Beoordelingen Activate your Business

Bedrijfsnaam: Ivo Broekhuizen Communicatie

07-04-2018

Jerry Bedrijfsnaam: Timmerbedrijf jerry oudendijk uit: Santpoort zuid

04-04-2018

Een betrouwbaar bedrijf die goed luistert naar de wensen van de klant en ben ik zeer tevreden over het eindresultaat.

Ron Bedrijfsnaam: Versmenu.com uit: Velserbroek

04-04-2018

Vlot, helder, direct en dachten goed met ons mee.

Marlot Bedrijfsnaam: MBakkerfotografie uit: Driehuis

04-04-2018

Erg fijne samenwerking gehad met Justin. Luistert naar wat de klant wilt en creërt verschillende mogelijkheden. Qua communicatie is hij ook altijd bereikbaar en snel. Ik raad een samenwerking zeker aan!

Tino Bedrijfsnaam: Vouchercompany BV uit: Noordwijk

04-04-2018

Wij werken al jaren samen met Justin en sinds enkele maanden ondersteund Paul ook een aanvulling op de ontwikkeling van Vouchervandaag.nl

Alyssa uit: Kudelstaart

Vincent uit: Velserbroek

03-04-2018

Ik heb heel goede ervaring gehad met Activate your Business, ze hebben goed geluisterd naar mijn wensen , en dit vertaald naar een oplossing die ik zelf niet had verwacht. Snel , correct en tegen een betaalbare prijs.

Soraya uit: Aalsmeer

03-04-2018

Paul en Justin hebben voor mijn bedrijf Verkoopuwkavel.nl een online en offline website ontworpen. DE website van Verkoopuwkavel.nl was echt aan vervanging toe. Zij luisteren echt naar de wensen van klanten, en daardoor worden de websites iets unieks en toch heel eigen. De reden om voor mij met Activateyourbusiness in zee te gaan, is uiteraard vanwege oa alle mooie websites die ze hebben gemaakt,de kennis die ze bezitten op diversen vlakken, maar vooral hun persoonlijke aanpak met de klant. Zeer prettige jongens om mee te werken, een echte aanrader!!

Ruud uit: Kudelsstaart

03-04-2018

Activate your Business heeft voor par-av een perfecte website gerealiseerd met veel functionaliteit.
Van concept tot realisatie hebben wij als zeer prettig ervaren.