Beoordelingen Actief Werkt!

• Betrouwbaarheid 7,7
  • Afspraken nakomen 7,6

11-01-2019
1,0

wat hier de 'miscommunicatie' is, is dat Marloes zich in dit geval het er makkelijk vanaf heeft gemaakt door te zeggen dat ze niks meer kan doen terwijl de zogezegde afspraak die volgens haar is gemaakt niet heeft plaatsgevonden. Anders was het namelijk compleet onnodig geweest mij afgelopen maandag nog beter te melden. En echter toen maandag gebeld was, was het respons ' Hij was inderdaad ziek en ik zal hem beter melden, bedankt voor het doorgeven'.

Dat zou nog een moment geweest zijn om mij om te hoogte te brengen van het feit dat Marloes mij (zonder mijn toezegging) al had beter gemeld. Een afspraak vind volgens mij pas plaats als er wederzijdse toezegging is. Dit was hier niet het geval, sterker nog ik was niet eens op de hoogte van deze zogenoemde afspraak. Daarom is er inderdaad niets op een goede manier afgesloten. Oplichtingspraktijken zijn dit.

Angeliek uit: Reuver

1,0

Via de app mijn sollicitatie gedaan, dit was mogelijk. Na het weekend had ik een hele positieve reactie, ze wilde graag een afspraak maken,helaas is het er niet meer van gekomen en heb niets meer gehoord van actief werk.😡Jammer dat men zo met mensen omgaan die graag actief aan het werk gaan. Chapeau voor actief werk.

1,0

Totaal niet goed uit gepraat ik werk gewoon niet in mijn gelijk gesteld terwijl ik recht heb op het ziekte geld ik kreeg als antwoord ik kan niks voor je betekenen dit is echt een vies spelletje ik wil gewoon geld

1,0

Ik ben 2 weken ziek geweest heb me netjes ziek gemeld en door gegeven aan Marloes dat ik zou bellen als ik beter ben dan heb ik gedaan en vervolgens heeft ze mij beter gemeld zonder dat ik me zelf heb beter gemeld en zo zegt ze dat ze niks meer kan doen terwijl ik recht heb op me ziekte geld en me 100procent inzet en dit is wat je terug krijgt heel vies van payroll

Angel

20-12-2018
2,3

Tijdens mijn intake werd mij zoals velen anderen meer uren aangeboden dan op het contract stond (8uur contract) vervolgens de 1ste week niet uit betaald gekregen omdat nog niet alles goed in het systeem was gezet. Ik de objectleider opbellen die me vervolgens m'n mond snoer, met z'n "is goed, ik heb nu geregeld". Hele slechte communicatie omdat de nederlandse taal niet goed geleerd is. De week erop op mijn 2e werkdag ben ik aangereden voor werk en met veel gezeik aan de telefoon kunnen doorgeven dat ik niet kon werken, dat ging echt heel moeilijk bijna alsof je niet geloofd word. Vervolgens in de 3e week nog niet uitbetaald gekregen omdat de objectlijder mij niet in het systeem zag staan dat Hago gebruikt en het niet door had gegeven aan Actief Werkt!

Dus tot zover zijn "is goed, ik heb geregeld". In 3weken tijd heb ik zelf alleen maar erachter aan moeten gaan. Actief werkt! Contact personen hebben me in het begin goed geholpen met wat ze konden. Maar de communicatie mag zeker beter tussen actief werkt! En Hago want als je bij actief bijv. Een dienst wisseld komt dat nooit bij hago binnen en kijken ze je daar wel op aan alsof je lult.

Ik vind de objectleider van Hago Rail Service's ook zeer onprofessioneel. Ik heb mee gemaakt dat ik tijdens mijn dienst een wijziging zag in het rooster en dat ik inplaats van een hele dienst een halve dienst had, ik dat toch even na vragen voor de zekerheid. De voorman wist 't niet en zei dat ik gewoon een hele dienst had vervolgens de objectleider opgebeld of hij dat kon na kijken. En die bevestigde dat ik een hele dienst had op een onprofessionele manier. Ik geef aan dat de voorman ook al zei dat ik een hele dienst had en vervolgens zegt de objectleider dat ik de voorman er niet bij moet halen¿? Toen maar de telefoon terug gegeven aan de voorman want dat ging echt nergens over.

De dag erna word ik gebeld door m'n contact persoon van Actief Werkt! met de vraag waarom ik een discussie aan ga met de objectleider van Hago en dan word IK daar op aangekeken terwijl die objectleider het gewoon duidelijk verstaat of begrijpt.

Ik praat goed nederlands dus het zal niet aan mijn taalkundigheid of woorden liggen die ik gebruik.

Eindstand word ik vorige week donderdag ontslagen omdat ik mij niet beter melde en dat is mij niet tot eigenlijk wel onduidelijk vermeld.

Eerst had ik deze week nog diensten staan en die zijn er 2keer opgezet en 2keer eraf gehaald. Kon opeens niet meer inloggen bij m'n rooster van Hago en heb meerdere malen gevraagd of ik nog ingepland zou worden bij hago tot geen / vage antwoorden en uiteindelijk ontslag.

Ik heb ook meerdere keren uitgelicht dat als ik ontslagen ben. Ik mijn vakantie uren, structuele dagen en vakantiegeld uitbetaald wil krijgen zodat ik gewoon geld zou hebben deze week daar is ze niet meer op in gegaan waardoor ik nu al 3 dagen wacht tot mijn contact persoon me terug belt. 17december word er mij gevraagd om morgen even te bellen, dat is makkelijker dan dit geapp. Vervolgens ik bellen in de middag, krijg ik te horen dat ze niet werkt en dat ze alleen sochtends er was, maar mij dan niet bellen in de ochtend. Krijg ik gister(19december) middag het berichtje "morgen bellen we". We zijn hier niet in spanje met je mañana, mañana. Ik ben benieuwd of ik vandaag gebeld ga worden, en wat ze voor me gaan kunnen "betekenen". Ik wil gewoon mijn opgebouwde dingen uitbetaald krijgen en daarna ben ik klaar met Actief Werkt!

ZEER ONTEVREDEN.

Eva uit: Tilburg

17-12-2018

Dinsdag ben ik langs geweest op de vestiging en de maandag erop kon ik al beginnen. Top uitzendbureau is actief.

Anwar uit: Maasmechelen

08-12-2018
1,0

Actief werkt houden zich niet aan hun afspraken. We spreken iets af waarna ik niks meer van hun hoor. Hun beloven langere opdrachten terwijl het maar voor een dag was. Ik zou actief werkt zeker niet aanraden!!!!!!

Mike uit: mhfkaspori@gmail.com

03-12-2018
4,3

Beetje jammer dat als je al een aantal keer geprobeerd hebt om te solliciteren er niet pro-actief op word ingespeeld om samen verder te kijken naar eventuele mogelijkheden. Naar mijn mening zijn het toch de uitzendkrachten die het salaris van de recruiters/intercedenten bij elkaar werken. Komt daar bovenop nog dat het schijnbaar makkelijker of leuker is om Facebook te beamtwoorden, om vervolgens niet terug te komen op mailtjes.
Misschien moet ik zelf maar eens solliciteren op een functie binnen deze organisatie om alle neuzen dezelfde richting uit te krijgen

Remon uit: Stolwijk

27-11-2018
2,3

Je wordt genaaid waar je bijstaat.

Netty uit: Nijmegen

09-11-2018