Beoordelingen ACM Fleetforce

• Overdracht van de auto 8,2
1 t/m 10 van 2089 beoordelingen

Rob uit: Waalwijk

Positieve ervaring:
keurig en correct te woord gestaan, zowel telefonisch bij het maken van de afspraak, als ook op locatie bij de overdracht van de auto. De overdracht zelf verliep ook soepel waarbij alle punten zijn nagelopen en behandeld waar nodig.

Verbeterpunten:
Tijdigheid; ik kan niet bepalen waar het mis is gelopen in de communicatie, maar ik had een afspraak om 10.00 uur en overdracht heeft uiteindelijk plaatsgevonden rond 12.15 uur.
De overdracht was op de locatie waar ik mijn vorige leaseauto had ingeleverd. Ver van huis en ver van mijn werk, waardoor ik 2 uur lang niets hebben kunnen doen dan wachten/ rondlopen/ enkele mails afhandelen via mijn telefoon.
Duidelijke afstemming over afspraken intern jullie organisatie hadden voor mij veel ergernis en voor jullie chauffeur een genante situatie kunnen voorkomen,

frank uit: amsterdam

6,9

Positieve ervaring:
zeer goede en vlotte telefonische afhandeling (inplannen afspraak voor overdracht, toesturen kentekenbewijs, etc)

Verbeterpunten:
afspraak was tussen 12-13, uiteindelijk was de chaffeur er om 12:45 en zijn we tot bijna 13:30 bezig geweest.
ik heb een pool auto ingeleverd waar voor mij al meer dan 3 jaar in was gereden, dwz met tekenen van gebruik. ik heb niet het idee dat hiermee rekening is gehouden bij inname: het rapport noemt het interieur van de auto die ik heb ingeleverd vervuild (!), terwijl ik juist trots was over hoe netjes ik hem heb achtergelaten. Idem vwb kleine lakschades; dit is een auto die meer dan 4 jaar gebruikt is en voor mijn tijd ook al ruim 3 jaar.

José uit: Heerhugowaard

7,3

RP

Positieve ervaring:
Conform afspraak tijdig afgeleverd.

Verbeterpunten:
Cijfer voor auto technisch in orde heb ik op 5 gezet aangezien ik direct de melding kreeg dat de auto voor een servicebeurt moet. Ik vind dat dit door ACM had moeten worden geregeld vóór de overdracht.

Daniel uit: sneek

6,9

Verbeterpunten:
2 uur te laat geleverd. telefonisch matig bereikbaar. Niet tijdig teruggebeld.

Kim uit: Kampen

Bijna alles was goed.

Verbeterpunten:
Op het dashboard lagen glassplinters, helemaal van links naar rechts. Hierover gebeld en goed te woord gestaan.

Martijn uit: Leiden

18-09-2017
6,1

Verbeterpunten:
Auto was helaas technisch niet in orde bij aflevering. Het motormanagementlampje brandde met de melding 'controleer inspuitsysteem'. Chauffeur zei 'dat er een lampje brandde en dat het waarschijnlijk iets van de ruitenwisservloeistof was'. Ik heb het niet direct gecontroleerd, maar toen ik wegreed was het duidelijk geen ruitenwisservloeistof melding. Helaas de auto direct naar de garage moeten brengen waar het krijgen van een vervangende auto voor de dag ook nog een gedoe was. Lampje is gelukkig weg, maar de auto rijdt niet perfect.

Amori uit: 3544DL

Thijs uit: Amsterdam

13-09-2017
7,1

Positieve ervaring:
de algehele communicatie met acm fleetforce was perfect. De auto zelf is ook tip top in orde

Verbeterpunten:
De afspraak voor het ontvangst nemen van de auto stond gepland op maandagmorgen 09.00 - echter is dit verlaat naar 15.00 vanwege een technisch defect.

De reservesleutel dient eerst "ingelezen" te worden bij de dealer, ik had verwacht dat dit op voorhand was geregeld.