Beoordelingen Aceview

Kim uit: Udenhout

16-02-2017

Bedrijf: Wit & Weddings

Ervaring
Ik ben zeer tevreden over het werk wat Aceview voor mijn nieuwe website verricht heeft. Dit begon al tijdens het persoonlijke gesprek bij ons thuis. Goed inzoomen op de wensen en behoeften van mij als klant, dat heeft Roy zeer goed gedaan. Gedurende het traject ben ik behoorlijk kritisch geweest, maar niks was te gek voor Roy en z'n team. Aanpassingen werden zonder gezeur heel spoedig doorgevoerd, totdat ik 100% tevreden was. De responstijd en de bereikbaarheid waren hierbij uitzonderlijk goed. Zeker toen er een technische fout was ontstaan na het lanceren van de website, was Roy bereid er een deel van zijn vrijdagavond voor in te leveren. Waar zie je dat nog tegenwoordig? Over Wordpress ben ik ook zeer tevreden. De website is super eenvoudig voor iedere leek bij te houden met nieuw portfolio-materiaal. Niets dan lof!

Luc uit: Cortelazor

24-10-2016

Bedrijf: Valle del Arroyo Casas Rurales - Bed & Breakfast

Ervaring
Ruim 5 jaar geleden hebben Roy & Bas onze eerste website gebouwd, vorig jaar lichte ze ons in dat deze helaas door de snelle veranderingen op dit gebied verouderd was. Ze hebben er goed mee- gedacht en gewerkt om voor ons een hele nieuwe up-to-date website te bouwen. Tijdens het hele proces kan er steeds gestuurd en aangepast worden en wordt er in oplossingen gedacht.
Geen 9 tot 5 mentaliteit er is altijd meteen respons en zo snel als mogelijk is een oplossing!
Een absolute aanrader!

Peter uit: Tilburg

16-09-2016
9,6

Bedrijf: Accountantskantoor P.G.M. Hamers

Ervaring
Roy is uiterst betrokken bij de ontwikkeling van onze website. Bij dit proces staat hij ons met raad en daad bij en geeft ons uitstekende adviezen om onze vindbaarheid te optimaliseren. Hiertoe hebben we regelmatig contact om de nieuwste tips en tricks in te bouwen.

Bob uit: Maarssen

09-09-2016

Bedrijf: www.becomefm.com

Ervaring
Bas & Roy zijn gewoonweg een sterk team. Ze denken productief mee, maken fraaie designs, logo's, en zijn op elk moment van de dag bereikbaar. Complimenten voor het teamwork en vooral ook het vakmanschap!

Ronald uit: Goirle

18-04-2016
9,7

Bedrijf: Engel Administratie & Belastingadvies

Ervaring
Op een prettige persoonlijke manier jouw laten ervaren van hun uitgebreide kennis en ervaring.
Luisteren en meedenken om te komen tot een prima resultaat.

Hester uit: Doorwerth

18-04-2016

Bedrijf: Praktijk voor Vitaliteit en Bewuswording

Ervaring
Al 13 jaar heel tevreden over de samenwerking met Aceview.

Thom uit: Goirle

24-12-2015

Bedrijf: Copal-Aanhangwagens

Ervaring
We zijn erg tevreden over de nieuwe website, hebben al diverse aanvragen gehad en vele goede reacties ontvangen over het uiterlijk en de overzichtelijke indeling!

Henrianne uit: Brakel

24-11-2015

Bedrijf: Nacon

XL4YOU Grote Maten Lingerie uit: Tilburg

02-11-2015

Bedrijf: xl4you

Ervaring
Al vanaf 2007 is Aceview onze vaste partner voor onze website.
Het is jammer dat er géén + ingevuld kan worden, want van ons krijgen ze een 10+

Micha uit: Vreeland

25-10-2015

Bedrijf: Micha Hamel

Ervaring
Heel opgewekte heren werken precies en zorgvuldig, en leven zich goed en serieus in in de klant.