Beoordelingen ActivLease

• Afspraken nakomen 9,4

Mario uit: Purmerend

18-01-2017

Uw ervaring
Wij hebben ActivLease leren kennen als een onderscheidende Lease intermediair. Met name het persoonlijke contact met ons als klant, de uitgebreide kennis, het meedenken en de adviserende rol waarbij wij als klant centraal blijven staan. Het snel reageren (dezelfde dag) d.m.v terugbellen of e-mail sturen, het uitgebreid de tijd nemen voor alle vragen (veel dank Nikki!) en de transparante werkwijze spreken ons zeer aan.
Wij zijn zeer tevreden over ActivLease!!

Jeroen uit: Alkmaar

16-12-2016

Uw ervaring
Mijn contactpersoon en naamgenoot bij ActivLease gaf me persoonlijk en prettig advies en de tarieven zijn die van de online prijsvechters. Korte reactietijd en begrijpen waar het om gaat. Een alternatieve offerte geen probleem en gaf ook een goed vergelijk door de gedetailleerde informatie. Dit was ons eerste contact met ActivLease maar zeker niet de laatste. Met veel plezier wordt dit onze go-to dienstverlener als het om lease gaat!

I. uit: Berkel en Rodenrijs

29-10-2016

Uw ervaring
Persoonlijke klantgerichte benadering. Scherp tarief. Bovenal vriendelijk!

Ronald uit: Valkenswaard

19-09-2016

Uw ervaring
Hetgeen ze beloofde om te kunnen leveren hebben ze ook geleverd. Echter wat probleempjes met de dealer waar de auto vandaan moest komen, maar deze "dealerprobleempjes" zijn door ActivLease naar behoren opgelost

Patrick uit: Weesp

24-08-2016

Uw ervaring
Al bij het eerste contact wist ik dat ik met ActivLease in zee wilde gaan. Communicatief erg sterk doen wat er is afgesproken en prijstechnisch gezien erg sterk. Ik heb een Renault Captur geleased en zij waren 65 euro (pm) goedkoper dan Renault zelf. Absolute aanrader!

Caroline uit: Almere

23-08-2016

Uw ervaring
Wij hebben Activ Lease leren kennen als een onderscheidende Lease intermediair. Met name het persoonlijke contact met de klant,de uitgebreide kennis , de adviserende rol waarbij de klant centraal blijft staan en de transparante werkwijze spreken ons zeer aan.
Caroline Kramer, Directeur/ Eigenaar Decon

Hans uit: Winterswijk

22-08-2016

Uw ervaring
Prettig contact, actief en deskundig meedenken en zoeken naar de gewenste auto. Zeer aan te bevelen.

Bert uit: Haarlem

18-08-2016

Uw ervaring
Na jaren altijd zelf auto's te hebben aangeschaft voor mijn bedrijf, voor het eerst gekozen voor een leaseauto. De service die hierbij verleend is, kan ik werkelijk niet anders betitelen dan uniek!

Adjai uit: Almere

18-08-2016

Uw ervaring
Heb om een offerte gevraagd en kreeg conform afspraak een gunstige offerte aangeboden en bij een vergelijk van andere aanbieder werd ook een tegenbod gedaan. Dus wat dat betreft een prima maatschappij om een gunstige lease contract mee af te sluiten.
Naast gunstige tarief ook zeer snel met reageren en open/transparante communicatie.
Zeer prettig ervaren.

Pieter uit: Wagenberg

26-07-2016

Uw ervaring
Prettig, snel en fijn geholpen. Waar nodig werd ik goed geadviseerd en kwamen de afspraken na.