Beoordelingen ACM Fleetforce

Chris uit: Sittard

23-04-2017
8,1

Positieve ervaring:
Chauffeur was ivm verkeersdrukte later, maar heeft netjes correct en op tijd gebeld. Ook overdracht was netjes

Verbeterpunten:
Auto was van binnen niet goed schoongemaakt.
Auto had een verlopen APK bij overdracht.
In de auto ontbraken een verbanddoos, veiligheidshesjes, autokrik.
Een controle op deze basispunten zou aan te bevelen zijn.

dirk uit: Spramg Capelle

23-04-2017

alles keurig geregeld

Verbeterpunten:
volle tank bij aflevering en ik miste de druppel van de black box

Jan uit: Nieuwveen

20-04-2017

Positieve ervaring:
keurig vooraf gebeld over later arriveren chauffeur en afspraak met Stokvis voor mij verzet
chauffeur heeft tijdens rit gebeld inzake verwachte aankomsttijd

Tani uit: Rotterdam

19-04-2017
9,7

Loes uit: Nijmegen

18-04-2017

Positieve ervaring:
Alles ging erg gemakkelijk en werd vriendelijke geholpen. Zowel aan de telefoon als bij de overdracht van de auto.

Verbeterpunten:
Snelheid. De overdracht had wel wat sneller gemogen. Ik denk dat we een half uur bezig zijn geweest. Dit betekende dat ik een half uur niet kon werken. Er werden nog foto's gemaakt van de auto die ik kreeg. Dit had ook van te voren al gekund.

Mathilde uit: Rotterdam

18-04-2017
6,9

Op tijd en snel

Verbeterpunten:
Chauffeur heeft mij laten tekenen voor overdracht zonder aan te geven wat er in het rapport stond. Als gevolg kwam ik na overdracht er pas achter dat diverse schade plekken niet in de rapportage stonden. Ook is de auto geleverd zonder kentekenbewijs. Dit maakt dat ik twijfel aan het keuringsrapport en ben bang dat ik met kosten opgezadeld wordt voor schade welke ik niet gereden heb.

Gideon uit: Arnhem

17-04-2017
6,6

Verbeterpunten:
De afspraak voor de aflevering van de auto stond om 17:00 bij een schadebedrijf waar ik mijn vorige auto meteen kon inleveren. De chaufeur was een half uur eerder op locatie en heeft de auto daar afgeleverd aan een medewerker van het schadebedrijf. Op dat moment was ik nog onderweg van kantoor naar het schadebedrijf. Het was fijn dat ik telefonisch op de hoogte ben gesteld van het feit dat de auto al klaar stond. Op het afgifteformulier, dat al getekend was toen ik de auto om 17:00 kwam ophalen, ontbreken echter naar mijn mening een aantal schades. Hier moet ik nu zelf achteraan terwijl dit niet nodig was geweest wanneer de auto gewoon op de afgesproken tijd was afgeleverd.

Robbert uit: Huizen

Snellere levering bezinepas.