Beoordelingen Actief Werkt!

12-02-2018

Sjoerd uit: Arnhem

06-02-2018
1,0

Vriendelijke mensen. En dat is ook alles. Laten je bij een betonfabriek werken die ze als 'leuk' omschrijven terwijl je collega's je aanbieden om je een paar tanden uit je bek te slaan. Overuren worden tijd-voor-tijd uitbetaald (weet Actiefwerkt natuurlijk niet) alleen is de administratie laten we zeggen 'heel slecht' en ben je bovendien elke dag aan het overwerken. Ver uit de buurt van Actiefwerkt blijven.

Mitchell uit: Utrecht

06-02-2018
4,3

Tijdens sollicitaties beloven ze van alles, eenmaal binnen en alles blijkt toch bijna niets te zijn.

Voor 20/25uur aangenomen. Mocht blij zijn als er werk voor mij was.

Salaris is ook een probleem, het niet doorgeven van uren en het niet uitbetalen van mijn loon. Uiteindelijk moest ik er zelf achteraan en heb ik het een week later ontvangen.

Heb een paar weken bij actief gezeten, maar elke week was helaas met problemen.

Via actief zat ik bij hago Rail service, jammer maar helaas heeft die niet lang mogen duren.

Mijn ervaring met actief werk is erg negatief helaas, ik zou niemand dit aanbevelen.

Hans uit: Arnhem

03-02-2018
1,0

Ongeinteresseerde incompetente bende, betalen zeer onregelmatig, verschil tussen vacaturebeschrijving en de praktijk bij het bedrijf is opmerkelijk groot. Niet doen; ga naar de bekendere uitzendbureaus.

Tim uit: Someren

20-01-2018

Juan c uit: den haag

13-01-2018

Ik ben tevreden met actief werkt.

Loes uit: Dongen

12-01-2018
3,9

Ik had gesolliciteerd bij een bedrijf, heb eerst een intake gehad bij actief werkt. Daarna ben ik voorgesteld bij een bedrijf, mocht daar op gesprek komen. Hierna hoorde ik niks meer van het uitzendbureau dus heb ze zelf gebeld. Kreeg te horen dat ze nog niks gehoord hadden maar ik werd teruggebeld. 2 dagen later nog niks van ze gehoord dus opnieuw gebeld, ze wisten nog steeds niks maar ik was de eerste die ze gingen bellen als er meer nieuws was. Nooit meer iets gehoord van het uitzendbureau. Ronduit schandalig dat ze niet even de moeite nemen om mij te bellen dat ik het niet ben geworden. Als ze zo met iedereen omgaan dan is dat heel fraai. Ik zal nooit voor dit uitzendbureau gaan werken, ze zijn heel onbetrouwbaar.

Suleyman uit: AMSTERDAM

11-01-2018

Beste
De uurloon en reisten, is weinig voor het werk.
Mvg
Topcuoglu

Djordy uit: Twello

07-01-2018

Ahmed uit: Rotterdam zuid

05-01-2018

El año pasado no trabajado con ustedes y desde febrero no mi han vuelto a llamar
Estoy interesado de trabajar en limpieza en ahoy
Comlex
Mi teléfono es 0684331202