Beoordelingen Actief Werkt!

• Afspraken nakomen 7,7

Angelina

04-10-2018
9,6

Tot nu toe,zijn ze aardige mensen en help je gelijk en altijd gezellig....Ik doe mijn best ...hoop hun zijn ook trots op mij hoe ik werk....

Jorgen uit: Eindje

21-09-2018
1,7

Zou bij in dienst treden een app krijgen waar.
De werktijden op stonden. Maar nooit een app ontvangen. Das lastig als je in verschoven diensten werkt. En opvang voor de kinderen moet regelen. Als je niet weet wanneer je tot hoelaat moet werken.

Bart uit: Den Haag

09-08-2018
5,4

Hierbij mijn ervaring met Actief Werkt uitzendbureau:half april ben ik langs geweest bij jullie vestiging in Hoofddorp,
i.v.m. werken op Schiphol voor de maanden juli of augustus.Ik werd doorgestuurd naar Actief Werkt Schiphol
en heb telefonisch contact gehad met Kevin,ik kreeg te horen dat er al veel aanmeldingen waren,ik moest maar
een mail sturen waar ik nooit geen antwoord op heb
gekregen.Ook wilde ik een tijdelijke baan als schoonma-
ker Schiphol W.T.C. ,dat verliep via Actief Werkt Student.
Ook nooit meer wat van gehoord,wanneer ik het via
telefoonnummer 020-3030793 hoor ik:het door u gekozen nummer is niet in gebruik.Uitzendbureau
Actief Werkt werkt voor mij dus niet

12-07-2018
6,1

jeroen uit: zwolle

20-06-2018
7,7

zeer prettig om voor jullie te werken

Egon uit: Dekken

29-05-2018

hilde uit: axel

01-05-2018

Actief Werkt! in Terneuzen hielp mij in zeer korte tijd aan een passende baan.vooral de betrokkenheid verdient een pluim,met recht een actief uitzendbureau!

Cristiano uit: Zutphen

15-03-2018
1,0

Wat een lachwekkend uitzendbureau ze zouden me bellen vandaag heb de hele dag gewacht omdat ze me zouden bellen niets gehoord hebben zogenaamd werk je kan gelijk beginnen je laat je gegevens achter en blijkbaar zitten ze zelf de hele dag aan de koffie te leuten mooie gasten daar bah bah

Martigaima uit: Rotterdam

02-03-2018