Beoordelingen ACCL - Academie voor Communicatie & Leven

• Tevredenheid 9,1

Marion uit: Eindhoven

26-11-2014
9,6

Ik heb de training Spreken in het openbaar gevolgd. De training heeft mij geholpen om innerlijk rustiger te blijven tijdens het spreken in een collegezaal met meer dan honderd studenten. Na de training voelde ik mij competenter in het spreken voor een groep dan daarvoor.

Mildred uit: Heemstede

20-11-2014

Stef de Beurs is een geweldige trainer, die mensen direct op hun gemak weet te stellen. Hij gebruikt heldere taal en kan mensen goed enthousiasmeren, motiveren en stimuleren om over hun spreekangst te raken Kortom: Hij zorgt voor een omslag in je leven!

Hanny uit: Zwaag

Marlies uit: De Zilk

19-11-2014

Zeer goede training die aansluit op de praktijk en daar al veel aan heb gehad bij het uitvoeren van opdrachten.

niels uit: amsterdam

19-11-2014

Mooie workshops, methode speaking circles is zo doodeenvoudig en effectief, dat je denkt waarom weet de hele wereld dit niet en zijn we er niet allemaal dagelijks of wekelijks mee bezig? Tegelijkertijd laat het de grote bijzonderheid zien van de kracht van ons aller vermogen tot communiceren en wat dat teweeg kan brengen...

Henk uit: OUD-BEIJERLAND

7,8

Het was een ervaring waardoor je de overtuiging krijgt dat je
met het geleerde echt wat kan. Vooral omdat je voordat je die opleiding volgde het idee had dit nooit onder de knie zou kunnen krijgen.Dus een ontdekking.

Jeroen uit: Wognum

19-11-2014

Het geeft mij een goed gevoel; te communiceren over een grote groep mensen.

Margreet uit: Obdam

18-11-2014

Ik vond het een openbaring dat ik in één enkele workshop al de nodige tools kreeg aangereikt om in de praktijk toe te passen.

Paul uit: Hoorn

Zeer waardevolle training.

Wil uit: Schoonhoven

18-11-2014

Doordat een goede opbouwende lijn in de opleidingsdag zat, was
het allemaal niet zo eng om een presentatie te geven. Ook werd je steeds beoordeelt door de leraar en de groep zelf. Deze mochten alleen opbouwende meningen en positieve woorden gebruiken. Dit hielp om je nervositeit onder controle te krijgen.