naar jou wensen binnen een aantal dagen weet je waar je aan toe bent. Hij is altijd goed bereikbaar en commmuniceert snel (mail,telf) Ik ben onwijs tevreden over zijn werkwijze. Hij stelt je zeker niet teleur.
Bedankt voor de goede samenwerking met name Maarten & natuurlijk Activelease.

Natalie

02-10-2018

Uw ervaring
Super tevreden over de werkwijze van Active lease een zeer betrouwbare lease maatschappij. Vooral Maarten, top verkoper! Belt altijd netjes terug, houd je op de hoogte, zorgt ervoor dat je op en top tevreden bent!
Gaat tot het uiterste. Thanks, Maarten en Activelease voor al jullie vertrouwen en vooral geduld 😉

Paul uit: Deurne

01-10-2018
8,5

Uw ervaring
Aardige medewerkers die hun beloften nakomen, duidelijk zijn in wat kan en wat niet kan. Goed geadviseerd. Ik ben blij met mijn keuze.

Sheila uit: Enschede

25-09-2018

Uw ervaring
Allereerst was het vriendelijke en deskundige contact met Joost wat de doorslaggevende factor was (naast natuurlijk een goede prijs;) Ook zijn collega's zijn super vriendelijk en hulpvaardig. Ook als de kennis niet direct in huis was werd er snel geschakeld met de BMW dealer. (Max) Omdat Active lease een goed contact heeft met haar dealer hebben wij gemerkt dat dit vertrouwen geeft. Zeker ook omdat we direct contact konden opnemen met de BMW dealer/ Max voor aanvullende specifieke vragen over de auto. Het regelmatige contact zorgde voor een betrokkenheid vanuit Active lease naar ons toe. Dit maakte dat we SUPER tevreden zijn.

Gregory uit: Arnhem

23-09-2018

Uw ervaring
Zeer goede ervaring gehad. Maarten van Activelease heeft me het hele traject geholpen en heeft geleid dat ik een prachtige nieuwe auto rij.

Anouschka uit: Enschede

20-09-2018
9,5

Uw ervaring
Erg leuk en spontaan contact. Altijd behulpzaam en inspringen op de vragen. Niks is te moeilijk of te veel. Wij zijn zeer tevreden. :-)

Ramon uit: Woerden

14-09-2018

Ervaring met: Financial lease

Uw ervaring
Na het aanvragen van verschillende offertes bij verschillende aanbieders trof ik Joost Klaver van Active Lease. Direct vanaf het eerste contact een goed gevoel bij zijn manier van communiceren. Hij heeft de kennis om een leek als ik goed, duidelijk en rustig uit te leggen hoe de verschillende lease vormen in elkaar steken en wat het beste bij mij past. Ik heb behoorlijk wat aandacht van hem gevraagd door verschillende auto´s te laten offreren in meerdere lease vormen en niks wat te veel.
Wat mij betreft een voorbeeld van dienstverlenende service met een meedenkend vermogen waar veel verkopers nog een voorbeeld aan kunnen nemen.
Ik weet wel waar wij als groeiende organisatie onze auto´s vandaan gaan halen.

Joost, bedankt voor de goede zorgen!

Marco uit: Weesp

10-09-2018

Uw ervaring
Altijd op de juiste manier geholpen en afspraken netjes nagekomen. Ook de afhandeling is prima verlopen.

Rene uit: Harlingen

31-08-2018