Beoordelingen Actief Werkt!

Liron uit: Drachten

15-08-2017
9,6

Prima ervaring,
Leuke tijd gehad met dank aan Bernie.

Hans uit: Eindhoven

15-08-2017
1,7

Problemen met betalingen.
Ze luisteren nooit naar 2 kanten van een verhaal.
Slechte communicatie en onvriendelijk!
Je word op ongewenste momenten gebeld (9 uur savonds of 5 uur smorgens) terwel je vrij bent.
Je moet voor hun klaar altijd klaar staan maar als je een keer ziek bent en niet kan gaan werken, krijg je meteen bozen ogen. Ik zou een andere uitzendbureau zoeken. Zoizo niet aanmelden bij Actiefwerkt in Eindhoven!

r

12-08-2017
1,0

De vacatures zijn duidelijk beschreven zonder poespas. Er staat echter niet bij wanneer een vacature gesloten wordt. Daardoor weet je niet hoe je er voor staat.

Ik heb weken zitten wachten en uiteindelijk op één vacature waarop ik heb gereageerd een emailtje gekregen. En dat was over mijn aangemaakt account.

Ik ben een maand later in mijn account gaan kijken en ik zag geen verdere informatie over de sollicitatie, behalve “afgerond”. Ik ben toen op hun site gaan zoeken naar deze vacature waarop ik had gesolliciteerd (met de titel van de vacature en de plaats). De vacature bestond niet meer.

Ik heb op geen enkele sollicitatie wat gehoord. Ik vond dat zo vreemde dat ik reviews ging zoeken of Actief Werkt! wel goed bekent staat. En of het bedrijf sowieso wel een “echt” bedrijf is. Een uitzendbureau moet nooit je een gevoel geven dat zij onbetrouwbaar zijn. Ik zou dan ook zeggen, sla Actief Werkt! over.

07-08-2017
2,0

Nooit hier ingeschreven gestaan en ik word opeens gebombardeerd met smsjes uit een regio 70 km verderop. Ik heb het zelfde tel nummer al 10 jaar. Heel slecht.

Guy uit: Maastricht

29-06-2017
9,7

Nooit problemen gehad! Altijd correct behandeld. Vriendelijk personeel. Geld op tijd en correct. Als er problemen waren werden die direct opgelost.
Guy Jansen

N uit: Den Haag

24-06-2017
3,3

Twee keer op een vacature gesolliciteerd bij Actief Werkt en twee keer niks gehoord en geen contact gehad met de werknemers. Pas nadat ik, Twee weken later, zelf navraag doe over de status van de vacature krijg ik te horen dat deze al is opgevuld. Zal hier niet meer solliciteren.

Marzena uit: Zundert

21-06-2017
1,0

Miałam rozpocząć pracę 25.05.2017.do dnia dzisiejszego nie wiem nic na temat pracy.Nie zadzwonili tylko z dnia na dzień przekladali dzień rozpoczęcia pracy aż cisza zupelna.Pierwszy raz spotykam się z takim podejściem do osób którzy szukają pracy.

Marzena uit: Zundert

08-06-2017

Dimcho uit: Leiden

07-06-2017
3,3

Elke week problemen met betalingen, of te laat of te weinig dan geef ik het door en wordt niks aan gedaan. Een grote drama Actief werk is totaal niet actief.

S uit: Middelburg

17-01-2017
1,0

Wordt niet op mail gereageerd, bellen ook niet terug