Beoordelingen ACM Fleetforce

15-10-2018

Paul

11-10-2018

Positieve ervaring:
Alles is conform afspraak verlopen, vriendelijke menselijke interactie. Geen minpunt.

Igor uit: Vlissingen

08-10-2018

Mariska

02-10-2018

- afspraak op tijd
- vriendelijke chauffeur
- auto zag er netjes uit

Verbeterpunten:
- Binnen week heb ik 2 voorbanden banden moeten vervangen ( 1 voorband had een schoef erin, dus daar kan niet iets aan gedaan worden, maar de andere was beschadigd, weet niet of dit gecheckt is
- je kan op de website niet duidelijk de autos vergelijken, je wil ze eigenlijk naast elkaar kunnen zetten en de verschillen/overeenkomsten zien
- er zijn bij overdracht van auto 3 dingen die ik wordt aan geraden om te checken (schade, onderhoud boekje, kentekenbewijs) het is goed om expliciet deze 3 punten even te noemen - overdracht ging erg snel, punten klopten wel maar weinig tijd om er even bewust bij stil te staan.

Najib uit: Den Haag

29-09-2018
7,6

Verbeterpunten:
Auto was niet in de goede staat - grote glasbreuk in voorruit, riekende benzinegeur bij starten auto, hoedeplank achteraf geleverd - ik heb zelf de glasbreuk moeten laten repareren en een afspraak gemaakt om de auto te laten controleren op de benzinegeur. Dit kost mij als berijder veel tijd, ACM had hierin moeten ontzorgen door de auto op correcte wijze aan te bieden. Ik heb via fleetmanagement een klacht ingediend. Kortom ik ben niet tevreden over de geleverde dienstverlening, het laat helaas te wensen over.

Niek uit: Amsterdam

25-09-2018

Positieve ervaring:
Prima afgeleverd, op tijd en representatieve dame. Ik heb ook andere ervaringen met ACM, maar deze keer was het uitstekend.

Esra uit: Lelystad

21-09-2018

Positieve ervaring:
Ik ben goed geholpen door de Chauffeur. Verder vond ik het super dat jullie me hebben geholpen met het snel verkrijgen van mijn auto. Ook het contact met Hilde was top!

niet

Yvonne

17-09-2018
8,5

Positieve ervaring:
Overdracht auto is prima.

Verbeterpunten:
Wellicht kan ACM hier niks aan doen, maar overdracht was op dinsdag en op vrijdag moest ik naar de garage omdat de batterij van de sleutel bijna leeg was.
Wellicht kan ACM hier ook niks aan doen, maar op de website van Leaseauto zijn de gegevens van de nieuwe auto per 17 sept nog steeds niet doorgevoerd.

Dave uit: Huizen

17-09-2018
7,9

Verbeterpunten:
Bij aflevering was er een extra stoel in de kofferbak aanwezig. Hier was niet om gevraagd. Deze hebben we in de andere auto, oude lease-auto, overgeheveld.