Beoordelingen Academie voor Psychologica

8,1

Fenna

31-08-2017

Training: NLP Practitioner

Prettige leeromgeving, persoonsgerichte trainers en kleine groepen.

Liesbeth

07-08-2017

Training: NLP master

Professionele trainers, veilig (fijne groepsgrootte en sfeer), uitdagend, prikkelend en verrijkend! Goede balans in theorie en praktijk: denken, voelen en doen. Veel geleerd over mezelf én anderen, waar ik in de dagelijkse praktijk veel profijt van heb (werk en privé). Ik ben gegroeid als mens. Heb de kracht hervonden om zaken 'aan te gaan' ipv 'uit de weg te gaan'.

Janneke

03-08-2017

Training: Nlp practitioner

Super opleiding! Erg leerzaam voornamelijk door het in de praktijk ervaren en doorleven van de Nlp theorie. Professionele begeleiding door Herman en Astrid.

Marianne

23-07-2017

Training: practitioner

De training wordt gegeven door ervaren en deskundige docenten.

Marja

16-07-2017

Training: NLP Practituoner

Het is een leerproces waarbij je niet alleen over jezelf meer leert maar ook leert van je groepsgenoten.

Judith

16-07-2017

Training: Practitioner

Erg leerzaam. En bewust geworden van hoe ik zelf communiceer.

Bianca

07-07-2017

Training: Herman

Warme maaltijd zou beter kunnen. Dat is het enige ;-))

Anneke

05-07-2017

Training: NLP Practioner

De opleiding ervaar ik als een mooie ontdekkingsreis om mijn eigen drijfveren en hoe ik deze uit in contact met de ander te verkennen en te doorgronden. Niet alleen bij mezelf maar ook het proces bij andere deelnemers is een bijzonder leerzame en waardevolle ontdekking. Kennis, inzicht en ervaring is toepasbaar om in contact met de ander toe te passen en levert een enorme verbetering op in onze communicatie.

angela

05-07-2017
7,0

Training: nlp practioner

trainingsmateriaal is ok. Trainers ook.
website ver beneden onder de maat. dit is niet wat ik verwacht van een professioneel opleidingsinstituut. Het is slordig, functioneert zeker niet naar behoren en daardoor laat ik het links liggen. Het is voor mij uitsluitend het platvorm geworden om mijn reflectieverslagen op te plaatsen.

John Pel

27-09-2013

Geeft je inzicht in jezelf en in je medemens. De opleiding was voor mij een fantastische reis vol met verrassingen en inspiratie. De kers op de taart waren de trainers, kortom ik heb genoten van de eerste tot de laatste dag.