Beoordelingen ActivLease

Wouter uit: Zeist

29-11-2018
1,0

Uw ervaring
Ben bedrogen met een voorraad auto, die na achteraf bleek nog gemaakt moest worden. Daarna maandenlang aan het eindje gehouden met valse voorwendselen.

Harm uit: Herten

28-11-2018

Uw ervaring
Bijzonder tevreden over Maarten Oortman, vanaf het begin heeft hij zeer veel moeite voor me gedaan om informatie te verschaffen over een eventuele toekomstige overeenkomst terwijl ik heel eerlijk aangegeven heb dat dit misschien niet eens door zou gaan.

Uiteindelijk wel gekozen voor Activlease omdat het aanbod het beste was en de ervaring met Maarten super is. De snelheid van communiceren en het moeite doen om dingen geregeld te krijgen, in 1 woord perfect!

Nu wachten op de overeenkomst zodat al het papierwerk in orde gemaakt kan worden en wachten op de nieuwe auto ;-)

Hellen uit: Barendrecht

09-11-2018

Uw ervaring
Ik voelde geen drempel bij mijn adviseur .De gesprekken verliepen heel vlot .Het was wederzijds een vlotte wisselwerking van gedachten en papier werk .Ik kon mijn adviseur altijd bellen om advies .Hij kwam heel sociaal maar zeker ook proffesioneel over bij mij .Ik ben zeer blij met de fijne ervaring voor het leasen van mij Mini

T uit: Eindhoven

08-11-2018

Uw ervaring
Activlease is de Perfecte partner voor ons wagenpark beheer, Wij hebben ondertussen meerdere auto's via Activelease en onze advieseur Maarten geeft ons goed advies en denkt mee in onze vraagstukken.

Ab uit: Oud Beijerland

07-11-2018

Zeer goede service
Goed persoonlijk contact
Betrokken

uit: Goirle

03-11-2018

Uw ervaring
Zeer positief en klantgericht.

Anja uit: Hellevoetsluis

13-10-2018
8,5

Uw ervaring
Afhandeling door ActivLease prima, afhandeling door Alphabet echter stroef.

LashXtra

02-10-2018

Uw ervaring
Zeer betrouwbare lease maatschappij Activelease! Top verkoper, Maarten zeer deskundig, begripvol en erg aardig zoekt naar de juiste leaseauto helemaal naar jou wensen binnen een aantal dagen weet je waar je aan toe bent. Hij is altijd goed bereikbaar en commmuniceert snel (mail,telf) Ik ben onwijs tevreden over zijn werkwijze. Hij stelt je zeker niet teleur.
Bedankt voor de goede samenwerking met name Maarten & natuurlijk Activelease.

Natalie

02-10-2018

Uw ervaring
Super tevreden over de werkwijze van Active lease een zeer betrouwbare lease maatschappij. Vooral Maarten, top verkoper! Belt altijd netjes terug, houd je op de hoogte, zorgt ervoor dat je op en top tevreden bent!
Gaat tot het uiterste. Thanks, Maarten en Activelease voor al jullie vertrouwen en vooral geduld 😉

Paul uit: Deurne

01-10-2018
8,5

Uw ervaring
Aardige medewerkers die hun beloften nakomen, duidelijk zijn in wat kan en wat niet kan. Goed geadviseerd. Ik ben blij met mijn keuze.