Beoordelingen Actief Werkt!

• Afspraken nakomen 7,4

Guy uit: Maastricht

29-06-2017
9,7

Nooit problemen gehad! Altijd correct behandeld. Vriendelijk personeel. Geld op tijd en correct. Als er problemen waren werden die direct opgelost.
Guy Jansen

N uit: Den Haag

24-06-2017
3,3

Twee keer op een vacature gesolliciteerd bij Actief Werkt en twee keer niks gehoord en geen contact gehad met de werknemers. Pas nadat ik, Twee weken later, zelf navraag doe over de status van de vacature krijg ik te horen dat deze al is opgevuld. Zal hier niet meer solliciteren.

Marzena uit: Zundert

21-06-2017
1,0

Miałam rozpocząć pracę 25.05.2017.do dnia dzisiejszego nie wiem nic na temat pracy.Nie zadzwonili tylko z dnia na dzień przekladali dzień rozpoczęcia pracy aż cisza zupelna.Pierwszy raz spotykam się z takim podejściem do osób którzy szukają pracy.

Marzena uit: Zundert

08-06-2017

Dimcho uit: Leiden

07-06-2017
3,3

Elke week problemen met betalingen, of te laat of te weinig dan geef ik het door en wordt niks aan gedaan. Een grote drama Actief werk is totaal niet actief.

S uit: Middelburg

17-01-2017
1,0

Wordt niet op mail gereageerd, bellen ook niet terug

Marilyn uit: Winschoten

25-12-2016
1,0

Ik word niet snel op de hoogte gehouden
EN als ik tig keer bel , gewoon niet terug gebelt

robert uit: renkum

15-12-2016

goede contacten en afspraken met elkaar nakomen, op tijd alles regelen en naar je wensen je verder helpen. hier mee heb ik na enkele jaren weer een vaste baan gekregen dank door Actiefwerkt die echt werken voor je

P uit: Nieuwegein

15-12-2016
1,0

Ze reageren gewoon niet op je vragen!
Eerst wel omdat ik vragen had over een vacature. Daarna een afwijzing gehad en gevraagd om reden. Na 3 onbeantwoorde mails en 2 weken zag ik de vacature gewoon nog open. Terwijl ze zogenaamd betere kandidaten zouden hebben.
Weer gemaild, maar radiostilte..
Echt een slecht uirzendbureau.
Ze doen alleen moeite voor geld lijkt het.

Andrew uit: Brunssum

16-08-2016
6,4

Je kan e-mailen,maar je krijgt geen antwoord.Maken fouten en belofte om een betaling te doen omdat je 1 uur lang voor niks wacht wordt niet nagekomen