Beoordelingen ActivLease

Ian uit: Eindhoven

27-09-2017
2,8

Uw ervaring
Auto is ondertussen al 8 weken vertraagd zonder dat er duidelijk verwachtingen worden geschept.

M. uit: Rotterdam

02-08-2017

Ervaring met: Short lease

Uw ervaring
ActivLease doet wat ze zegt. Snel, duidelijk en transparant zijn de juiste woorden om deze service te omschrijven. Binnen no time zijn de zaken geregeld en werd de lease auto de volgende ochtend al geleverd. Super blij met de keuze en zal zeker in de toekomst hier gebruik van maken!

Alex uit: Albergen

31-07-2017

Uw ervaring
Bij diverse leasemaatschappijen offertes opgevraagd, maar bij ActivLease de meest gunstige. Het overleg verliep prettig en persoonlijk. Voelde me klant en geen nummer.
Zeker toen er onverwachte ontwikkelingen waren (buiten de schuld van ActivLease) is het zeer correct en snel opgelost, door inschakeling van het belangrijke netwerk van contacten.
Ze waren er voor mij en niet voor de (grote) lease- of dealerbedrijven. Snel en met passie werd er een oplossing gevonden.
Zeer aanbevelenswaardig.

Mario uit: Purmerend

18-01-2017

Uw ervaring
Wij hebben ActivLease leren kennen als een onderscheidende Lease intermediair. Met name het persoonlijke contact met ons als klant, de uitgebreide kennis, het meedenken en de adviserende rol waarbij wij als klant centraal blijven staan. Het snel reageren (dezelfde dag) d.m.v terugbellen of e-mail sturen, het uitgebreid de tijd nemen voor alle vragen (veel dank Nikki!) en de transparante werkwijze spreken ons zeer aan.
Wij zijn zeer tevreden over ActivLease!!

Jeroen uit: Alkmaar

16-12-2016

Uw ervaring
Mijn contactpersoon en naamgenoot bij ActivLease gaf me persoonlijk en prettig advies en de tarieven zijn die van de online prijsvechters. Korte reactietijd en begrijpen waar het om gaat. Een alternatieve offerte geen probleem en gaf ook een goed vergelijk door de gedetailleerde informatie. Dit was ons eerste contact met ActivLease maar zeker niet de laatste. Met veel plezier wordt dit onze go-to dienstverlener als het om lease gaat!

I. uit: Berkel en Rodenrijs

29-10-2016

Uw ervaring
Persoonlijke klantgerichte benadering. Scherp tarief. Bovenal vriendelijk!

Ronald uit: Valkenswaard

19-09-2016

Uw ervaring
Hetgeen ze beloofde om te kunnen leveren hebben ze ook geleverd. Echter wat probleempjes met de dealer waar de auto vandaan moest komen, maar deze "dealerprobleempjes" zijn door ActivLease naar behoren opgelost

Patrick uit: Weesp

24-08-2016

Uw ervaring
Al bij het eerste contact wist ik dat ik met ActivLease in zee wilde gaan. Communicatief erg sterk doen wat er is afgesproken en prijstechnisch gezien erg sterk. Ik heb een Renault Captur geleased en zij waren 65 euro (pm) goedkoper dan Renault zelf. Absolute aanrader!

Caroline uit: Almere

23-08-2016

Uw ervaring
Wij hebben Activ Lease leren kennen als een onderscheidende Lease intermediair. Met name het persoonlijke contact met de klant,de uitgebreide kennis , de adviserende rol waarbij de klant centraal blijft staan en de transparante werkwijze spreken ons zeer aan.
Caroline Kramer, Directeur/ Eigenaar Decon

Hans uit: Winterswijk

22-08-2016

Uw ervaring
Prettig contact, actief en deskundig meedenken en zoeken naar de gewenste auto. Zeer aan te bevelen.