Beoordelingen Actielaminaat | SOLFLEX zonwering

• Website 8,7

WNP uit: Bocholtz

10-12-2018

Positieve ervaring:
Goede prijs, kwaliteits verhouding snelle en goede
Bezorging

Lisanne uit: Helmond

05-12-2018

Positieve ervaring:
Hele fijne uitleg gekregen en een goede keuze kunnen maken!

Martijn uit: Dordrecht

22-11-2018

Inge uit: Eindhoven

18-11-2018
9,6

Positieve ervaring:
We zijn heel goed geholpen door Richard. Goed advies en zeer enthousiast. Ook de overige medewerkers waren vriendelijk.

Eddy uit: Amstelveen

14-11-2018

Positieve ervaring:
Levering keurig op tijd als afgesproken.
Geleverde ziet er mooi uit. Resultaat was prachtig. Erg vriendelijk geholpen in de winkel.

Verbeterpunten:
Bij laminaat voor trap te weinig stootborden aanbevolen. Uiteindelijk 2 te weinig. Zal echter worden nageleverd, samen met nieuw bestelde uitloop profiel.

Familie uit: GELDROP

14-11-2018
8,2

Positieve ervaring:
In de showroom zijn we goed geholpen bij het maken van onze keuze. We waren blij met alle ontvangen adviezen. Het inmeten en het leggen is allemaal prima verlopen en we zijn heel tevreden met het uiteindelijke resultaat.

Philip uit: Bergen op Zoom

13-11-2018
8,2

Positieve ervaring:
No-nonsense verkopers, eerlijke adviezen, klantvriendelijk, snelle professionele legger.

Verbeterpunten:
Plinten kwalitatief minder en slecht gelijmd. , laten voor een deel los van de muur. Afwerking laminaat bij deurposten e.d. niet mooi. Snel afgekit met transparante kit.

Irene

10-11-2018

Positieve ervaring:
Vooral de bezorger viel in de smaak bij de vriendin die de pakketten voor me in ontvangst nam

Verbeterpunten:
- thuiswinkelwaarborg keurmerk voor de website aanvragen

Panos uit: eindhoven

10-11-2018

Verbeterpunten:
Meer flexibiliteit met afspraken.
Een persoon alleen verantwoordelijk voor de hele proces (bezorgen, leggen, advies), want ik wil niet b.v. met de legger apart communiceren.

Wendy uit: Eindhoven

07-11-2018

Positieve ervaring:
Zeer tevreden over het geheel. Fijne korte lijnen waardoor je direct actie en resultaat krijgt. Duidelijk en goed. Ook zeer tevreden over Gert-Jan die het laminaat is komen leggen i.s.m. Actielaminaat. Hele nette, vriendelijke, kundig man die de gehele bovenverdieping in no-time gelegd had en zeer netjes. Bedankt dus Actielaminaat en Gert-Jan.

Geen.