Beoordelingen ACM Fleetforce

• Klantvriendelijkheid chauffeur 8,9
  • Overdracht van de auto 8,2

Jan-Willem

Positieve ervaring:
Afgesproken tijdstip was niet haalbaar voor de chauffeur bleek na telefonisch contact, maar de nieuwe afspraak was zo gemaakt door de flexibele houding van de chauffeur.

Sylvia uit: Amsterdam

6,0

Vriendelijk contact.

Verbeterpunten:
1. Moest naar klant en geadviseerd dat de poolauto na reinigen rijklaar was, begin van de week was haalbaar. Hoorde niets en achteraan gebeld, sleutels waren kwijt en er ging een werkweek overheen.
2. Onjuist geinformeerd over Isofix, was aangegeven dat het niet in de auto zit maar het zit er wel in. Onnodig een autozitje met gordelbevestiging aangeschaft.

Fleur

Emiel uit: Amsterdam

21-06-2018

Sandra

7,7

Positieve ervaring:
chauffeur was vriendelijk en netjes in overdracht. Wel later dan afgesproken, daarover ben ik uur van te voren gebeld (dat het 30 minuten later zou worden); alleen werd nieuw afgesproken tijd ook niet gehaald (alsnog ruim 20 minuten later). Het is onduidelijk of dit chauffeur kan worden toegerekend, of dat een veel te krappe planning gevolgd moest worden (waarbij bijv. drukte op de weg mogelijk onvoldoende is meegerekend etc)

Verbeterpunten:
auto was niet schoon aan buitenkant (incl. zaadlijsten/blaadjes tussen de ramen en sponning) en vlek op stoel bestuurder

Dennis uit: Sassenheim

4,9

Positieve ervaring:
Chauffeur die de auto kwam afleveren belde netjes dat zij een uur later zou komen zodat ik niet onnodig thuis hoefde te wachten. Verder was ze erg vriendelijk en kon ze goed antwoord geven op mijn vragen.

Verbeterpunten:
Ik vind het schandalig hoe een auto afgeleverd wordt vanuit de pool. Mijn kenteken aan de voorkant is verwrongen, er zit een glasbreuk in mijn vooruit, 101 gebruikschades over de hele auto zoals kleine krasjes en beschadigde velgen. Ik vind het jammer dat je met een dergelijke auto wordt afgescheept. Chauffeur heeft wel netjes al deze punten opgeschreven op het afgifteformulier, maar ik vind het jammer in een dergelijke auto te moeten rijden terwijl het hele doel van deze lease auto's is dat medewerkers van Deloitte representatief bij hun klant komen.

Stefan

5,7

Positieve ervaring:
er is gerookt in de auto en de auto stinkt vreselijk.

Oussama uit: Hilversum

18-06-2018
7,0

Positieve ervaring:
De chauffeur is een vriendelijk en zorgvuldige jongen.

Verbeterpunten:
De auto was aan de binnenkant plakkerig, vol met stof en vies van vlekken op de bekleding. Graag ook aandacht aan de binnenkant van de auto i.p.v. alleen de buitenkant.

robert uit: den haag

17-06-2018
9,9

Positieve ervaring:
goede toelichting in de overdracht en vriendelijk man.

Verbeterpunten:
In juni een auto afleveren met winterbanden verbaasd mij wel

Edwin uit: Zuidlaren

15-06-2018

Positieve ervaring:
Mooi op tijd, schone auto, nette meneer, van tevoren even bellen, keurige overdracht.

nvt