Beoordelingen ActivLease

Roy uit: Amsterdam

02-07-2018
9,8

Uw ervaring
Snel schakelen, super snelle reactie en afspraak is afspraak.

Zenon uit: Zaandam

03-05-2018

Uw ervaring
Prettig, snel en fijn geholpen door Maarten Oortman. Waar nodig werd ik goed geadviseerd en kwamen de afspraken na.

Groeten

Marco uit: Geesteren

20-04-2018

Uw ervaring
Prettig zaken gedaan met Activlease. Goed en vlot telefonisch contact. Auto is zelfs nog sneller geleverd als afgesproken.

Hans uit: Tilburg

09-04-2018
9,8

Uw ervaring
Activ Lease was snel en persoonlijk in het opnemen van contact na mijn aanvraag. Tevens was het "afspraak is afspraak", ook al was dat wellicht wat in het nadeel van Activ Lease. Ze hebben me zeer correct en snel aan een fantastische auto geholpen waarmee ik ook nog eens € 800,-- p/maand op mijn (lease) autokosten bespaar.

Danielle uit: Roelofarendsveen

23-01-2018

Uw ervaring
Zeer snel en professioneel geholpen. Geen vraag is te gek en men neemt absoluut de tijd voor je.

Ian uit: Eindhoven

27-09-2017
2,8

Uw ervaring
Auto is ondertussen al 8 weken vertraagd zonder dat er duidelijk verwachtingen worden geschept.

M. uit: Rotterdam

02-08-2017

Ervaring met: Short lease

Uw ervaring
ActivLease doet wat ze zegt. Snel, duidelijk en transparant zijn de juiste woorden om deze service te omschrijven. Binnen no time zijn de zaken geregeld en werd de lease auto de volgende ochtend al geleverd. Super blij met de keuze en zal zeker in de toekomst hier gebruik van maken!

Alex uit: Albergen

31-07-2017

Uw ervaring
Bij diverse leasemaatschappijen offertes opgevraagd, maar bij ActivLease de meest gunstige. Het overleg verliep prettig en persoonlijk. Voelde me klant en geen nummer.
Zeker toen er onverwachte ontwikkelingen waren (buiten de schuld van ActivLease) is het zeer correct en snel opgelost, door inschakeling van het belangrijke netwerk van contacten.
Ze waren er voor mij en niet voor de (grote) lease- of dealerbedrijven. Snel en met passie werd er een oplossing gevonden.
Zeer aanbevelenswaardig.

Mario uit: Purmerend

18-01-2017

Uw ervaring
Wij hebben ActivLease leren kennen als een onderscheidende Lease intermediair. Met name het persoonlijke contact met ons als klant, de uitgebreide kennis, het meedenken en de adviserende rol waarbij wij als klant centraal blijven staan. Het snel reageren (dezelfde dag) d.m.v terugbellen of e-mail sturen, het uitgebreid de tijd nemen voor alle vragen (veel dank Nikki!) en de transparante werkwijze spreken ons zeer aan.
Wij zijn zeer tevreden over ActivLease!!

Jeroen uit: Alkmaar

16-12-2016

Uw ervaring
Mijn contactpersoon en naamgenoot bij ActivLease gaf me persoonlijk en prettig advies en de tarieven zijn die van de online prijsvechters. Korte reactietijd en begrijpen waar het om gaat. Een alternatieve offerte geen probleem en gaf ook een goed vergelijk door de gedetailleerde informatie. Dit was ons eerste contact met ActivLease maar zeker niet de laatste. Met veel plezier wordt dit onze go-to dienstverlener als het om lease gaat!