Beoordelingen ActivLease

Ingmar uit: Huis ter Heide

14-02-2019

Ervaring met: Financial lease

Uw ervaring
Top bedrijf, wat met je meedenkt en uitermate deskundig is.

Sunita uit: Almere

26-01-2019
7,8

Uw ervaring
Fijne samenwerking gehad. Hele goede deal kunnen afsluiten via activ lease.

Tony uit: Barendrecht

18-01-2019

Ervaring met: Financial lease

Uw ervaring
Emile van ActivLease is deskundig, vriendelijk en komt zijn afspraken na. Een prettige samenwerking met deze meneer.

Gert uit: Vinkeveen

15-01-2019
9,5

Uw ervaring
Super gedaan Matthieu Knip van ActiveLease! Snel, effectief, en klantvriendelijk. En die Elektrische Kona is een heerlijke auto.

Babet

19-12-2018
8,5

Uw ervaring
Natuurlijk nog even kijken hoe de komende 60 maanden gaan, maar mijn ervaring tot nu toe is hartstikke goed.

Marjolijn uit: Weesp

18-12-2018

Uw ervaring
Onze aanvraag werd goed opgepakt en al onze vragen snel beantwoord. Binnen zeer korte tijd reden wij rond in twee prachtige nieuwe lease auto's. Wij zouden ActivLease zeker aanbevelen.

Jeroen uit: Rotterdam

11-12-2018

Uw ervaring
Uitstekend geholpen door ActivLease. Creatief, snel en deskundig. Zien geen problemen maar oplossingen. Een aanrader!

Wouter uit: Zeist

29-11-2018
1,0

Uw ervaring
Ben bedrogen met een voorraad auto, die na achteraf bleek nog gemaakt moest worden. Daarna maandenlang aan het eindje gehouden met valse voorwendselen.

Harm uit: Herten

28-11-2018

Uw ervaring
Bijzonder tevreden over Maarten Oortman, vanaf het begin heeft hij zeer veel moeite voor me gedaan om informatie te verschaffen over een eventuele toekomstige overeenkomst terwijl ik heel eerlijk aangegeven heb dat dit misschien niet eens door zou gaan.

Uiteindelijk wel gekozen voor Activlease omdat het aanbod het beste was en de ervaring met Maarten super is. De snelheid van communiceren en het moeite doen om dingen geregeld te krijgen, in 1 woord perfect!

Nu wachten op de overeenkomst zodat al het papierwerk in orde gemaakt kan worden en wachten op de nieuwe auto ;-)

Hellen uit: Barendrecht

09-11-2018

Uw ervaring
Ik voelde geen drempel bij mijn adviseur .De gesprekken verliepen heel vlot .Het was wederzijds een vlotte wisselwerking van gedachten en papier werk .Ik kon mijn adviseur altijd bellen om advies .Hij kwam heel sociaal maar zeker ook proffesioneel over bij mij .Ik ben zeer blij met de fijne ervaring voor het leasen van mij Mini