Beoordelingen ACM Fleetforce

Marc uit: Rotterdam

24-11-2017
4,7

Positieve ervaring:
Auto was schoon en netjes.

Verbeterpunten:
Chauffeur was 30 minuten later op het afgesproken adres (het inleverpunt van mijn vorige auto) en excuseerde zich daar niet voor.

Ik heb zelf na 15 minuten gebeld naar ACM om te horen waar de chauffeur bleef. Doorverbonden naar de chauffeur en het zou nog maar een kwartiertje duren dus ik moest me geen zorgen te maken. Geen excuses voor de vertraging.

Uiteindelijk kwam de auto een half uur na de afgesproken tijd, terwijl ik terug moest naar kantoor. Bij aankomst gaf de chauffeur aan dat hij geen eindtijd had meegekregen en wederom geen excuses.

Sandra uit: Krabbendijke

24-11-2017

Xander

6,9

Positieve ervaring:
Chauffeur heeft netjes gebeld om aan te geven dat hij later zou zijn. Kan kloppen, want op de radio hadden ze het over de druktste dag van het jaar op de weg. Ook kon de auto op korte tijd (de dag erna) worden gebracht.

Verbeterpunten:
Bij afleveren had ik geen flauw idee waarvoor ik heb getekend. Ik heb blind een handtekening gezet. Achteraf zag ik dat de foto's op de weg waren gemaakt waarbij ik de auto alleen op de parkeerplaats heb zien staan bij ontvangst. Auto was ook vrij smerig, dit lijkt te komen doordat hij buiten is gezet na het wassen van de auto.

Michel uit: Leidschendam

7,6

Positieve ervaring:
tijdig gebeld dat auto iets later kwam

geen

J

6,3

Verbeterpunten:
De chauffeur heeft tot 3x toe de afspraak verzet. Initieel 13u daadwerkelijk aflevermoment 17.45. Hierover heeft hij wel altijd netjes gecommuniceerd, maar de bijna 5u verschil kan volgens mij niet geheel toegerekend worden aan files. Nu moet beoordeling van staat auto achteraf, doordat het gisteren gezien het licht niet meer mogelijk was.

Dion uit: Hellevoetsluis

21-11-2017

Positieve ervaring:
Alles prima in orde, niets op aan te merken.

Peter uit: Nunspeet

21-11-2017

Jeroen uit: Rotterdam

Positieve ervaring:
Fijne en duidelijke uitleg van chauffeur

Verbeterpunten:
Er zitten veel beschadigingen op de auto, waaronder een redelijk groter over de zijkant. Daarnaast is de bandenspanning linksvoor niet in orde.

Laurien uit: Amsterdam

4,0

Verbeterpunten:
Op woensdag 15-11 zou ik om 11:00 mijn auto ontvangen op een afgesproken adres, helaas toen ik zelf om 11:15 belde om te vragen waar de auto bleef, bleek de auto nog bij jullie op locatie te staan 1,5 uur van mij vandaan. Ik heb toen een uber genomen in overleg omdat ik mijn oude auto al had ingeleverd, maar nu heb ik nog niks gehoord over waar ik de uber declaratie kan indienen en afgelopen vrijdag gemaild naar de helpdesk maar nog niks gehoor. Auto was verder wel schoon en in orde.

Thomas uit: Rotterdam

Positieve ervaring:
Na bevestiging van mijn auto contacteerde ACM mij een uur later nog. Hierbij heb ik makkelijk een afspraak kunnen maken.
Bij aflevering was de chauffeur perfect op tijd, heeft de procedure netjes afgewikkeld en mij het e.e.a. over de auto uigelegd.
Verder was de auto in perfecte staat afgeleverd, derhalve heb ik het contact met ACM als erg positief ervaren.