Beoordelingen Actief Werkt!

• Afspraken nakomen 7,8

jeroen uit: zwolle

20-06-2018
7,7

zeer prettig om voor jullie te werken

Egon uit: Dekken

29-05-2018

hilde uit: axel

01-05-2018

Actief Werkt! in Terneuzen hielp mij in zeer korte tijd aan een passende baan.vooral de betrokkenheid verdient een pluim,met recht een actief uitzendbureau!

Cristiano uit: Zutphen

15-03-2018
1,0

Wat een lachwekkend uitzendbureau ze zouden me bellen vandaag heb de hele dag gewacht omdat ze me zouden bellen niets gehoord hebben zogenaamd werk je kan gelijk beginnen je laat je gegevens achter en blijkbaar zitten ze zelf de hele dag aan de koffie te leuten mooie gasten daar bah bah

Martigaima uit: Rotterdam

12-02-2018

Sjoerd uit: Arnhem

06-02-2018
1,0

Vriendelijke mensen. En dat is ook alles. Laten je bij een betonfabriek werken die ze als 'leuk' omschrijven terwijl je collega's je aanbieden om je een paar tanden uit je bek te slaan. Overuren worden tijd-voor-tijd uitbetaald (weet Actiefwerkt natuurlijk niet) alleen is de administratie laten we zeggen 'heel slecht' en ben je bovendien elke dag aan het overwerken. Ver uit de buurt van Actiefwerkt blijven.

Mitchell uit: Utrecht

06-02-2018
4,3

Tijdens sollicitaties beloven ze van alles, eenmaal binnen en alles blijkt toch bijna niets te zijn.

Voor 20/25uur aangenomen. Mocht blij zijn als er werk voor mij was.

Salaris is ook een probleem, het niet doorgeven van uren en het niet uitbetalen van mijn loon. Uiteindelijk moest ik er zelf achteraan en heb ik het een week later ontvangen.

Heb een paar weken bij actief gezeten, maar elke week was helaas met problemen.

Via actief zat ik bij hago Rail service, jammer maar helaas heeft die niet lang mogen duren.

Mijn ervaring met actief werk is erg negatief helaas, ik zou niemand dit aanbevelen.

Hans uit: Arnhem

03-02-2018
1,0

Ongeinteresseerde incompetente bende, betalen zeer onregelmatig, verschil tussen vacaturebeschrijving en de praktijk bij het bedrijf is opmerkelijk groot. Niet doen; ga naar de bekendere uitzendbureaus.