Beoordelingen Academie voor Psychologica

8,1

Marianne

23-07-2017

Training: practitioner

De training wordt gegeven door ervaren en deskundige docenten.

Marja

16-07-2017

Training: NLP Practituoner

Het is een leerproces waarbij je niet alleen over jezelf meer leert maar ook leert van je groepsgenoten.

Judith

16-07-2017

Training: Practitioner

Erg leerzaam. En bewust geworden van hoe ik zelf communiceer.

Bianca

07-07-2017

Training: Herman

Warme maaltijd zou beter kunnen. Dat is het enige ;-))

Anneke

05-07-2017

Training: NLP Practioner

De opleiding ervaar ik als een mooie ontdekkingsreis om mijn eigen drijfveren en hoe ik deze uit in contact met de ander te verkennen en te doorgronden. Niet alleen bij mezelf maar ook het proces bij andere deelnemers is een bijzonder leerzame en waardevolle ontdekking. Kennis, inzicht en ervaring is toepasbaar om in contact met de ander toe te passen en levert een enorme verbetering op in onze communicatie.

angela

05-07-2017
7,0

Training: nlp practioner

trainingsmateriaal is ok. Trainers ook.
website ver beneden onder de maat. dit is niet wat ik verwacht van een professioneel opleidingsinstituut. Het is slordig, functioneert zeker niet naar behoren en daardoor laat ik het links liggen. Het is voor mij uitsluitend het platvorm geworden om mijn reflectieverslagen op te plaatsen.

John Pel

27-09-2013

Geeft je inzicht in jezelf en in je medemens. De opleiding was voor mij een fantastische reis vol met verrassingen en inspiratie. De kers op de taart waren de trainers, kortom ik heb genoten van de eerste tot de laatste dag.

Louise Jenei

18-05-2012

Na de zeer succesvolle nlp practitioner bij deze academie, ben ik gelijk door gegaan met het master programma. En ook deze opleiding heeft me veel vaardigheden en inzichten gebracht. Het stelt mij in staat om andere mensen nog dieper te kunnen doorgronden en daarom beter aan te kunnen sluiten. De trainers zijn vakkundig en beschikken over veel praktijkervaring als trainer én coach/counselor. Ook ben ik zeer tevreden over de academie die ik iedereen kan aanbevelen.

Louise Jenei

18-05-2012

NLP heeft mij veel geleerd over communicatie en het in contact treden met andere mensen. De trainers brengen de stof zowel op professionele alsmede persoonlijke manier over. Ik was zo tevreden over de academie dat ik me na de certificatie direct heb opgegeven voor de nlp master practitioner.

Petra Brueren

05-04-2012

Het is een bijzondere manier om op deze manier te kunnen ontdekken wat communicatie allemaal met je kan doen. Wat je uitstraalt, wat je teweeg brengt met houding, taal ed. Wat het met jezelf allemaal doet. Het is een hele bijzondere ervaring.