Beoordelingen ACM Fleetforce

Berkay uit: Oosterhout

22-03-2019

Alles was prima geregeld

Verbeterpunten:
- Het tijdstip was met 15 minuten overschreden. Dat is niet erg, maar kan voor anderen wellicht wel problemen geven. Voor mij persoonlijk was het geen enkel probleem. Chauffeur was zeer vriendelijk en behulpzaam.

- De auto vertoonde optisch toch een aantal schades, dit is door de chauffeur en mij beiden gefotografeerd en verwerkt. Toch vind ik dat zulke ' spotreparaties' eenvoudig te repareren zijn, om later alsnog eventuele misverstanden te voorkomen.

Marit uit: Rotterdam

7,9

Randhir uit: Den Haag

18-03-2019

Positieve ervaring:
Overall an excellent service, thank you very much.

None.

Dwight uit: Tilburg

18-03-2019
6,2

Geen

Verbeterpunten:
Op het moment dat ik de nieuwe auto had moeten selecteren heb ik een e-mail ontvangen om de gekozen auto nogmaals te bevestigen. Echter in deze e-mail hing de specificaties van de auto niet en had ik derhalve de specificaties niet kunnen zien. Gezien het feit dat we in 2019 leven, was het mij niet opgevallen dat deze auto geen nagivatiesysteem heeft. Op de foto's van de auto zag ik een scherm en was in de veronderstelling dat de auto een navigatiesysteem had. Ik kan ook niet met 100% zekerheid vertellen of de optie aangaande de navigatiesysteem wel/niet tussen stond. Ik heb aan de ACM (deloitte poolbeheer) gevraagd voor een andere auto. Hier werd gereageerd dat dit niet mogelijk is.

Verbeterpunten:
- Vermeld de specificaties van de gekozen auto ook te vermelden in de e-mail.
- Wellicht de mogelijkheid om de nieuwe bereiders de mogelijkheid te bieden om de auto te bezichtigen voor aflevering. Hierdoor kan er een betere keus worden gemaakt. Nu heb ik geen rij plezier en zal hier een casus van maken bij Deloitte.
- Tip; na 2 e-mail communicatie over en weer; is het wellicht goed om de klant te bellen ipv 100 e-mails over en weer te sturen. Geeft teken dat de klant serieus wordt genomen.

Gerard uit: Oisterwijk

17-03-2019
4,7

Vrindelijke chaufeur

Auto reinigen, rookvrij!!
Auto via dealer laten leveren zodat deze nagekeken wordt.
Heb auto 1 week, en staat weer in de garage, zelf nog maar 1 dag gereden.
Nu staat hij ook nog in de garage, en daarna moet deze nog worden gereinigd

Ivor

15-03-2019