Beoordelingen ACM Fleetforce

• Overdracht van de auto 8,2

Daniel uit: Deventer

21-05-2019

Positieve ervaring:
Uitgebreide check van de auto op schade

Verbeterpunten:
Stuur rapport automatisch door naar nieuwe bestuurder

Marisja uit: Tiel

20-05-2019

Positieve ervaring:
Medewerkers stonden mij telefonisch vriendelijk te woord en konden mij met mijn vragen helpen.

Verbeterpunten:
De chauffeur kon mij niet met mijn vragen helpen. Hij verwees mij door naar andere collega's omdat hij enkel de aflevering van de auto verzorgt. Wellicht kunnen chauffeurs meer informatie ontvangen over de procedure rondom de aflevering van de auto

Irene uit: Voorschoten

16-05-2019

Fijne overdracht

Verbeterpunten:
De auto is net afgeleverd en ik mag gelijk naar de garage. Hier baal ik ontzettend van qua tijd. Het is al druk genoeg om in een nieuwe baan te starten. De auto piept onophoudelijk aan alle kanten omdat de parkeersensoren (die door mij niet uit te zetten zijn) op hol slaan als ik voor een stoplicht sta of in de file. Ik neem aan dat dit in de garage ook wel ontdekt is.

Danny uit: Zwolle

16-05-2019

Positieve ervaring:
Samen om de auto's heen gelopen en de checklist nagelopen. Handige app met checklist waar alles goed in verwerkt wordt en vervolgens na het zetten van de handtekeningen gelijk word verzonden.

Verbeterpunten:
Ik heb zelf geen uitdraai van de checklist. Misschien om later discussies te voorkomen is het handig en wel zo netjes dat deze checklist ook bij de berijder aanwezig is/gemaild word/in handen komt. Je tekent er immers ook voor!

André uit: Almelo

15-05-2019

Positieve ervaring:
Helder en duidelijk gecommuniceerd hoe het traject van levering zou gaan lopen.

irene uit: hilversum

15-05-2019
6,9

Positieve ervaring:
Vincent die de auto bracht is gebleven tot de noodwagen er was en heet ervoor gezorgd dat er een nieuwe accu in de auto is gezet.

Verbeterpunten:
De accu deed het niet toen de bestuurder vertrok uit Putten. Na een boost is hij vertrokken en na een rit vaan ca 40 minuten ging de accu na het uitzetten niet weer aan. Ik vind een rit van 40 minuten weinig om de accu weer op te laden (dat bleek ook). Er was hier een redelijke kans dat ik de ochtend erop om 7 uur niet had kunnen starten...
Het is fijn om als klant te merken dat er vanuit mij gedacht wordt; de oplossingen die ik langs heb horen komen waren wel erg vanuit de zaak geredeneerd en hadden er geen oog voor dat ik behoefte had aan vervoer de dag erop.

Cathalijn uit: Rotterdam

14-05-2019
9,7

Robert uit: Utrecht

13-05-2019
4,9

Positieve ervaring:
Afspraak plannen en communicatie was helder en vriendelijk

Verbeterpunten:
Auto werd afgeleverd bij schadenet Winkel in Houten, wij waren even buiten mijn vorige auto in te leveren. Sleutel is bij de balie achtergelaten, ik heb de chauffeur niet te gezien en / of gesproken. Er is geen enkele controle geweest of ik wel degene was die de auto moest ophalen etc.
Het is wat mij betreft een kleine moeite even te laten weten dat je er bent en de auto over te dragen ipv sleutels bij de balie achter te laten.

Mostafa

10-05-2019

Positieve ervaring:
Prima op tijd. Netjes geleverd.

Hans uit: Leek

09-05-2019

Verbeterpunten:
Klein aandachtspunt;Geen kenteken in de auto, na telefonisch overleg zou een kopie worden opgestuurd. Heb ik twee keer over moeten bellen.