Beoordelingen Actief Werkt!

• Afspraken nakomen 7,7

S uit: Middelburg

17-01-2017
1,0

Wordt niet op mail gereageerd, bellen ook niet terug

Marilyn uit: Winschoten

25-12-2016
1,0

Ik word niet snel op de hoogte gehouden
EN als ik tig keer bel , gewoon niet terug gebelt

robert uit: renkum

15-12-2016

goede contacten en afspraken met elkaar nakomen, op tijd alles regelen en naar je wensen je verder helpen. hier mee heb ik na enkele jaren weer een vaste baan gekregen dank door Actiefwerkt die echt werken voor je

P uit: Nieuwegein

15-12-2016
1,0

Ze reageren gewoon niet op je vragen!
Eerst wel omdat ik vragen had over een vacature. Daarna een afwijzing gehad en gevraagd om reden. Na 3 onbeantwoorde mails en 2 weken zag ik de vacature gewoon nog open. Terwijl ze zogenaamd betere kandidaten zouden hebben.
Weer gemaild, maar radiostilte..
Echt een slecht uirzendbureau.
Ze doen alleen moeite voor geld lijkt het.

Andrew uit: Brunssum

16-08-2016
6,4

Je kan e-mailen,maar je krijgt geen antwoord.Maken fouten en belofte om een betaling te doen omdat je 1 uur lang voor niks wacht wordt niet nagekomen

Peter uit: Steenbergen

21-07-2016
1,0

Tot 2 keer in Rossendaal geweest voor een kennismakingsgesprek met 2 verschillende medewerkers.
De eerste keer daarna op gesprek geweest bij een vacature in de schoonmaak,maar daarna nooit meer wat gehoord van de medewerkster.
De tweede keer kennismaken verliep goed, ik zou worden voorgesteld voor een vacature. Na meer dan een week zelf gebeld naar Roosendaal of men al iets wist,ze zou erachteraan gaan en nog wat laten weten. Echter laat men weer niets meer van zich horen... Dus je zet je in,maakt tijd vrij voor het kennismaken en op gesprek te gaan bij een vacature en vervolgens laat men je gewoon zitten en laten niets meer horen.
Al met al erg tegenvallend.

miranda uit: roosendaal

07-06-2016
9,7

actief werkt heeft mij een droombaan bezorgt en ze helpen mij overal mee is de vaste persoon niet aanwezig word het door een collega opgelost super !! dankjewel voor jullie vertrouwen in mij .

Cindy uit: Breda

20-04-2016
1,0

Slecht ervaring! Onprofessioneel. Niet menselijk denken alleen aan de centen. Liever elk ander uzb dan deze! Nooit maar dan ook nooit meer.

Abdirahman uit: Roosendaal

13-01-2016

Goede en aardig mensen en klantvriendelijkheid

faraj uit: Roosendaal

In- en ompak
VOF T.A. van Blijderveen en zn
2011-2012
Agrarisch medewerker
Allerlei werkzaamheden in het groen onderhoud