Beoordelingen ACM Fleetforce

• Klantvriendelijkheid chauffeur 8,8
  • Overdracht van de auto 8,2

Miguel uit: Gulpen

Positieve ervaring:
Mooie en snelle levering weinig problemen

Verbeterpunten:
De auto heeft al bij levering problemen met het stuur. De auto zwalkt op hoge snelheid en bij nemen van bochten is het stuur niet altijd even direct. Bezoek aan de garage moet uitkomst bieden

Sollie uit: Amsterdam

7,0

Ron uit: Burgum

7,0

Positieve ervaring:
anticeperen op afgesproken bezorgtijd door bellen dat afgesproken tijd niet haalbaar was.

minder strak plannen

Svetlana uit: Amsterdam

7,9

Positieve ervaring:
Chauffeur had netjes geinformeerd dat hij later op het adres zal zijn

Verbeterpunten:
De afspraak was om de auto te krijgen tussen 12 en 13. Chauffeur kwam om 14.45, dus behoorlijk laat. Als een afspraak gemaakt is dan verwacht ik ook dat de auto volhens de afspraak wordt geleverd.

Arend uit: Zwolle

4,1

Positieve ervaring:
Auto was in goede staat toen ik deze kreeg. Auto was erg schoon.

Verbeterpunten:
Chauffeur was een uur te laat, was fijn geweest dat hij zelf al even had gebeld. Zelf de hele dag als een beest gewerkt zodat ik 17:00 zou redden.
20 over 5 ACM fleetforce maar gebeld, chauffeur was nergens te bekennen. Telefonisch afgesproken dat ik maar naar huis zou gaan en dat we de autowissel bij mij thuis zouden doen.
10 over 6 komt de chauffeur bij mij thuis aan. Kom ik erachter dat de chaffeur geen auto wissel wil doen.
Waar ik me erg over verbaas. Bij mij is niets anders bekend dan dat hij de auto zou ophalen en mij een nieuwe auto zou brengen(een verdere uitleg dan: ''ja ik hoef alleen maar de auto hier naar toe te brengen'' gaf de chauffeur mij niet.

Uiteindelijk hebben we beiden auto's naar de eerdere wissellocatie(van Mossel, Zwolle) gebracht. En heb ik de chauffeur weer terug gebracht naar het centrum van Zwolle.
Al met al was ik na half 7 klaar met de auto wissel terwijl dit volgens mij ook om 5 over 5 had gekunt.

Ad uit: Weert

8,5

Robbert uit: Velp

23-03-2017
8,2

Verbeterpunten:
Loop SAMEN een rondje om de auto om te controleren op schade

Ger uit: Spijkenisse

22-03-2017

Positieve ervaring:
Auto ziet er keurig uit, chauffeur was uitermate beleefd, heft komst aangekondigd en nam ruim de tijd voor overdracht

Verbeterpunten:
Technisch zijn er twee punten aan de auto die voorkomen hadden kunnen worden
Met één sleutel kan niet worden gestart ( deuren gaan wel open)
De koppeling is aan het eind van de levensduur. Ik weet de auto gaat nog maar 6 maanden mee, maar voor zo'n dure auto een tegenvaller

Bhramara

22-03-2017

Sam uit: Eindhoven

21-03-2017
3,6

Positieve ervaring:
Prettig contact per telefoon en snelle levering.

Verbeterpunten:
Chauffeur veel later dan afgesproken, moeilijke communicatie. Auto niet volledig schoon en bandenspanning niet in orde.