Beoordelingen ACM Fleetforce

• Overdracht van de auto 8,3

Shanook uit: Amsterdam

18-07-2019

Positieve ervaring:
Klantvriendelijk personeel. Proberen meteen oplossing te vinden. Wordt snel teruggebeld

Richard uit: Hoogvliet

18-07-2019
7,4

Positieve ervaring:
Chauffeur was te laat maar belde netjes op dat het later werd. Degelijke overdracht.

Verbeterpunten:
Auto niet volledig technisch in orde parkeersensoren links achter zitten los. Verder is voor mij nu nog niet bekend bij wat voor Lease maatschappij de auto is ondergebracht?

Bilal uit: Den Bosch

9,6

Hindrik uit: Amersfoort

7,6

Positieve ervaring:
Chauffeur was niet op tijd maar belde wel een aantal keren om door te geven warom er vertraging was

Li uit: Amsterdam

Verbeterpunten:
1e keer dat de auto zou worden afgeleverd is de chauffeur 1 uur voordat hij naar mij toe zou komen tegen een paal gereden en is hij op 3 plekken kapot geweest en moest worden gerepareerd. Daarom moest ik 2-3 weken extra wachten.

Daarnaast was mijn 2e afspraak gemaakt om tussen 16.00 en 18.00 te worden afgeleverd. Kreeg ik een belletje om 13.45 van chauffeur dat hij er om 14.30 was. Dat was niet de afspraak. Veel te vroeg. Gelukkig kon ik eerder weg van werk.

Bij de sleutel overdracht zat er aan de sleutel bos ook nog een andere oude druppel die van de oude bestuurder was.

Huili uit: Velp

KS

12-07-2019
6,3

Verbeterpunten:
- de klant niet continue bellen en gevoel geven, als er een tijdstip is afgesproken, dat je er toch eerder moet zijn omdat dit beter voor de chauffeur uitkomt.
- gehaast de overdracht willen doen en zo snel mogelijk weg te zijn. vragen snel beantwoorden of geen antwoord hebben. klantvriendelijkheid kan beter.
- afstemming met leaseplan over hoe overdracht van auto's gaan, eerder al contact opgenomen met leaseplan dat ik mijn auto pas maand later kan inleveren en dit kon volgens hen, gestalk vanuit AMC levert niet het gewenste resultaat vervolgens.

Arian uit: Amsterdam

09-07-2019

Verbeterpunten:
De auto werd afgeleverd met een spijker in de band. Dit terwijl de chauffeur vertelde dat de band die ochtend was gewisseld. Ik heb de band zelf moeten laten repareren

Diego uit: Ertskade 250

09-07-2019

Positieve ervaring:
On time with a clean and working car

Verbeterpunten:
Would have given a more comprehensive walk-through on the car main features